טלה 21.3־20.4


אתם מרגישים צורך בחופש ובעצמאות ורוצים לחדש ולהתחדש. מנגד, יש לשמור על השפיות, על היציבות ועל הסדר הקיים. כוכב פלוטו מול מרס כוכבכם עדיין מעמיד אתכם במבחנים.
טיפ השבוע: השתתפות אוראנוס בתחזית תביא עמה רוח חדשה ואת בשורת השינוי וההתחדשות. מיקום כוכבכם מרס במזל אריה (מ־9 באוגוסט) עשוי להבטיח שבועות של אנרגיה עצמאית, אקטיבית ואסרטיבית יותר. תוכניותיכם יתגבשו והזדמנויות חדשות יעלו על הפרק.


שור 21.4־20.5

נושאים הקשורים לילדים ולדור הצעיר במשפחה עשויים לתפוס את מרב תשומת הלב. יש לכם רצון לקבל חום, ריכוך ותמיכה, שהופכים לעתים עמוסים ודרמטיים, זה הזמן לתקן אותם.
 
טיפ השבוע: כוכבכם ונוס בנסיגה ועשוי להעיד כי מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל לעצמו מודעות עצמית, כדי לא להיגרר לעימות. מי שרוצה לשמור על מערכות היחסים, כדאי לו להימנע מכל מה שיכול להביא לסיומם.


תאומים 21.5־20.6

לאחרונה עברתם תקופה לא קלה, אך בקרוב צפוי שיפור בהרגשתכם. ראשון־שני: קיים ניגוד שבא לידי ביטוי בקושי של ילידי המזל לקבל החלטות ובמסרים המבלבלים שהם או הזולת מעביר להם. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי.
 
טיפ השבוע: שלישי־רביעי: יכולת הביטוי שלכם ערנית וחדה. תוכלו להרחיב את חוג המכרים שלכם. הפעילו את כל ערוצי התקשורת שלכם, ובכלל זה את האינטרנט.


סרטן 22.07-21.06

יש נטייה לקחת דברים ללב. כל הערה נתפסת בעיניכם כביקורת פוגעת, והדבר עלול לפגום ביחסים. תהיו מסוגלים לשלוט במצב אם תפנימו שאסור לכם לאבד שליטה.
 
טיפ השבוע: כללית, למפוכחים ולזהירים שביניכם ייתכנו רווחים בקנה מידה גורלי, אבל יש גם לזכור כי קיימת מגמה של סיכון בתוכנית שיש בה פזיזות. לנסיגת ונוס השבוע תהיה השפעה על יחסיכם עם הסביבה.


אריה 22.08-23.07

ימי אמצע השבוע: ההיבט המפתיע לכוכב אוראנוס מסמל את האפשרות להגות וליישם רעיונות מקוריים שיאזנו מעט את השבוע העמוס. בני המזל שביניכם עשויים לפנות (בתוך כמה שבועות) לדרך חדשה ומסקרנת.
 
טיפ השבוע: ראשון ושני הם הימים הפחות נוחים בשבוע זה. תצטרכו להיות ערים למצבים של צביעות, וכן תידרש מכם מודעות עצמית ורמה מסוימת של דריכות. בענייני יצירה צפויה הארה.


בתולה 23.8־22.9

בשבועות שלפני יום הולדתכם אתם עייפים, חלשים, מדוכדכים ושחוקים. בעיות בריאות עלולות להתפתח בגלל העומס.
 
טיפ השבוע: אתם מגיבים במהירות ולשונכם חדה כתער, והסביבה שלכם מגלה פתאום נוקשות ועקשנות. שמרו על טקט ועל זהירות והתרחקו ממה שפוגע בהיגיון ובכושר השיפוט שלכם או באנרגיה הנפשית שלכם שנוטה לשברי-ריות. שמרו על דיסקרטיות בקשר רגשי חשאי.
 

מאזניים 23.9־23.10

להיבט החריף שבין מרס לפלוטו תהיה השפעה על יחסיכם עם סביבתכם. אנשים מצפים מכם לנהוג באופן מסוים, שלא תמיד עולה בקנה אחד עם מהותכם. נראה שהדרך המתאימה לכם שונה מזו של אחרים ואולי אינה מקובלת עליהם.
 
טיפ השבוע: עדיף ובטוח יותר שתישארו במקומכם הרגיל. כרגע דבר לא נראה בטוח, תוכלו לצפות שחודש אוגוסט יהיה מעניין, מאתגר והישגי יותר ממה שנראה לכם עכשיו. במערכת יחסים חשאית שמרו על דיסקרטיות.


עקרב 24.10־21.11

הכוכבים ״הזוהרים״ במזל אריה מדגישים ענייני עבודה וקריירה. התושייה והדבקות במטרה שמאפיינות אתכם, והנכונות לראות את מקצה השיפורים העתידי, יסייעו לכם. בהמשך החודש תוכלו להרחיב את תחום פעילותכם ולהתוודע לתחום מאתגר.
 
טיפ השבוע: שימו לב: יש הלך רוח רך, מתחשב וחם, אבל גם נטייה לקשר קפריזי, הפכפך ומתמכר. שלבו איפוק ותבונה אל מול הצורך בשליטה כדי למנוע קונפליקט מתיש.


קשת 21.12-22.11

שלישי או רביעי מומלצים לבילוי נחשק ולהאצת מגעים תקשורתיים. שיתוף הפעולה עם אדם מסוים מעבר לים עשוי לקבל השבוע תפנית בלתי צפויה. ראשון-שני: מיקום מבלבל ומערפל, מצבי רוח משתנים ותחושה של חוסר יציבות.
 
טיפ השבוע: תתקשו לסמוך על הסובבים אתכם, ולכן חשוב שתיצמדו לעובדות, לפרטים הקטנים ולהיגיון הבריא.


גדי 20.01-22.12

השפעת כוכב מרס מול מזלכם עשויה להעיד כי חשוב לכם להיצמד לתוכניות מוגדרות. גם אם הדברים לא מתרחשים כמתוכנן, כדאי שתהיו מודעים למטרותיכם וליעדים שקבעתם לעצמכם.
 
טיפ השבוע: השבוע, בהשפעת היבט מבלבל בבית התקשורתי שלכם, ייתכן שתשנו את דעתכם על אדם שהכרתם לאחרונה. אולי תבינו מה עומד מאחורי התנהגותו ותגלו שהיא מבוססת על אינטרסים ולא על אכפתיות.


דלי 18.02-21.01

ראשון-שני: עשויים להתאפיין ברגישות פיזית. מנגד, מומלץ לחפש דרך לשלוט במצב מורכב כדי שלא תיקלעו למציאות לא נוחה, שבה אנשים שנתתם בהם אמון עלולים להטעות, לרמות ולגרום לכם אכזבה. חכו ליום שלישי.
 
טיפ השבוע: ונוס-יופיטר מול מזלכם: עדיין מעניקים לכם את האפשרות לפגוש אדם בולט, ממגנט, אוהב חיים, רושם וכבוד. המקריות משחקת תפקיד חשוב, ומצביעה על קשר סוחף אך הרפתקני.


דגים 20.03-19.02

מיקום השמש באריה עשוי להתבטא בתופעות של שחיקה ומתח, שיגיעו לשיאן שבוע מהיום. אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. חשוב שתהיו ערניים למה שקורה כדי לשמור על האינטרסים שלכם.
 
טיפ השבוע: קנייה או עסקה העומדות על הפרק מושכות אתכם, אך דברים רבים בהן אינם ברורים, ומוטב שלא תתחייבו לפני שתבררו את כל הפרטים.