טלה



שישי: הירח החדש בשישי מדגיש את האופי המוחצן, החדשני והמקורי שמגיע מצד מזל אריה, מזל אש כמוכם. לפעילים שביניכם זהו יום של יצירתיות והשראה, המלווים באנרגיה יפה של עשייה ומימוש. אפשר לצפות שנסיעות, פגישות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יעלו יפה.



טיפ השבוע: ראשון וחמישי: מתח עלול להתעורר ביניכם ובין מישהו נוקשה וצר אופקים. אל תיכנעו לתכתיבי הסביבה ושחררו עצמכם ממחויבויות מתישות.



סרטן



שישי: הירח החדש בשישי מדגיש את האופי המוחצן, החדשני והמקורי שמגיע מצד מזל אריה, מזל אש כמוכם. לפעילים שביניכם זהו יום של יצירתיות והשראה, המלווים באנרגיה יפה של עשייה ומימוש. אפשר לצפות שנסיעות, פגישות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יעלו יפה.



טיפ השבוע: ראשון וחמישי: מתח עלול להתעורר ביניכם ובין מישהו נוקשה וצר אופקים. אל תיכנעו לתכתיבי הסביבה ושחררו עצמכם ממחויבויות. 



מאזניים



ראש חודש בבית החברתי שלכם, המייצר צמידות מרשימה עם כוכבכם ונוס, הממוקם באריה (בצמידות לכוכב יופיטר), מסמן אופק לא שגרתי שעשוי לסייע רגשית, חברתית ויצירתית. בימי אמצע השבוע: יש הזדמנות להוכיח את יכולותיכם. תהיו פתוחים, חדשניים והישגיים. מומלץ בחום לרענן את הקשרים החברתיים שלכם.



טיפ השבוע: ענייני כספים מתסכלים עשויים לאפיין את יום חמישי. מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל מודעות מנטלית למטרה ממוקדת כדי לאפשר מעבר יעיל.



גדי


אתם נחושים לזכות בהכרה ואף עושים זאת על ידי השקעת מרץ מבוקר והחלטי. אתם מתכננים בקרוב נסיעה לחו"ל לצורך קידום הקשור למוניטין ולמעמד, או לשם עיסוק הדורש מגעים קוסמופוליטיים. מומלץ לקיים שיחות טרנס־אטלנטיות והתכתבויות באמצעות האינטרנט.



טיפ השבוע: מרקורי מתקרב מאוד לסטורן ויוצר איתו זווית שמדכאת אותו ואת התקשורת, מצב שעשוי להקצין סוגיה לוחצת. עם זאת, עד מהרה ימשיך מרקורי בדרכו וישתחרר מהשפעתו המחמירה של סטורן.



שור


שישי: ירח חדש עשוי להעצים את הכמיהה ואת הרצון שלכם לזכות בשקט פסטורלי. הביחד המשפחתי ייטיב עם תחושת הביטחון שלכם ועשוי להחדיר בכם אנרגיות תומכות.



טיפ השבוע: החודש תיאלצו להתמודד עם השפעותיו של מרס המהלך באריה. אין כמו מרס למציאת סיבות טובות למריבה. בהשפעתו יתלהטו הרגשות במהירות, בייחוד כשמדובר בכעס ובתוקפנות. הביקורת נאמרת בצורה פוגעת עד כדי כך שאי אפשר שלא להגיב לה.



אריה



שישי: ראש חודש במזלכם בצמידות לכוכבים יופיטר־ונוס במזל אריה הראוותני מעניקים את היכולת לבלוט ולהרשים, ואת הדרייב הזה שיש לווינר אמיתי. אלה כוכבים שנחשבים למיטיבים, ויחד הם מרככים תופעות קשות ומסמלים את היכולת להתמודד עם הכל. עם קצת שפשוף של הקילר אינסטינקט, המיקום הזה יסייע בעיקר להזדמנות שעשויה להיפתח בפניכם בארץ ובחו"ל.



טיפ השבוע: הזדמנות מפתיעה קשורה לנסיעה לחו"ל שתוכל להתאים לכם וקשורה לאנשים שתפגשו שם.



עקרב



שישי: ראש חודש במזל אריה מעלה על הפרק ענייני קריירה, סמכות ומעמד. עם זאת, סטורן במזלכם משרה מועקה ודיכאון, ותחת השפעה זו מתמקדים בפרטים שלאיש אין סבלנות אליהם.



טיפ השבוע: אתם זקוקים למסגרת ולמשמעת. מרקורי הספונטני והשמח מרכיב משקפיים שחורים. מישהו עשוי לכפות עליכם את רצונו ואתם לא מוכנים לפעול מתוך לחץ או כפייה. המשך החודש מעיד על נטרול סוגיות מעיקות ופינוי דרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה.



דלי



מיקומו של ונוס באריה (מול מזלכם) עשוי להעיד כי אפשר וכדאי להיפתח לזולת. ראש חודש מול מזלכם בשישי: צפויה התרחשות או הזדמנות מפתיעה. תוכלו להקדיש זמן לעצמכם, לבני הזוג ולאנשים הקרובים לכם.



טיפ השבוע: ענייני העבודה יהיו תובעניים וידרשו מכם מלוא החופן אורך רוח. כדאי שתיזהרו לא לערער קשרים. נסיגת ונוס (מול מזלכם) תשפיע עליכם ישירות, מצב שעשוי להפר את האיזון העדין במערכות יחסים - אישיים או מקצועיים - שגם כך אינם מצטיינים ביציבות.



תאומים



ירח חדש בשישי מעיד על התחדשות מנטלית ועל הצורך להכיר אנשים ולצבור חוויות שילוו בנסיעות לצורך קידום הקשור למוניטין ולמעמד. זה הזמן להיות ייחודיים, מתקדמים ומתחדשים. כדאי לצאת, לבלות, להתכתב, לחדש קשרים דרך אתרים ולהרחיב את פעילותכם התקשורתית.



טיפ השבוע: כדאי לזכור: האנרגיה שמותזת עליכם מכיוון מזל אריה מעידה כי אתם ורבליים, שרמנטיים וכובשים. חשוב לכן להיות ממוקדים ומרוכזים כדי לא לאבד את המומנטום.



בתולה



מיקום כוכב התקשורת מרקורי במזלכם עשוי לסמל תהליכי בנייה טובים. השפעת פלוטו על מרקורי כשהוא בהיבט הרמוני מחזקת מאוד את האינטואיציה המשפיעה על ההחלטות ועל הפעולות.



טיפ השבוע: זהו השבוע האחרון המלווה בנבירה והפנמה של הרגשות, ואחריו תצאו מחוזקים יותר. החיים ישתפרו רק אם באמת נשקיע בלמידה, בהפקת לקחים ובשינוי דפוסים. ייתכנו סיכויים לקידום ולהתייחסות לכישרונכם, כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.



קשת



שישי: קל לכם ליצור קשרים. תהיה אפשרות להרשים בחוכמתכם וביכולת הדיבור והשכנוע שלכם. התקופה הנוכחית דורשת מכם לגבש עצמאות ולהפגין יכולת אלתור ותושייה. ההיבט המפתיע לאוראנוס מרמז על מקוריות ועל הזדמנות ליוזמה אמיצה.



טיפ השבוע: סִמכו על כושר הארגון שלכם והאמינו ביכולותיכם. שמירה על איזון ועל פרופורציה - אלו הדברים שהכי חשוב לדבוק בהם עכשיו. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית, ושמרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.



דגים

ישי עשוי להתבטא בתופעות של שחיקה ומתח, שמרו על כוחותיכם. בהמשך השבוע הפעילו את כל אפיקי התקשורת שלכם. אם ישנן בעיות שנראות מורכבות הן ייפתרו באמצעות תקשורת בונה, מודעת ויצירתית.


טיפ השבוע: נפטון כוכבכם מול כוכב התקשורת מרקורי: הכוכבים משדרגים אינטואיציות עמוקות ותחושות בטן חדות. מי שמנסה לפעול לא ביושר יתקשה להצליח בכך, כי כעת יהיה קל לקרוא את מחשבות הזולת, כמו במכשיר רנטגן אישי, המשקף בבירור את תוכו של אחר.