טלה

הירח המלא בשבת-ראשון: מתח ואי שקט עלולים להשפיע על בריאותכם. מצאו זמן למנוחה והירגעות. ההיבט שמייצר השבוע כוכב פלוטו עשוי לבטא כוח, עוצמה בצד תוקפנות. אנשים עשויים להגיע למסקנה שחייבים לשנות גישה כדי להסתגל לתנאים בולמים. 
 
טיפ השבוע: שני-שלישי: הכוכבים מרס וונוס שולחים היבט ידידותי ולא שגרתי לכוכב אוראנוס שנמצא במזלכם, מצב המגביר פתיחות וחברותיות ומשיכה למפגשים מפתיעים ויוצאי דופן באיכותם. 

שור

הירח המלא לקראת ימים שבת וראשון מחזיר אתכם לפוקוס לאחר חודש מלחיץ ומתיש. ימים אלה חיוביים לנסיעות ובכלל זה לקידום האינטרסים שלכם. שיתוף הפעולה או קשר עם מישהו חשוב (בארץ או מחו"ל) יכול לסחוף לכיוון המסמל עוצמה מחודשת.
 
טיפ השבוע: לבני מזל שור יש אופי יציב ועקבי, לכן עדיף לשמור על פרופיל נמוך, או להתרחק  ממישהו שאינו מסוגל להתחייב. בעבודה זה הזמן להוכיח את עצמכם, אתם יצירתיים מאוד עכשיו. 
תאומים

אתם מקוריים ויצירתיים ומוכיחים כישרון ויידע במישורים הדורשים אבחנה מבריקה וראיית הנולד. מצד שני, הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להעיד כי קשה לצפות מה אנשים יאמרו או יעשו, מצב המגביר מאוד את המתחים ויוצר עצבנות וחוסר שקט. שמרו על איזון תקשורתי ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.
 
טיפ השבוע: ונוס מפסיק את נסיגתו בתוך שבוע. לא מומלץ עכשיו למהר למשהו שאינכם בטוחים ביציבותו. השקעות שדורשות התחייבות והסתכנות מצידכם לא מומלצות עכשיו. 
סרטן

הירח המלא (בשבת וראשון) מגביר את הדמיון ואת היצירתיות, ומדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. שימו לב: השתתפות נפטון בתחזית עשוי לערפל את כושר השיפוט ואת שיקול הדעת, את המידע המטעה וכמובן את הבלבול. הקפידו על קבלת מידע מדויק ואיכותי.  
 
טיפ השבוע: חשוב שתאפשרו לעצמכם מנוחת נפש אנרגטית כדי לא להקצין עומסים נלווים, ולכן יש לחבור לאנשים שמשדרים אנרגיה של חום, שייכות וביטחון. 
אריה

הירח המלא (בשבת-ראשון) עשוי להדגיש אופציות בענייני כספים והשקעות. אלה יסחפו לחוסר אמינות בענייני כספים ועסקים. לא הכל גלוי וברור על פני השטח. מצד שני, בהשפעת מעבר יופיטר לבית הכספים שלכם (למשך שנה) צפוי להשתפר מצבכם הכספי.
 
טיפ השבוע: הביקורתיות שלכם או של הממונים עליכם מגיעה לממדים צורמים. מצב רגיש זה מרמז על  תקופה מאומצת ולא מפנקת וכדאי לפרק מתחים על-ידי התארגנות מעשית. 
בתולה

צמידות שמש-יופיטר במזלכם תסבול השבוע מהיבט ריבוע עם סטורן המקפיא, שעשוי לגרור  תחושה שהכל תקוע ומסובך. בהשפעתו נאלצים לעבוד קשה ולהתאמץ, וסובלים מחששות ומפחדים. הסיפוק צפוי להגיע לאחר מעשה: מי שיתמודד עם הקשיים עשוי להשיג הישג משמעותי.
 
טיפ השבוע: הירח המלא במזלכם (בשבת-ראשון) עשוי להדגיש ענייני זוגיות ועבודה. השבוע תתקשו לסמוך על הסובבים אתכם, ולכן חשוב שתיצמדו לעובדות, לפרטים הקטנים ולהיגיון הבריא. 
מאזניים

הירח המלא בשבת-ראשון: הפסימיות שהשתלטה עליכם היא תוצאה של חולשה ושל עייפות, ונחוצה לכם מנוחה. מוטב שלא תעמיסו על עצמכם מטלות מיותרות כדי לא להקשות עליכם. השבוע יעסיקו אתכם התנאים בעבודה ויכולתכם לפעול בה בחופשיות. מי שמעוניין בהכרה יצטרך לנהוג בביטחון גם אם אינו חש בו. זה הזמן להשתחרר מאנשים בולמים ומתסכלים, ולפנות מקום למציאות מאוזנת. 
 
טיפ השבוע: עד ה- 6 בספטמבר אל תיחפזו להוצאה כספית שאינכם בטוחים בתוצאותיה. היצמדו לתוכניות שפויות.
עקרב 
 
מומלץ שתתמקדו ביעדים החשובים לכם, בעיקר בכל הנוגע למעמדכם בעבודה ובקריירה. בתחום זה אינם יודעים פשרות, במיוחד באשר לדרישות שלכם מעצמכם, וחשוב שתציגו את עצמכם באסרטיביות ובביטחון. כך תוכלו להגדיר את מטרותיכם ולהשיג אותן. פרטים מעורפלים הקשורים לעתיד כדאי שתבררו ישירות, גם אם הדבר כרוך באי-נעימות. 
 
טיפ השבוע: שימו לב לקשרים שעשויים להתפתח עם אנשים בחו"ל, וכן בנסיעות. כוכב יופיטר בבתולה מרמז (בשנה הקרובה) על יחסים שנבנים על מחושבות ועל אינטרס. 
קשת

הירח המלא (בשבת וראשון) מדגיש עכשיו את בית הקריירה והמשפחה שלכם. עליכם להיות ערניים ורגישים לסובב אתכם. יש עקשנות ורגישות בענייני מעמד וסמכות. הימנעו מכוחניות וחוסר פשרות, ושמרו על ריחוק אנרגטי ממצבים שגוררים כאוס. דברים עלולים לצאת מהקשרם, ואי-הבנה עלולה לגרור בעיות. 
 
טיפ השבוע: שני-שלישי: מיקום הירח בטלה עשוי לחזק אתכם. רכזו פעילות ברוכה בימים אלה. כדאי שתסמכו על האינטואיציה שלכם, שבמקרים רבים תגלה לכם יותר ממה שייאמר לכם. 
גדי 

אלה ימים חשובים מבחינה מקצועית. אתם מצטיינים בכישרון וביכולת ארגון. פלוטו במזלכם מסמל סופם של תהליכים ולידתם מחדש, או מעורר את הצורך לנקות ולטהר את השטח לקראת הבאות, מצב שעשוי לסייע לאסטרטגים שביניכם. פלוטו מביא לשינויים מהפכניים בחיי גדיים רבים, שכן הוא אוהב לנקות את הקרקע לקראת צמיחה מחודשת. 
 
טיפ השבוע: השבוע מסתמנת אנרגיה שמקלקלת לכם את הזרימה, שכן לא יחסרו אנשים שינסו להסיט אתכם מהדרך בדרכים מתוחכמות. דברים קורים בגלל אגו, תוקפנות, חוסר סבלנות או רשעות. 
דלי
ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את שבת-ראשון, מצב שעשוי להתאפיין בתנודות במצב הרוח, חולשה ועצבנות. הרקיע מייצג הצלחה בכספים, אך גם מעיד על מצב הפכפך ונזיל. הגישה הטובה ביותר עכשיו היא להימנע מחיטוט יתר והתעסקות בבעיות הקיומיות. 
 
טיפ השבוע: חשוב לשמור על דיסקרטיות כדי למנוע ניגוד אינטרסים, כמו גם הפרעות מעיקות לפעילות שלכם. זכרו כי טאקט וזהירות יהיו חשובים מאוד השבוע במגעים שלכם עם אחרים. 
דגים 
 
ירח מלא בשבת-ראשון מתרחש במזלכם. השבוע משופע במצבי כוכבים המצביעים על הזדמנויות מקדמות עבור אלה מכם המחפשים דרך חדשה, וכדי לפרוץ מעגל זה, עליכם ליזום את השינוי הרצוי לכם. גלו אחריות ובגרות. 
 
טיפ השבוע: אתם עומדים בפני סיום פרק בחייכם או שדרוג המצב הקיים. שינוי זה נראה חיובי בשבילכם, אלמנט שחשוב לזכור אותו עכשיו וגם במהלך השנה הבאה. מנגד, הנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים תפריע לכם לראות את התמונה הכוללת.