טלה 21.3־20.4

ענייני תקשורת ונסיעות יודגשו בסוף השבוע. הפסקת נסיגת כוכב ונוס (השולט בבית הכספים שלכם) ביום ראשון עשויה להעיד כי מומלץ לדחות החלטות בנוגע לכספים והשקעות עד יום רביעי.
טיפ השבוע: הצמידות של ונוס־מרס במזל אריה (עד 25 בספטמבר) עשויה להדגיש ענייני אהבה, יצירה וילדים. תהיו פתוחים יותר להיכרויות חדשות ותוכלו ליצור קשרים חדשים. זה הזמן לתרגם רגשות למילים ולתת ליצירתיות (או לרומנטיקה) פלטפורמה הולמת לביטוי.

שור 21.4־20.5
ימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להדגיש ענייני כספים. מוטב שתמתינו ימים ספורים, במיוחד במה שקשור להשקעות לטווח הרחוק, זאת בשל העובדה שכוכבכם ונוס מפסיק את נסיגתו רק לקראת יום ראשון.
טיפ השבוע: נסיעות או התקשרויות עם חו״ל יקבלו דגש מיוחד. אהבה וסקס חוצים יבשות. היכרות מסקרנת מעוררת אתכם ומושכת התעניינות. מנגד, שימו לב להבדל הדק בין מציאות שהיא מזויפת לבין אשליה שאתם רוצים להישאב לתוכה.
תאומים 21.5־20.6
הכוכבים מרס וונוס במזל אריה, הבית התקשורתי שלכם, עשויים להעיד כי אלה מביניכם שניחנו בראש פתוח, בקסם וביכולת שכנוע עשויים להימצא בתוך אנרגיה תקשורתית מתחדשת ולא שגרתית. מנגד, תקופת חודש בתולה עשויה להדגיש ענייני בית ומשפחה.
טיפ השבוע: אתם נוטים לדאגה ולאי ודאות בשל אווירה מוזרה, שאינה ישירה, ישרה או אמיתית. שימו לב: מה שבני הזוג, העמיתים או השותפים משדרים אינו מה שהם חושבים.
סרטן 21.6־22.7
סוף השבוע ותחילתו יתישו רבים מכם, אבל אתם תתחזקו לקראת המחצית הראשונה של השבוע. מיקום הירח במזלכם עשוי לאושש אתכם.
טיפ השבוע: הבטחות עלולות להתגלות כמאכזבות. קשר מסוים מעורר בכם השראה, תקווה והתמכרות. בענייני רגשות הפכפכים: חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם אלא גם ההיגיון. ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימים רביעי־חמישי.
אריה 22.8-23.7
מרס וונוס במזלכם (עד 25 באוקטובר) עשויים לחזק אתכם. יש בכם כאלה שהם בעלי כושר ביטוי מצוין, חוש הומור ואומץ. היעזרו בתכונות אלה כדי לקדם יעדים אמיצים ונמרצים. תצטרכו למצוא את האיזון בין דינמיקת "המבטיח" לבין "המוציא לפועל". לשם כך נדרשות מכם יוזמה ושליטה.
טיפ השבוע: אתם נאלצים לעבור עכשיו מאידיאליזציה לריאליזציה. תתקשו לסמוך על הסובבים אתכם, ולכן חשוב שתיצמדו לעובדות, לפרטים הקטנים ולהיגיון הבריא. שמרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.
בתולה 22.9-23.8
יש לכם השראה ויכולת יצירתית המאפשרות עשייה הישגית. מנגד, היזהרו מקשר לא ברור המעורר בכם תחושות סותרות.
התייחסו בזהירות להבטחות - ייתכן שבמקרים רבים אין להן בסיס מעשי.
טיפ השבוע: קיים ניגוד שבא לידי ביטוי בקושי של ילידי המזל לקבל החלטות ובמסרים המבלבלים שהזולת מעביר להם. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי.
מאזניים 23.9־23.10
אתם מתקשים לעמוד בדרישות שלכם מעצמכם ולהתמודד עם לחצי הסביבה התובענית והחונקת. לכן אל תסיקו מסקנות לפי תמונת ההווה, שהיא זמנית ותשתנה. ונוס באריה ישפיע לטובה על הופעתכם ועל כוח המשיכה שלכם, ואילו בהשפעת מרס, שנמצא גם הוא באריה, אתם מתחזקים ומסוגלים להתמודד עם לחצי הסביבה.
טיפ השבוע: היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחו־
שה שלא הכל נאמר בגלוי. אל תבטחו באנשים חלקלקים, שכן מאחורי הדברים עומדים אינטרסים אחרים.
עקרב 24.10־21.11
השבוע עשויות להיווצר אופציות של בנייה והתחדשות. אפשר שתהיה לכם כימיה מיידית עם אנשים שתכירו במקום שאינכם מכירים. הימנעו מהחלטות קיצוניות ואל תמהרו לקחת חלק בתוכניות גדולות ומסובכות, בחנו עד כמה התוכניות מעשיות.
טיפ השבוע: קשר זוגי עשוי להתחיל או להתחדש. אתם במצב רוח הרפתקני, מגרה ומרגש, אך שימו לב: הוא עלול לטשטש גבולות. המישור הרומנטי עוצמתי אך נוטה לאידיאליזציה.
קשת 22.11-21.12
החופש והמרחב חשובים לכם מאוד, אך לאחרונה נאלצתם בעל כורחכם להסתגל ולהתאים עצמכם לגישה שמרנית וחסרת פתיחות. מיקום מרס וונוס במזל אריה (עד 25 באוקטובר) כבר מבשר כי היצירתיים וההרפתקנים שבכם עשויים לצאת משגרה מעיקה וחונקת.
טיפ השבוע: בענייני עבודה או משפחה: תתקשו לסמוך על הסובבים אתכם ולכן חשוב שתיצמדו לעובדות, לפרטים הקטנים ולהיגיון הבריא.
גדי 20.1-22.12
צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו״ל. מומלץ לקיים שיחות טרנס-אטלנטיות והתכתבויות באמצעות האינטרנט.
טיפ השבוע: פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר או מיזם שבו אתם מעורבים. מומלץ לחפש דרך לשלוט במצב מורכב כדי שלא תיקלעו למציאות לא נוחה, שבה אנשים שנתתם בהם אמון עלולים להטעות ולגרום אכזבה.
דלי 18.2-21.1

ענייני עבודה עשויים להדגיש את המחצית הראשונה של השבוע. שימו לב: ימים אלה יסחפו לחוסר אמינות לנעשה סביבכם. לא הכל גלוי וברור על פני השטח. שמרו על חושים מחודדים.
טיפ השבוע: הצמידות של הכוכבים מרס וונוס מול מזלכם עשויה להעיד כי התנסויות וחוויות נלוות מסקרנות אתכם, אלה מאפשרות לכם להעז וליצור. נוסף לכך, מפגש מסוים עשוי לסחוף מבלי משים לקצר רגשי, התאהבות פתאומית או צורך לשבור שגרה ביחסים.
דגים 20.3-19.2
נוכחות יופיטר בבתולה, המזל שמולכם, תשפיע לטו־ בה על קידום ענייני הלב, קניית בית, או מעורבות עסקית. השנה הקרובה עשויה לקדם אתכם במציאת מועמד מתאים לקשר.
טיפ השבוע: יש מביניכם מי שחשים קשיים ביחסים שבינו לבינה, או מתמודדים עם סוגיה מדאיגה שמחלישה אתכם. מומלץ להיזהר משמועות שלא ברור עד כמה הן נכונות ולקלוט את רדאר מצבי הרוח של הסביבה, במיוחד מפני מעשים או דיבורים שאינכם בטוחים באמינותם.