טלה 21.3־20.4

אוראנוס במזלכם מול השמש במזל מאזניים עשוי לגרור קיצוניות, מצב שעלול להביא להסלמה ביחסים בעלי אופי תובעני. שליטה עצמית תאפשר התמודדות עם מה שמציק ומפריע. כדאי שתקפידו על זהירות בדרכים.   
 
 טיפ השבוע: בחול המועד סוכות (2־5 באוקטובר) אפשרו לעצמכם לחגוג את שמיני עצרת ואת שמחת תורה, או קיימו בסוכות את מצוות "ושמחת בחגך", שתעזור לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן ושיעזורו לכם להיות משוחררים תקשורתיים יותר ומכונסים פחות בעצמכם. 


שור 21.4־20.5
סוף השבוע  עשוי לסחוף אתכם לתשישות, אך אתם מתחזקים כבר לקראת המחצית השנייה של שבת. 

טיפ השבוע: בשישי־שבת תחושו חולשה ועייפות ותחפשו דרך להחזיר לעצמכם את השקט הפנימי. חשוב שתתכוננו אליו היטב ושלא תעמיסו על עצמכם מטלות, זאת כדי לא לפגום באיזון האנרגטי שלכם. להפגת המתח (אם קיים כזה) הכינו בסוכות תכנית שבה תחושו את הליפוף המשפחתי או החברי והחום הנלווה אליו. 
תאומים 21.5־20.6
ענייני כספים עשויים לאפיין את ימים ראשון ושני. ימים אחרים יתמקדו בבית ובמשפחה. במחצית השנייה של השבוע מומלץ לעסוק בתקשורת ובנסיעות.
 טיפ השבוע: מיקום ונוס באריה עשוי להיטיב עמכם ולהעצים את הקסם האישי שלכם. לפנויים שביניכם: היכרות חדשה תגרום לכם התלהבות, ועשויה להתפתח לקשר סוער מלא עניין ובהחלט לא שגרתי. מצד שני, תצטרכו להפיק לקחים בונים בסוגיות בוערות ובהכנסת סדר ומשמעת
לתבניות חיים מאובנות.

סרטן 21.6־22.7
הצורך שלכם בסביבה חברתית פתוחה ותומכת בולט עכשיו. בהשפעת חג הסוכות יש לכם אפשרות להיות מוקפים בבני משפחה פתוחים ותומכים. עם זאת, בהשפעת נסיגת מרקורי אתם עלולים לשגות בפירוש המילים והכוונות, ולהניח למערכות יחסים להשתבש, לעתים ללא הסבר. התחברו לאנרגיה חמה ומאוזנת.
 טיפ השבוע: חשוב להיצמד לסדר היום הקבוע ולהתחבר לאווירה אוהדת. סגלו לעצמכם רכות והימנעו מעקשנות. פתיחות ברוכה ואמפטית תסייע לכם.

אריה 23.7־22.8
השבוע דורש גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. השפעת הכוכבים בכללותה מבטאת את יכולת העשייה, היוזמה והביצוע, והשפעתם הדינמית מחזקת ומאפשרת הישגיות והצלחה. בילוי נחשק מומלץ בחום. 
 
 טיפ השבוע: יש להימנע מחטא הגאווה ולזכור כי זהו זמן הדורש ערנות, מודעות ודריכות. בהשפעת נסיגת מרקורי עלולים להתרחש שיבושים בגלל אי הבנות וגם בגלל הנטייה לאבד פרופורציות ולקחת דברים באופן אישי. שמרו על תחושת נינוחות וגמישות. 

בתולה 23.8־22.9
נסיגתו של כוכבכם מרקורי ממשיכה עד יום שישי הבא. השבוע עשוי לסחוף לפזיזות. אומנם במזלכם נמצאים עכשיו מארס, כוכב המרץ והאנרגיה, בצמידות ליופיטר המיטיב, מצב שעשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות, אך חשוב שתבדקו כל מצב ביסודיות ושתשקיעו מחשבה וזמן כדי לא לגלוש לפזיזות.
 טיפ השבוע: מטבע הדברים מומלץ להתחבר לפעילויות לא שגרתיות. אלה יהפכו את העולם לחברי וידידותי יותר, ויתאימו לרוח הייחודית של אלה המחפשים גיוון וריגוש.

מאזניים 23.9־23.10
אין מזל שמתאים יותר לחג הסוכות מאשר מאזניים: כבר לא חם ולח ועדיין לא קר ורטוב, התחושה האוורירית והריחות הטובים של ענפי הסכך משקפים את יסוד האוויר במזל זה. יופייה של הסוכה הוא אחד הדברים הבולטים בחג, והמאזניים קשור תמיד ליופי ולאמנות. מדובר כמובן רק באלה שמקפידים לשמור על רזי החג.

טיפ השבוע: חשוב לכם שהאנרגיה סביבכם תאפשר תפקוד בריא ומאוזן. בסוכות הכינו תוכנית מרעננת ומקרבת.
עקרב 24.10־21.11
השבוע משלב בעיות לצד יתרונות, והחוכמה היא למצוא את האיזון ביניהם, שכן כל מה שקורה בו (מרקורי בנסיגה ואוראנוס תזזיתי ולא צפוי) עשוי לקבל טוויסט קיצוני. אתם מרגישים צורך בחופש ובעצמאות, נוטים להתמרד ולא מוכנים לקבל דברים כפי שהם, אלא רוצים שכבר יניחו לכם עם דרישות תובעניות.
 טיפ השבוע: חשוב לפעול בשיתוף פעולה כדי לגשר על פערים. חוסר הוודאות שבו אתם שרויים יסתיים בקרוב, ואז יהיה קל יותר להתבונן קדימה.

קשת 22.11־21.12
החופש והמרחב חשובים לכם והניסיון לאלץ אתכם לקבל על עצמכם תנאים מגבילים מקשה עליכם. מומלץ לצאת לחופשה של כמה ימים כדי למלא מצברים שהתרוקנו. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו על פתיחות. כדאי לחבור לאנשים שעמם יש לכם שפה פתוחה ומרתקת. 
 טיפ השבוע: רעננו את הקשרים החברתיים שלכם לקראת סוכות. המישור הרגשי־מיני תופס לעתים כיוון מפתיע. קשר זה או אחר יוכל להצליח רק עם מי שמיטיב להבין אתכם ולהניח לכם בשעת הצורך.
גדי 22.12־20.1
הגדיים זקוקים לתחושת כיוון ותכליתיות כדי לתכנן את מהלכיהם ולהשפיע על זולתם. התקופה הנוכחית היא מעין מבחן עבורכם, שכן זו כמו מלחמה על שמירת מסגרת סולידית המעוררת ביטחון, מול צד שעלול לגרור תהפוכות ואי שקט.
 
 טיפ השבוע: מארס בצמידות ליופיטר במזל בתולה שולחים היבט הישגי ורב־משקל. היבט זה יכול להביא לאפשרויות טובות ונדירות. תהיו אופטימיים ומלאי אמונה במה שתעשו, וגם ההצלחה לא תאחר להגיע. 
דלי 21.1־18.2
ופיו התזזיתי של כוכבכם, אוראנוס, ונסיגת כוכב מרקורי מגבירים את העצבנות ואת חוסר הסבלנות השבוע. מפנה לטובה עשוי להתחולל בחייכם אם תהיו עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות ולתזזיתיות המתלווים לגחמות הרגע. רעננו מגעים חברתיים לקראת שלישי ורביעי. 
 
 טיפ השבוע: השבועיים הבאים מדגישים לימודים, השתלמויות ונסיעות לחו"ל. ענייני כספים והשקעות עשויים להפתיע, אך מומלץ להיות מודעים לנסיגת מרקורי השבוע. 
דגים 19.2־20.3
אוראנוס שולח היבט ידידותי לוונוס, וכמו הקשת גם הוא שוחר חופש ובורח מכל שגרה, מגבלות או איסורים. היבט זה מעורר את כולם לחפש כיוונים חדשים והתרגשות, אפילו במחיר של נטילת סיכונים, תוך התרחקות מכל מה שנחשב למסורתי ולמקובל. 
 
 טיפ השבוע: כשכוכב ונוס מתיידד עם אוראנוס, אנשים מוצאים בני זוג לא שגרתיים השונים מאוד מאלה הנמצאים בדרך כלל בסביבתם. במקביל, כדאי להיות מודעים להפסקת נסיגת מרקורי השבוע.