טלה 21.3־20.4
בשבת היו נגישים תקשורתית וחברתית. במהלך השבוע הימנעו מלחשוף ולהקצין את צדכם הקפריזי. קשה לכם לפעול במסגרת לא גמישה, ומי שינסה להגביל אתכם ייתקל בתגובה המשקפת את הלך הרוח שלכם עכשיו.

טיפ השבוע: יש להימנע מחטא היוהרה והגאווה ומתחרות על רקע של אגו. בעבודה רצוי שתשמרו על עמדה ניטרלית ככל שאפשר ולא תצטרפו למאבק כוח שמתחולל שם. ההיסוס המאפיין חלקים מהשבוע יתחלף בביטחון בעצמכם ובכוח המשיכה שלכם.
טיפ השבוע: הצמידות של ונוס־מרס במזל אריה (עד 25 בספטמבר) עשויה להדגיש ענייני אהבה, יצירה וילדים. תהיו פתוחים יותר להיכרויות חדשות ותוכלו ליצור קשרים חדשים. זה הזמן לתרגם רגשות למילים ולתת ליצירתיות (או לרומנטיקה) פלטפורמה הולמת לביטוי.


שור 21.4־20.5
לקראת המחצית השנייה של השבוע תעברו מהשלב התאורטי לשלב המעשי, ותוכלו לחוש בהדרגה את ניצניה של תקופה מבטיחה יותר, מה שיכול להביא דברים לידי מודעות ופתיחת ערוץ מבטיח יותר. רביעי־חמישי: עשויים להדגיש ענייני כספים. הימנעו מפעולות שיש בהן חידוש או סיכון.

טיפ השבוע: יש עדיין פתיחות לקדם את נושא הזוגיות ולהפיח חיים בפרויקט יצירתי. שני עניינים אלה יישאו אנרגיה מכוננת ונגישות.

תאומים 21.5־20.6
השבוע מסתמן כי בחלק מהזמן תהיו תקשורתיים אך תרגישו קופצניים. אתם נוטים לאבד בנקל את סבלנותכם.
שינויים חפוזים אינם נחוצים לכם עכשיו. מהלך מסוים שמעורר בכם תקוות עלול פתאום לקבל בתוך שבועיים צביון פתלתל ומתוחכם.

טיפ השבוע: צפויים מגעים עסקיים או שמועות בנוגע לעסקה עתידית. קחו את הזמן ואל תמהרו לתת תשובות מחייבות. עם זאת, כספים צפויים להגיע.

סרטן 21.6־22.7
אתם בתקופה של התלבטויות, אינכם בטוחים אם עליתם על הדרך הנכונה ואם מה שאתם עושים אכן בסדר. למעשה מצבכם עומד להשתפר. מישהו עשוי לפתוח בפניכם דלת להזדמנות מהסוג שישמח אתכם.

טיפ השבוע: האירועים מסמלים כיוון חזק ודרמטי, וקיימת בהם אפשרות של הרס לטובת בנייה מחודשת של משהו אחר. מצד שני, מצב זה גם מביא את המודעות לשיא, לכן זו תקופה של סיום סוגיות מרכזיות של משהו שאינו מתאים כדי לפנות מקום למה שבאמת מעסיק אתכם. 
אריה 22.8-23.7
בהשפעת מזל גדי ייהפך הלך הרוח שלכם רציני וכבד. יש להיות ממוקדים כדי להקדיש רצינות, אחריות והשקעה רגשית לנושאים בוערים. ייתכן שתקבלו הצעה שתפתח פתח ליישום רעיון מאתגר, וגם אם תעמדו בלחצים גדולים, תצטיינו ותצליחו.
 
טיפ השבוע: יש צורך להיזהר במה שתספרו לאחרים על תוכניותיכם העתידיות, בגלל הנטייה לעוינות ולקנאה מצדם. המעיטו גם בהתייעצויות שבהן אתם מורגלים. בילוי נחשק מומלץ בחום. 
בתולה 22.9-23.8
בתקופת מזל גדי מצופה מכם להתחבר לעוגן ולשגרה שמעניקים לכם תחושה של שייכות וביטחון. חשוב שתהיה לכם שליטה בנעשה, כדי שתוכלו להגיע לשיקולים מחושבים, שכליים והגיוניים, כנדרש ממזלכם.
 
טיפ השבוע: אל תתעלמו מחוש הביקורת ומהזהירות הטבעית שלכם כדי לשמור על רמת אופטימיות סבירה בהעמקת המחשבה והתכנון, ובאלה אתם דווקא טובים. השינויים ההדרגתיים שמתרחשים בחייכם אינם תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות.
מאזניים 23.9־23.10
בהשפעת מרס במזלכם תתקשו למצוא שלווה בבית. יש מצב שמצריך רגישות. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא את דרך האמצע, תכונה המאפיינת את מזלכם.
 
טיפ השבוע: מיקום ונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עמכם ולהעיד כי יש לכם אפשרות ליהנות מפירות העשייה שלכם. קשר רגשי או עסקי עם פרטנר חלקלק, מורכב ושרמנטי אינו מתאים לכם כרגע, לכו על בטוח עם טיפוסים אמינים.  
עקרב 24.10־21.11
אתם נכנסים לחודש שבו תידרשו לאחריות ולרצינות ותוכלו לאפשר לעצמכם להיפתח לערוצים מאתגרים. כוכב ונוס מוסיף לכם כריזמה, הצלחה והכרה. המישור הרגשי/סקסי עדיין פועל במלוא העוצמה.
 
טיפ השבוע: רבים מכם זקוקים מאוד להכרה, לכבוד ולהערצה מאחרים. כוכב פלוטו העוצמתי בצמידות למרקורי התקשורתי יביא להתחדשות ולעוצמה מנטאליות בתחום מרכזי בחייכם. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. 
קשת 22.11-21.12

השבוע עשויה להיווצר כמיהה ליצירת צמיחה עכשווית או עתידית מחודשת, כמו גם לכל סוג של מפגש שיש בו תחושת גורליות וכימיה מיידית (טובה או עוינת) עם האדם השני. טוב לברר דברים בצורה גלויה וישירה כדי לשמור על מערכות היחסים שלכם. 

טיפ השבוע: כוכב פלוטו בגדי יגרום השבוע להתחדשות בתחום הפיננסי, או בתחומים אחרים. חשוב לגלות שליטה כדי לא להיסחף למצב שעלול להשכיח מכם את הצורך לשקול דברים בהיגיון. 
גדי 20.1-22.12
מיקום השמש במזלכם יאפשר בקרוב שינוי, שילבש פנים ברורות יותר בסביבות יום ההולדת שלכם, אז גם התוכניות יתבהרו. בינתיים מופעל עליכם לחץ שדורש התמודדות, שיקול דעת ואחריות. היו גלויים פחות היכן שהסודיות חשובה. 

טיפ השבוע:
אתם נוטים להתרוצץ ועובדים תחת לחץ, אבל אתם גם מבינים שכדאי לכם להכיר את השטח לפני שאתם מעלים רעיונות והצעות. בקשר זוגי תצטרכו להחליט עד כמה אתם מוכנים להתחייב.
דלי 18.2-21.1
בהשפעת מיקום השמש בגדי ייהפך מצב הרוח שלכם לרציני וכבד. שבת: הדגישו ענייני תקשורת ונסיעות. אלה עשויים להיטיב עמכם. אתם נכנסים לחודש שבו ענייני כספים יקבלו דגש בתוך שבוע מהיום.
 
טיפ השבוע: ונוס, הכוכב המיטיב, יימצא בבית הקריירה שלכם עד סוף החודש, מצב שעשוי להעניק לכם אנרגיה מגוננת. אפשר לפתח קשרים בזכות מיומנותכם וקסמכם. הדבר החשוב הוא לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם.
דגים 20.3-19.2
ונוס בבית הקריירה מיטיב איתכם החודש עם תחומי עניין חדשים. נפתחות בפניכם אפשרויות חדשות, מה שיועיל לכם בראיונות עבודה. יש בנוסף אפשרות לפגוש מועמדים לזוגיות, בעיקר דרך העבודה.  

טיפ השבוע: שיתוף פעולה שלכם עם אדם מקצועי יהיה מוצלח מתחילתו, והכימיה ביניכם תהפוך אותו לבסיס ידידותי. עם זאת, חשוב שתשמרו על האינטרסים שלכם, שלא תמיד זהים לאינטרסים המשותפים.