טלה 21.3־20.4


אתם עשויים להתמודד עם אחריות ועם אילוצים, מצב שעלול לסחוף לכבדות ולדאגה שיגרמו לכם לתחושה של טלטלה ואי שקט מרובים, במיוחד לאלה מכם הנתונים בקונפליקט.



טיפ השבוע: אתם מרגישים מאוימים על ידי מישהו שהופך להיות מעורב מדי בתחומכם. תרגישו צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות. רצוי שתהיו זהירים בדבריכם ותימנעו ככל האפשר ממילים בוטות. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשויה להקצין מצבי מתח וקונפליקט.



שור 21.4־20.5


השבועות הבאים עשויים להדגיש ענייני נסיעות ומגעים עם חו"ל. מורכבות הכוכבים מעידה כי עליכם לקחת אחריות על חייכם.



טיפ השבוע: השבוע תיאלצו להתמודד עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים יש גם היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. הפעילו אינטואיציות חדות. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי ומיקום מרס מול מזלכם מאפשרים לנקוט ריסון מול הנטייה למענה לשון מהיר, למתיחת ביקורת ולוויכוחים. גלו בגרות ואחריות.



תאומים 21.5־20.6


החודש הקרוב עשוי להעיד על דריכות ודורש שמירה על איזון ובהירות בעניינים כספיים ועסקיים, והתייעצות עם מי שמבין בהם. המערכת הכוכבית מעידה על הצורך בתכנון זהיר ובהגנה על הקיים מפני הפסד. חוסר אמון עלול ללוות את יחסיכם עם אנשים ולהקשות על שיתוף הפעולה איתם.



טיפ השבוע: הקלה קוסמית תורגש עם התמקמותו של כוכב ונוס במזל קשת. ונוס מול מזלכם (עד 23 בינואר) מיטיב, משדר חום ופתיחות ומנעים את זמנכם, אך באופן כללי האווירה כבדה ושיפוטית.



סרטן 21.6־22.7


יש בכם רצון לקבל חום, רוך ותמיכה, אך אלה הופכים לעתים אינטנסיביים ודרמטיים. השבוע יש נטייה לפערים בין ציפיות למציאות ונטייה לעורר קונפליקט. ייתכן שתיאלצו להיכנס לעימות שמזמין פגיעות. זה הזמן לגלות רגישות ולבחון את מידת ההבנה והמודעות שלכם לזולת.



טיפ השבוע: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי (עד 25 בינואר) אינה מתאימה לסיכום עסקאות ולחתימה על חוזים ומסמכים, שכן חוסר הבהירות עכשיו עלול לגרום אי הבנות בעתיד.



אריה 23.7־22.8


מרס בעקרב מלמד על מיקום לא קל בזוגיות, ולכן המבחן יהיה בוויתור ובגמישות. מיקום ונוס במזל קשת (עד 23 בינואר) עשוי להגביר יצירתיות, רומנטיקה ומגעים ברוכים.



טיפ השבוע: בימים הקרובים תהיו מעורבים יותר במה שקורה סביבכם, ורגישותכם תגבר. השפעת מיקומו של כוכב מרקורי הנמצא בנסיגה ומיקום מרס בעקרב עשויה לגרור מריבות ומתריעה מפני פזיזות וחוסר עקביות. גם האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות וליצור נוקשות וחוסר פשרות.



בתולה 23.8־22.9


נסיגת כוכבכם מרקורי משפיעה מאוד על התנהגותכם ועל ההתרחשויות. אתם נראים טוב, יכולת הביטוי שלכם טובה מתמיד ונראה כאילו העולם פרוש לרגליכם. מצד שני, אתם נדרשים לערנות, לתבונה, לאיפוק ולזהירות מגורמים עוינים.



טיפ השבוע: תזדקקו להצבת יעדים ברורים, אך תרגישו שקשה לכם לגבש אותם, בעיקר משום שהדברים תלויים באנשים אחרים ובגורמים שאינם בשליטתכם.



מאזניים 23.9־23.10


בתקופה זו אתם פגיעים. חשוב למצוא איזון בין שיקולים רגשיים למעשיים ולהגדיר את מקומו של קשר זוגי או מקצועי בחייכם. הרבה תלוי בכם וביכולתכם להיות מאופקים. ויכוחים עלולים להזיק לקשר, הימנעו מלומר דברים שיכולים לפגוע.



טיפ השבוע: אל תתייאשו אם לא הכל מסתדר מיד. יש צורך להרפות ממה שהיה ולהיות פתוחים לשינוי. זו יכולה להיות ההקדמה למשהו טוב שאמור להתרחש בחייכם בהמשך החודש.



עקרב 24.10־21.11


מיקום מרס במזלכם מיום שני (עד תחילת מרץ) עשוי להשפיע בצורה סוערת על ההרגשה ויאיץ ענייני תקשורת, רגשות ונסיעות. בידיכם הבחירה לקדם מישור חשוב. על הפרק תעלה הזדמנות שתצטרכו לבדוק עבורה את השטח וליזום. אם הפתיל שלכם קצר, התגובות שלכם עלולות לקלקל.



טיפ השבוע: אתם זקוקים לתנועה ולמרחב, ומקבץ כוכבים מאתגר מרמז כי האקשן בשיאו. פעילות מאוזנת והתרחקות מעוינות בלתי מובנת ייטיבו עמכם ועם העניין שמעסיק אתכם.



קשת 22.11־21.12


ימי תחילת השבוע עשויים להיות מלווים בתחושה של תשישות ושל בדידות מעיקה. חשוב שתשמרו על ערנות, מפני שחוסר בהירות עלול להיות מסווה לתכסיסנות.


טיפ השבוע: מיקום ונוס במזלכם עשוי להפוך ימים מסוימים לקלילים יותר, מצב שעשוי להוציא אתכם משגרה מעיקה. הקשת הלא שגרתי שואף למסגרת לא מחייבת ולעצמאות, ואורנוס שנמצא במזל טלה עשוי לספק זאת בשפע. גלו מקוריות וחדשנות.



גדי 22.12־20.1


נצלו את כושר השיפוט שלכם וארגנו את חייכם בצורה שתאפשר להסיר מעליכם כל דאגה. בחודש הקרוב עניינים קיומיים כמו עבודה, פעלתנות ועשייה ידרשו שעות רבות מזמנכם. ענייני רגשות עשויים לצבור תאוצה בחשאי עד 23 בינואר.



טיפ השבוע: בתחום הכספי מוטב שתדחו בכמה שבועות הוצאות גדולות, השקעות רציניות והתחייבויות. אם אין לכם ברירה, כדאי שתקפידו לקבל את כל המידע ואל תשאירו את ההחלטות בידי אחרים.



דלי 21.1־18.2


ימים אלה משפיעים עליכם אנרגטית. יש בכם צד המעדיף יציבות, ביטחון ואת היכולת לשלוט במתרחש ולא להסתמך על אינטואיציה. עם זאת, בימים אלה תיאלצו לסמוך עליה, שמרו על דיסקרטיות, קחו פסק זמן והניחו בצד כל דבר הגורם למתח ולמניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג.



טיפ השבוע: מיקום ונוס בקשת עד 23 בינואר עשוי להעניק לכם ימים שישפרו את הרגשתכם, במיוחד במישור החברתי, מתוקף כוח אישיותכם ובזכות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם.



דגים 19.2־20.3


השבוע תגבר ההשפעה הכריזמטית שיש לכם על אחרים. יש אפשרות להכיר אנשי מפתח ולקדם מטרות חברתיות, גלו יוזמה ושמרו על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להעיד על יוזמה מבורכת. עם זאת, היו גמישים ואחראים.



טיפ השבוע: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשויה להעיד כי עליכם לבחור את דרך הפשרה ולפעול באופן הרמוני ואחיד עם סביבתכם, שכן סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת.