טלה 21.3־20.4

ראש החודש (בראשון) עשוי למצוא אתכם מתמקדים בענייני קריירה ומעמד. אין זה הזמן להחלטות. חוסר הבהירות עשוי לפגום ביכולת השיפוט שלכם והאשליה מטעה. 
 
טיפ השבוע: מיקום כוכבכם מרס במזל עקרב עשוי להעיד כי רבים מכם עסוקים בענייני כספים והשקעות. מומלץ להיות זהירים ולא למהר לתת אמון במי שאינכם מכירים היטב. אל תעמיסו על עצמכם מעבר לכוחותיכם, במיוחד לקראת המחצית השנייה של השבוע. קחו הכל יותר בקלות ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע. 
שור 21.4־20.5

מרס מול מזלכם וכוכב התקשורת מרקורי בנסיגה עשויים להעיד כי יש לשאוף לאווירת "יחד" במסגרת המשפחתית או מחוצה לה. הצמידות של הכוכבים פלוטו־שמש־ירח עשויה להעיד כי מומלץ להתחבר לעשייה חיובית, יצירתית ובונה.
 
טיפ השבוע: ענייני כספים או רגשות מודגשים. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתצרו ולרעיונות שתעלו תהיה השפעה חשובה ומכרעת על מה שצפוי לכם בהמשך. סגלו גמישות שתסייע לכם. 
תאומים 21.5־20.6
השבוע לא קל לכם. צמידות ראש החודש (בראשון) לפלוטו עשויה להיות משמעותית בענייני כספים והשקעות. מומלץ להבחין בדברים שלא נאמרים בגלוי כדי להימנע מטעויות. 

טיפ השבוע: זהו זמן הדורש ערנות, מודעות ורמה מסוימת של ריכוז ודריכות. הימנעו מקשרים מורכבים. נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להעיד כי דברים שתגידו עלולים לצאת מהקשרם ולהתפרש שלא כהלכה. חשוב שתגדירו לעצמכם סדרי עדיפויות, שתחשבו בצורה מעשית ושתתמקדו בתחומים החשובים לכם ביותר.

סרטן 21.6־22.7
הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט עכשיו יותר מתמיד. הקדישו תשומת לב לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים. לכל אלה תהיה השפעה רבה על מה שיקרה בהמשך. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי. שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת.
 
טיפ השבוע: הימנעו מתלותיות והתרחקו מאנשים חלקלקים כדי לא להתאכזב או להקצין מצבים של קורבנות ושל הקרבה. ביחסים מורכבים עשוי לחול משבר.
אריה 23.7־22.8
השבוע תהיה נטייה לספקנות ביחס למערכת היחסים שאתם מעורבים בה. ההיגיון והניתוח השכלי הקר אינם אפקטיביים כשהם מושפעים מרגשות פגועים. 

טיפ השבוע: ענייני עבודה או קריירה מרמזים כי יש מביניכם כאלה העוסקים בפרויקט חשוב. הצמידות של ונוס לסטורן השבוע תבוא לידי ביטוי בביקורתיות ובתובענות. חשוב להבטיח שמערכות יחסים יישמרו שלמות, בתנאי שאין בהן יוהרה ואגו. קשרים שאין להם בסיס יציב מספיק יעמדו כעת למבחן. 
בתולה 23.8־22.9
הצמידות של ירח חדש עם פלוטו השבוע עשויה ליצור עניין בתחום שאתם עוסקים בו או מעורבות באתגר רומנטי או יצירתי נחשק. מנגד, השבוע תידרשו להתמקדות במטרה וכן ליעילות ארגונית. כדאי לסמוך רק על אלה שכבר הוכיחו את עצמם בעבר.
 
טיפ השבוע: יש לדחות התחלה של קשר עסקי או רגשי ולהימנע בשלב זה מהחלטה מחייבת. ההתלהבות העכשווית עלולה לקפוא בפתאומיות בהמשך. המתינו כמה ימים לפני שאתם מתחייבים ומצהירים הצהרות.

מאזניים 23.9־23.10
רבים מכם כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם. פעם חם, פעם קר, והדבר לא קשור למזג האוויר, אלא לתחושות מתמשכות של עייפות ותשישות ולזגזוג במערך הקוסמי. חשוב להיות חשדניים מתמיד, קשרים עלולים להיפגע בגלל אי הבנות ובגלל פירוש לא נכון של דברים. אל לכם להישאר שאננים וזחוחים, שמרו על סודיות גמורה ואל תבטחו בזולת.
 
טיפ השבוע: בשבת־ראשון תתגנב תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. התייחסו לימים אלה כאל תקופה של פסק זמן או רגיעה לצורך התאוששות ואיסוף כוחות. 
עקרב 24.10־21.11
מיקום מרס במזלכם עשוי להעיד כי השבוע תידרש מכם  אנרגיה רבה. לענייני כספים והשקעות יתלווה אלמנט של מזל. נסיגת כוכב מרקורי עשויה להעיד כי כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.
 
טיפ השבוע: לפנויים צפויה אפשרות להכיר מועמדים לדייט ולזוגיות. מנגד, מערכות יחסים ישנות וחונקות עלולות להיפגע. הנטייה לעשות אידיאליזציה במערכות היחסים עלולה לגרור בסופו של דבר התפכחות כואבת. 
קשת 22.11־21.12
התקופה בכללותה מכבידה ומערערת, לכן דרושה לכם תחושה של רגיעה ושל שקט כדי שתוכלו מהר לשוב לאיזון הרגיל שלכם. תיתכן עבודה אינטנסיבית באווירה מרוחקת, ביקורתית וקשה. השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, שכן ייתכנו בעיות בתקשורת ואי הבנות.

טיפ השבוע: מיקום ונוס במזלכם עשוי להיטיב עמכם. עם זאת, קשר מורכב ובעייתי עלול לעבור תהליך של שינוי והפנמה, במיוחד במקרים של אובססיה ופוביות. 
גדי 22.12־20.1
אתם מצויים בהלך רוח רציני ומודאגים מהעתיד. חשוב לכם יותר מתמיד לדעת לאן אתם הולכים ולתכנן את הדרך בזהירות. בעבודה אתם יסודיים ומקפידים על הפרטים. כך תשיגו תוצאות יפות יותר, אך אתם גם עלולים לעורר התנגדות בקרב אלה שמתקשים לעמוד בסטנדרטים שהצבתם.

טיפ השבוע: פעלו באופן מחושב ואינטרסנטי. יש דברים שמתנהלים בצורה לא גלויה וחלקלקה, לכן חשוב להיות קשובים למתרחש ולארגן את חייכם בצורה עקבית ויעילה. 
דלי 21.1־18.2
ימי סוף השבוע ותחילתו עשויים להיות עמוסים נפשית. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. הדלי הרי שונא שגרה ואינו יכול להיות אחד מהעדר.
 
טיפ השבוע: המחצית השנייה של השבוע עשויה להתאפיין בחוסר אמינות בענייני כספים ועסקים. 
דגים 19.2־20.3
קשה להגדיר את מצבכם כעת: מצד אחד, אתם מתמלאים אנרגיה, ומצד אחר, אתם מבולבלים. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים ונסו למצוא דרך נכונה יותר להתגבר על פערים בלי להוסיף למתח הקיים. ככל שתאמרו פחות, תסתבכו פחות. הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת.
 
טיפ השבוע: הצורך לסמוך על מישהו, שלאחרונה אינו יציב ואמין, מקשה עליכם. חשיבה ערנית תנחה אתכם לדרך הבטוחה והנכונה ביותר.