טלה 21.3־20.4


ימים אלה יתאפיינו בחוסר יציבות עד שתוכלו לארגן את כל המסה של האנרגיה והעצבים שלכם למקשה הרמונית ואחידה. קשה לכם להתמודד כרגע עם המשמעת והשגרה. היזהרו ממגעים עם מי שאינם פנויים רגשית.


טיפ השבוע: מעבר השמש לדלי לקראת יום חמישי מביא לשינוי באווירה ועשוי לשחרר אתכם בהדרגה מתחושת אחיזת הצבת ששררה בחודש האחרון. אווירת הבדידות שאפיינה את תקופת גדי תיעלם, וכך גם המחסומים והסגירות.



שור 21.4־20.5


כוכב מרס מול מזלכם (בית הזוגיות והשותפויות שלכם) עשוי להפר את האיזון העדין במערכות היחסים שלכם, ואתם עלולים להיפגע בעבודה או מהאנשים הקרובים לכם, במיוחד לגבי קשרים שגם כך אינם מצטיינים ביציבות.


טיפ השבוע: מומלץ שתהיו ותרנים ופשרנים ביחסכם לבני הזוג, אך מצד שני מסתמנת יריבות שעשויה להשפיע על קשרים מורכבים. כדי לאזן זאת, גלו גמישות ואיפוק.



תאומים 21.5־20.6


אתם נכנסים לחודש קל ומשוחרר אחרי שבועות מכבידים ופסימיים. במהלך החודש הקרוב תרגישו צורך להיות בתנועה, לנסוע ולעבור ממקום למקום. הישארות במקום אחד תגרום לכם לאבד את סבלנותכם.


טיפ השבוע: נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להעיד כי קשה לשמור השבוע על יציבות. על הפרק עומדת הצעה מפתה, אך בדקו היטב אם הדברים לא נופחו מעבר לממדיהם האמיתיים. היו ריאליים ואל תיסחפו לאידיאליזציה שעלולה להטעות.



סרטן 21.6־22.7


הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט עכשיו יותר מתמיד. הקדישו תשומת לב לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים. לכל אלה תהיה השפעה רבה על מה שיקרה בהמשך. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי. שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת.


טיפ השבוע: הימנעו מתלותיות והתרחקו מאנשים חלקלקים כדי לא להתאכזב ולהקצין מצבים של קורבנות ושל הקרבה. ביחסים מורכבים עשוי לחול משבר.



אריה 23.7־22.8


השבוע תהיה נטייה לספקנות ביחס למערכת היחסים שאתם מעורבים בה. ההיגיון והניתוח השכלי הקר לא אפקטיביים כאשר הם מושפעים מרגשות פגועים.


טיפ השבוע: ענייני עבודה או קריירה מרמזים כי יש מביניכם כאלה העוסקים בפרויקט חשוב. הצמידות של פלוטו־מרקורי במזל גדי עושה רושם ביקורתי ותובעני. חשוב להבטיח שמערכות היחסים יישארו שלמות, בתנאי שאין בהן יוהרה ואגו. קשרים שאין להם בסיס יציב מספיק יעמדו כעת למבחן.



בתולה 23.8־22.9


הצמידות של פלוטו־מרקורי השבוע עשויה ליצור עניין בתחום שאתם עוסקים בו או מעורבות באתגר רומנטי או יצירתי נחשק. מנגד, בשל נסיגת כוכב התקשורת מרקורי תידרשו להתמקדות במטרה וליעילות ארגונית. כדאי לסמוך רק על אלה שכבר הוכיחו את עצמם בעבר.


טיפ השבוע: יש לדחות התחלה של קשר עסקי או רגשי ולהימנע בשלב זה מהחלטה מחייבת. ההתלהבות העכשווית עלולה לקפוא בפתאומיות בהמשך. המתינו כמה ימים לפני שאתם מתחייבים ומצהירים הצהרות.



מאזניים 23.9־23.10


זוהי תקופה עמוסה נפשית, לכן כדאי להפחית במאמץ. התייחסו לזמן הזה כאל תקופה של ארגון וחשבון נפש. בלי משים אתם עלולים להעמיד במבחן מערכות יחסים רגישות, ייתכן מבית.


טיפ השבוע: בתוך שבועיים מצב הכוכבים עשוי להשתפר לטובתכם. ימים ראשון־שני עשויים להקצין סוגיה לוחצת. אל לכם להישאר שאננים וזחוחים, שמרו על סודיות גמורה ואל תבטחו בזולת.



עקרב 24.10־21.11


מיקום כוכב מרס במזלכם עשוי להעיד כי השבוע דורש אנרגיה רבה מזמנכם. צמידות פלוטו לכוכב מרקורי בנסיגה מזהירה מפני מסגרות חונקות, דרישות ולחצים, שמגבירים עימותים. בענייני כספים והשקעות חשוב להיות מחושבים ושקולים. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.


טיפ השבוע: מערכות יחסים ישנות וחונקות עלולות להיפגע. הנטייה לעשות אידיאליזציה של בני הזוג עלולה לגרור בסופו של דבר התפכחות כואבת.



קשת 22.11־21.12


בדידות ותחושת קדרות קלה עשויות ללוות חלקים מהשבוע. התקופה בכללותה מכבידה ומערערת, לכן דרושה לכם תחושה של רגיעה ושל שקט כדי שתוכלו במהרה לשוב לאיזון הרגיל שלכם.


טיפ השבוע: זהו שבוע של עמימות, של ערפל ושל שבירת קשרים רק בגלל אי הבנות. יציאה מהשגרה והתאווררות ייטיבו איתכם ויעזרו להיחלץ מסטגנציה חונקת. התנחמו בעובדה כי בהמשך החודש הדברים ייראו אחרת.



גדי 22.12־20.1


אתם מצויים בהלך רוח רציני ומודאגים מהעתיד. חשוב לכם יותר מתמיד לדעת לאן אתם הולכים ולתכנן את הדרך בזהירות. אתם יסודיים ומקפידים על הפרטים, כך תשיגו תוצאות יפות יותר, אך אתם גם עלולים לעורר התנגדות בקרב אלה שמתקשים לעמוד בסטנדרטים שהצבתם.


טיפ השבוע: פעלו באופן מחושב, יעיל ואינטרסנטי. יש דברים שמתנהלים בצורה לא גלויה וחלקלקה, לכן חשוב להיות קשובים למתרחש ולארגן את חייכם בצורה עקבית ויעילה.



דלי 21.1־18.2


לאחרונה אתם קצת חשדנים ועוינים כלפי העולם ויש לכם צורך להגיב בעוצמה על כל גירוי קטן. עצבנות ואי שקט סביבכם משפיעים ויוצרים תחושה של חוסר נוחות ולחץ.


טיפ השבוע: יש להרפות מהלחץ ולאפשר לעצמכם להתאוורר, שכן התקופה משפיעה על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. בשל נסיגת כוכב מרקורי תנהגו בחשדנות כלפי אלה שנראה כי אינם מעוניינים בטובתכם. מיקום השמש במזלכם לקראת יום חמישי ואילך עשוי להקל על התנהלותכם.



דגים 19.2־20.3


אתם זקוקים לתחושה של חופש ומרחב ולא מסתדרים טוב עם מגבלות. חשוב להתרחק מקשרים ומסיטואציות שיש לגביהם סימני שאלה. יש מגמה של בלבול ותחושת חידלון, מצב המתבטא בחולשה ומקשה זמנית בתפקוד מעשי.


טיפ השבוע: הצורך לסמוך על מישהו, שלאחרונה אינו יציב ואמין, מקשה עליכם. חשיבה ערנית תניח אתכם בדרך הבטוחה והנכונה ביותר. גלו גישה פרקטית ומעשית ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.