טלה 21.3־20.4

ראשון–שני: הכוכבים יעניקו לכם כוחות מחודשים וייפתחו בפניכם אפשרויות חברתיות מבטיחות. היו נגישים תקשורתית וחברתית בניסיון להשתחרר מחוסר השקט. בפגישות ובראיונות צפויה לכם הצלחה. תיהנו מתשומת לב ותפגשו אנשים שיבקשו להיות בקרבתכם. שלבו עסקים עם הנאה לתועלתכם.
 טיפ השבוע: שלישי–רביעי: מצבי רוח משתנים עלולים לטשטש את יכולת האבחנה שלכם, וחוסר הבהירות יפגע בשיפוט שלכם. חמישי יחזיר לכם את האנרגיות הטובות. 

שור 21.4־20.5
ראש חודש (בראשון–שני) ידגיש ענייני עסקים וקריירה. לאלה מכם שניחנו בראש פתוח יש רצון לשינוי וכמיהה לכיוונים חדשניים. יש אפשרות ליצור יוזמה עסקית מוצלחת, במיוחד לגבי הצעה שהיא בלתי שגרתית. חדדו את החושים. 
 טיפ השבוע: זווית העימות שבין ראש חודש למרס עלולה להביא איתה עצבנות ולגרור פתיל קצר, ויכוחים והתנצחויות. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה.
תאומים 21.5־20.6
הירח החדש (בראשון–שני) עשוי להדגיש ענייני חו"ל, נסיעות ולימודים. זוהי שעתם היפה של אלה שגישתם לחיים בשלה, סקרנית ופתוחה. לכך תתווסף האפשרות לשינוי תפיסה שאולי לא הייתם חושבים עליה בדרך המקובלת. לכן חשוב להבליט מקוריות ותעוזה ולהקדיש זמן לשדרוג תחום נחשק בחייכם. שלישי–רביעי: היו זהירים בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. 
 טיפ השבוע: מרס בעקרב נוטה לגרור מריבות ואינטריגות ולא מעט קנאה ומדון. גלו איפוק וסובלנות.
סרטן 21.6־22.7
הירח החדש (בראשון–שני) עשוי לסחוף סוגיה מתישה לשיא, ייתכן שמדובר בענייני כספים והשקעות. מישהו עלול להקשות עליכם. התעלמו ואל תיגררו לפרובוקציות. דברים מסוימים בהמשך החודש יביאו להתפכחות ולשינוי גישה.
 טיפ השבוע: השבועיים הבאים עשויים להדגיש נושאי חברויות וזוגיות. קשר רומנטי שהתחיל לא מזמן מעמיק, והוא חזק ואינטנסיבי ביותר. בקשר ותיק יותר עשוי לחול שינוי הנובע מכפייתיות ביחסים. 
אריה 23.7־22.8
ראש החודש (בראשון–שני) משפיע על התנהלותכם. יכולות התקשורת שלכם יתחזקו ותהיו משכנעים מתמיד, אך אל תשכחו את הטאקט.
 טיפ השבוע: בשלישי–רביעי: תהיה נטייה לאידיאליזציה מוטעית. שימו לב לאלמנט של תחמנות ולאלה שבחרו לנקוט דרכים עקיפות וערמומיות. מה שבכל זאת יכול לעזור הוא שימוש בשכלכם הישר ובאינטואיציות החדות שלכם. יום חמישי יחזיר את האנרגיות הטובות.
בתולה 23.8־22.9
ראשון–שני: עשויים להעיד על אנרגיות חלשות, מה שיגרור עייפות ותשישות, ועשוי אף להקצין בעיה בריאותית. 
 טיפ השבוע:  נוכחות באירועים או בפני קהל תמשוך אליכם את מרב הכריזמה. רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. המעורבות הרגשית והיצירתית שלכם מתחזקת. מצד שני, שימו לב לנעשה סביבכם. יש דברים שאולי אינם נאמרים בגלוי, אבל בזכות האינטואיציות החדות שלכם תוכלו להבחין בהם בזמן. 
מאזניים 23.9־23.10
הירח החדש (בראשון–שני) מיטיב עמכם בענייני תקשורת ונסיעות. המעורבות הרגשית מתחזקת. נצלו את כושר השיפוט שלכם וארגנו את חייכם בצורה שתאפשר להסיר מעליכם כל דאגה. במחשבה מעמיקה יותר תבינו שדברים אינם קורים סתם כך, אתם כיוונתם אליהם.
 טיפ השבוע: שלישי–רביעי: צפויים קשיים פיזיים ותהיו חשופים לתככים. נושאים רגישים עשויים להכביד, במיוחד אלה שאינם מתנהלים על מי מנוחות, ותצטרכו לנהל אותם בהיגיון ובשיקול דעת. 
עקרב 24.10־21.11
ראשון–שני: הירח החדש (בראשון–שני) ידגיש ענייני בית ומשפחה. מיקום כוכב מרס במזלכם עשוי להעיד כי תיתכן רגישות על רקע קונפליקט שעלולה להקצין רגשות. היחסים עם בני הזוג או עם קולגות דורשים הרבה טקט. 
 טיפ השבוע: רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. הצד היצירתי תופס גבהים יצירתיים חסרי תקדים. השבועיים הבאים מתאימים להתאהבות גורלית. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, אל תחמיצו את הפוטנציאל.  
קשת 22.11־21.12
הירח החדש (בראשון–שני) עשוי להבליט את יכולתכם להיות ייחודיים ומקוריים. אתם מהירי תפיסה ולומדים מכל חוויה, והדבר הזה ייטיב בעיקר עם אלה היוזמים פגישות והתקרבות. 
 טיפ השבוע: חברויות וקשרים (בארץ ובחו"ל) ייטיבו בקידום האינטרסים שלכם. ניחנתם במקוריות ובאינטליגנציה, בתקשורת טובה ובקסם אישי. נצלו את כל ערוצי התקשורת שלכם. שלישי–רביעי: סגלו גישה יסודית ואחראית והתייחסו לכל סיטואציה בעיניים מפוכחות ומציאותיות, כדי לא להיגרר לתחושות מטעות וסותרות. 
גדי 22.12־20.1
הירח החדש (בראשון–שני) בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי אתם שואפים ליצור לעצמכם יסודות יציבים, גם אם הדבר מלווה לעתים במועקה ובשאלות קיום בסיסיות. בחנו עד כמה ענייני כספים או תוכניות עתידיות הם אכן מעשיים. 
 טיפ השבוע: בהשפעת ונוס במזלכם בצמידות כריזמטית לפלוטו: רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע ומשפיעים על המתרחש בחייכם. אתם מושכים ומסקרנים מתמיד, וקשרי 
דלי 21.1־18.2
הירח החדש במזלכם (בראשון–שני) מביא עמו סוג מיוחד של תקשורת, הבנוי על הברקות מהירות. עם זאת, ההיבט המאיים מצד כוכב מרס מזהיר מפני מסגרות חונקות, דרישות ולחצים, שמגבירים עימותים. הערה לא לעניין עלולה להעלות את סף המתח שלכם ולהעמיד יחסים חשובים במבחן. 
 טיפ השבוע: בשבוע זה יוצבו סטנדרטים גבוהים, אבל לא כאלה שאי אפשר לעמוד בהם. מה שייעשה השבוע בצורה חיובית ותוך מחשבה על העתיד הרחוק יותר יביא להישגים. 
דגים 19.2־20.3
הירח החדש (בראשון–שני) עשוי להעיד כי רגישותכם הבריאותית תגבר. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות וליצור נוקשות וחוסר פשרות. אתם עשויים להתחזק לקראת ימים שלישי־רביעי. 
 טיפ השבוע: ענייני היצירה והלב עשויים לעלות לפסגות שלא צפיתם אותן. אל תחמיצו את הפוטנציאל. קשר משמעותי ומרגש עשוי להיכנס לחייכם, אך חשוב שיהיה זמן מספיק להיכרות מקרוב ולביסוס הקשר בשל תהפוכות התקופה.