טלה 21.3־20.4


העתיד המקצועי ושאיפותיכם לקידום מעמדכם מרכזיים בחייכם כרגע. מצב זה מעמיד אתכם בפני הצורך לבחון מחדש את הישגיכם ואת תוכניותיכם. תפגשו אדם קורן וכריזמטי, ייתכן שהדבר יקרה תוך כדי אינטראקציה מקצועית.


טיפ השבוע: יש עוינות רבה שגורמת לראות אנשים או מצבים בשחור–לבן. יוזמה תקיפה ואינטנסיבית שאותה נוקט הצד השני עשויה לגרור עימות. החוכמה טמונה בהימנעות מכפייתיות ושתלטנות, שבהן חשים צורך להשפיע ואף לכפות דעות על האחרים.




שור 21.4־20.5


מרס מול מזלכם ממשיך להשפיע עליכם. אתם עסוקים ומפילים על עצמכם נטל רב מדי. קשה לכם לתפקד כשיש מתח באוויר, שכן עצביכם רופפים ואתם ממהרים לכעוס ולבקר. מצד שני, כוכבים משמעותיים ועוצמתיים במזל גדי מרמזים על הישגיות, במיוחד לאלה שיש להם כושר הבחנה ואינטואיציות חדות.


טיפ השבוע: למיקום ונוס בגדי עשויות להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם. ענייני רגשות ישפיעו על חייכם, ייתכן שתוך כדי נסיעות או מגעים עם חו"ל.



תאומים 21.5־20.6


יש ביניכם כאלה שחשים מתח פנימי שמדרבן עימותים. ייתכן שברקע נמצאת אי הסכמה בסיסית שנובעת מתפיסות עולם שונות. הדבר מצדיק אומנם תגובה חריפה, אך תזכו ליתרון אם תגיבו במתינות. הגישה הטובה ביותר לפתרון בעיות היא באמצעות רצון טוב ושיתוף פעולה.


טיפ השבוע: האנרגיות עשויות להיות נמוכות בשבת–ראשון, אך אתם תתחזקו בהמשך השבוע. תקופת דלי עדיין מרמזת על מגמה סוחפת של גירויים ברוכים. קשרים עשויים להיווצר דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.



סרטן 21.6־22.7

שבת מומלצת בחום לבילוי משפחתי/חברתי. הפגינו גמישות כלפי הסובבים ופעלו למען דיאלוג פורה עם בני הזוג. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, או שתהיינה תנודות במצבי הרוח בימי אמצע השבוע, אך אין כל מקום לדאגה. דאגו להקיף את עצמכם באנרגיות חיוביות לקראת צהרי יום רביעי וחמישי.


טיפ השבוע: ענייני אהבה ורגשות עדיין סוחפים לעוצמה סוערת. מצד שני, מסתמנת מגמה של קונפליקט כתוצאה ממאבק כוח, לכן יש להימנע מעימותים עד יעבור זעם.



אריה 23.7־22.8

העבודה שאתם עושים עכשיו חשובה ויכולה לקדם ערוצי תקשורת עתידיים. היו ממוקדים כדי שתוכלו להקדיש רצינות ואחריות לנושאים בוערים ולטפל בהם מבחינה רגשית. מנגד, אתם רגישים יותר לכל הערה ונוטים לאבד את הסבלנות. למרות הביטחון בשיפוטכם המקצועי, היזהרו בדבריכם, וגם אם אתם נעלבים עדיף שלא תגיבו.


טיפ השבוע: זכרו כי תקופת מזל דלי מול מזלכם מעניקה לכם המון נקודות זכות. תיהנו מיצירתיות מחמיאה ומהפעלת הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים.



בתולה 23.8־22.9

אתם בתקופה שבה יש לכם אפשרות ליצור קשרים חדשים ומשמעותיים. מרס בעקרב ישפיע לטובה לא רק על הרגשתכם הפיזית והנפשית, אלא גם על ההתרחשויות. השפעתו הטובה תורגש גם בחיי האהבה שלכם ותוכלו לקדם דברים לטובתכם. כדאי שתיענו להזמנות לאירועים, שבהם תוכלו להכיר אנשים שעשויים להיות משמעותיים לחייכם בעתיד.


טיפ השבוע: חשוב שתתגברו על תחושת חוסר הביטחון ביכולתכם להתמודד עם בעיות. אתם זקוקים לזמן לעבד חוויות שעברתם לאחרונה ולגבש לעצמכם כיוון להמשך.



מאזניים 23.9־23.10

אתם בתקופה הישגית ודינמית, מצב שעוזר לכם לנטרל ימים שבהם האנרגיות לא במיטבן. שימו לב לימי אמצע השבוע. מומלץ להפעיל קשרים חברתיים, שכן ידידים ואנשים בעלי השפעה יכולים לייעץ ולקדם יעדים שמעסיקים אתכם כרגע. מנגד, יש עדיין לפעול בזהירות בענייני כספים והשקעות.


טיפ השבוע: זוהי תקופה משמעותית לאלה מכם שעוסקים ביצירה וכן למערכות יחסים לא שגרתיות. לכן מומלץ לצאת מהבית, לשנות את דפוסי ההתנהגות שלכם ולהיפתח להתנסויות חדשות.



עקרב 24.10־21.11

מיקומם של כוכבים משמעותיים בגדי עשוי להעיד כי אתם מרבים בנסיעות או פעילים אינטנסיבית ברמה התקשורתית. על אף המתח אתם מצליחים לקדם את עצמכם בצורה מרשימה. ענייני רגשות בסימן עוצמתי וגורלי.


טיפ השבוע: מרס במזלכם עשוי לקרב רבים מכם אל נקודת הרתיחה. קל, ואולי קל מדי, להתרגז ולכעוס. יכול להיות שאתם חשים מאוימים בשל ענייני עבודה בוערים. דברים מסוימים עלולים לגרור אי הבנות וסכסוכים. מומלץ להפעיל איפוק ושיקול דעת.



קשת 22.11־21.12

יש באמתחתכם רעיונות מקוריים וחדשניים, והם מלהיבים אתכם. תוכלו לתכנן, ליזום ולהתחיל במיזם חדש, שיקבל ממשות וצורה מוחשית יותר.


טיפ השבוע: מיקום כוכבים משמעותי עדיין עשוי להעיד על אלמנט מזלי מאין כמוהו, כמו גם על הצלחה בפעילות תקשורתית ייחודית ומאתגרת בכל תחום שהוא קריטי להתפתחותכם. צעד חדשני ונועז נראה כדבר הנכון בכל הנוגע לכספים. במקביל, מומלץ להיות זהירים.



גדי 22.12־20.1

שבת וימי תחילת השבוע עשויים להדגיש ענייני רגשות ויצירה. ימי אמצע השבוע: אתם זקוקים לסביבה רגועה שתאפשר לכם להתרכז בעיסוקכם, אבל לעתים תתקשו להשיגה. התרכזו בחיזוק הנפש ובשיפור מגמות הנובעות ממקום לא סטנדרטי.


טיפ השבוע: יש אפשרות "לזכות בלוטו" בתחום הרגשי. מיקום כוכבים משמעותיים במזלכם, ובמיוחד ונוס, עדיין מעיד על כריזמה מיוחדת. מיום חמישי ואילך (עד 12 במרץ) תוכלו להצליח בענייני כספים והשקעות.



דלי 21.1־18.2


תקופה חשובה זו מומלצת לענייני תקשורת, עסקים וחברה, רבים מביניכם עשויים לזכות בהתקדמות ובקידום יעדים מתחדשים. כוכב ונוס ייכנס למזלכם לקראת יום חמישי וישהה בו עד 12 במרץ, תקופה שתתאים לייזום מפגשים והיכרויות עם אנשים איכותיים.


טיפ השבוע: פגישות עם חברים ואנשי מפתח יקדמו אתכם. שימו לב לימי אמצע השבוע. ענייני כספים והשקעות יעסיקו אתכם מיום חמישי הקרוב ועד תחילת מרץ.



דגים 19.2־20.3


אתם מבריקים ויש לכם רעיונות בעלי מעוף וחזון. מצד שני, ההפכפכות שלכם מגיעה לשיא, אבל אתם אף פעם לא תודו בזה. קשה לכם לשכוח ולסלוח או להחליק פינות. גם אם לפעמים טוב לשחרר כעסים, הפעם כדאי להתאפק, זאת כדי לא להקצין מצב רגיש.


טיפ השבוע: לקראת 20 בחודש תעזוב השמש את המיקום שבו היא נמצאת כיום, והמעבר יביא עמו הקלה והרגשה פחות מכבידה לבני דגים. צפויים נסיעות ומינגלינג חברתי ועסקי לצורך קידום במישור הקשור למוניטין ולמעמד.