טלה 21.3־20.4

אתם חשים צורך להיות בתנועה מתמדת, וחוסר השקט שמלווה אתכם יתבטא ברצון להימצא תמיד במקום אחר. מומלץ השבוע להפעיל שיקול דעת. 
 טיפ השבוע: הירח המלא (בשני־שלישי) עשוי להעיד על תחילתו של חודש פחות נוח ועמוס נפשית. הימנעו ממשימות מלחיצות הדורשות מכם עמידה בלוח זמנים מתיש. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות. רביעי–חמישי: רעננו מגעים חברתיים.

שור 21.4־20.5
הירח המלא במזל דגים (בשני־שלישי) עשוי להעיד על חודש מבורך והישגי. מצד שני, רגישויות בנושא אמינות עשויות לסחוף לדואליות ולניגודים. מומלץ להיזהר כמו מאש מאנשים שרמנטיים אך חלקלקים. 
 טיפ השבוע: עליכם להאזין יותר לתחושות הבטן ולאינטואיציות, לא הכל גלוי על פני השטח. ככל שתשמרו על חושים מחודדים, על חוזק ועל נחישות, כך יהיה קל יותר להתמודד עם מצבים קוטביים המצריכים ערנות. מאידך, חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון. 
תאומים 21.5־20.6
הירח המלא (בשני–שלישי) מדגיש ענייני בית וקריירה, אך עשוי להפוך אתכם לרגישים והפכפכים. סגלו לעצמכם חשיבה מכילה וסובלנית. 
 טיפ השבוע: מישהו עלול להתנהג אליכם בעוינות בלתי מובנת. השמועות מסביב עלולות במקרים רבים להטעות ולבלבל אתכם. חשוב שלא תסתמכו עליהן ושתוודאו שהמידע מדויק ונכון. מנגד, ענייני חוק ומשפט מודגשים. מומלץ לטפח קשרים מארצות אחרות. קשר חדש עשוי להתחיל במהלך נסיעה או עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. 
סרטן 21.6־22.7
השמש במזל דגים עשויה להדגיש מגעים עם חו"ל, נסיעות, לימודים והרחבת אופקים, כמו גם פרויקטים חובקי עולם שעתידים לצבור תאוצה בקרב אלה שתחום זה מרכזי בחייהם. כימיה או שיתוף פעולה עם מישהו מחו"ל יעלו את מפלס הציפיות שלכם.
 טיפ השבוע: הדמיון שלכם מגיע לממדים ממכרים, מצב נפלא לאמנות וליצירה. מנגד, היזהרו מהצפה של רגשות בעת פירוש כוונות ורצונות של הצד השני. חשוב שלא רק הרגשות יובילו אתכם, אלא גם ההיגיון. 
אריה 23.7־22.8
הירח המלא (בשני־שלישי) עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות שבהם עליכם לטפל בשיא הזהירות. אתם נוטים להעז יותר מדי, להסתכן ולצאת להרפתקאות עסקיות - כל אלה עשויים לפעמים להצליח, אך עם זאת ייתכן שלא הכל גלוי על פני השטח.  
 טיפ השבוע: ונוס ומרקורי מול מזלכם: עשויים לסחוף אתכם למחזות ברוכים. תוכלו לבלות בשיחות עם אנשים שחברתם נוסכת בכם ביטחון ומעודדת אתכם. לאחרים מומלץ לעסוק בפעילות י
בתולה 23.8־22.9
בשבת השמש תעבור לדגים (המזל שמולכם), והאווירה תשתנה מן הקצה אל הקצה. מבחינה יצירתית ואמנותית, הרגישות עשויה להביא אנשים להבנת הכיוון המתאים להם. אך יש גם כאלה שמחפשים דרך להשתחרר מהמועקה, ולעתים מוצאים אותה בסמים, באלכוהול או בתרופות הרגעה. 
 טיפ השבוע: קשר (אישי או מקצועי) מעורר ומטלטל אתכם כאחד. אל תיסחפו מדי, יש נטייה לשחק ברגשותיכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.
מאזניים 23.9־23.10
 
תחושת לאות עשויה לאפיין את ימים שני–שלישי, אולם הרגשה זו תחלוף לקראת יום חמישי. כדי לאפשר תפקוד נבון צריך להיזהר מכניסה למצבים אשלייתיים בהשפעת סערת הרגשות הסותרים שמציפים אתכם, ולמרות הכל - אל תפחדו להביט לאמת בפנים. הבחירה נמצאת בידיכם, גישה בוגרת ואחראית תעזור לכם לגבש ביטחון עצמי.  
 טיפ השבוע: הנטייה של בני מזל מאזניים "לשבת על הגדר" בהחלטות בולמת אותם. צפוי מצב של רפיון מתמשך או מאבק כוחות סמוי, הדורש שמירה על דיסקרטיות. 
עקרב 24.10־21.11
תקופת מזל דגים פותחת עבורכם חודש מכונן והישגי. אל תחששו לשלב חזון, אידיאל והעזה. הצעה או הזדמנות מבטיחות יגרמו לכם לראות מצב מסוים מזווית מאתגרת. 
 טיפ השבוע: כדי לזכות בשיתוף פעולה פורה ואיכותי ולהגיע למצוינות לגבי מיזם שאתם שואפים ומייחלים לו, חשוב לבחון את המציאות תחת זכוכית מגדלת, זאת כדי למנוע אשליות ואי בהירות. מנגד, דרושה גישה מעשית, מציאותית והגיונית בשל נטיית השמיים לסחוף השבוע לחוסר אמינות.
קשת 22.11־21.12
הירח המלא (בשני–שלישי) עשוי (בחודש הקרוב) להשפיע על הלך הרוח שלכם, במיוחד בעניינים משפחתיים ובסוגיות של מחויבות ואחריות הקשורות לעבודה ולקריירה. הכוכבים עשויים לייצר ביטוי יצירתי. בהשפעת שמש־נפטון מומלץ להימנע מדואליות ולהתרחק מאנשים וממצבים חלקלקים.
 טיפ השבוע: המישור התקשורתי מאיר אתכם ומבליט את הצדדים האיכותיים באישיותכם, המלווים בקסם אישי. דברים מתרחשים בקצב מהיר ולא תמיד בהתאם לציפיות שלכם וזה הזמן להיות ספונטניים, אבל גם ריאליים.  
גדי 22.12־20.1
הירח המלא (בשני–שלישי) מעיד כי אתם פרקטיים וחושבים איך להוציא את הדברים לפועל. שימו לב: גלו אחריות ואל תיסחפו למצבים דו–משמעיים או לא יציבים מבחינה רגשית ומקצועית. מנגד, כדאי שתביאו לידי ביטוי את הרעיונות הטובים שצצים בדמיונכם. 
 טיפ השבוע: מישהו עשוי להטעות אתכם, היזהרו במיוחד משמועות שמקורן לא ברור. לקראת החודש הבא יופיעו סימנים של התחזקות. תוכלו לשפר עמדות ולהסתכל על החיים בצורה בוגרת ומחושבת.
דלי 21.1־18.2
הירח המלא (בשני–שלישי) עשוי לרמז על עסקה אופורית. בענייני כספים והשקעות התרחקו ממצבים חלקלקים ומסיטואציות המלוות בסימני שאלה. את קבלת ההחלטה ויישומה דחו לשבוע הבא. 
 טיפ השבוע: אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושך אליכם תשומת לב והתעניינות. הכוכבים מרקורי וונוס במזלכם מייצרים מצב המגביר חדשנות, מידע ודחף לכיוון עצמאי וחדשני יותר. מצד שני, דרכי הפעולה משלבות בתוכן דמיון, מציאות וחלומות בהקיץ, מצב נפלא לאמנות ולתיאטרון.
דגים 19.2־20.3
הירח המלא במזלכם (בשני–שלישי) מדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. קל יותר לשפר יחסים, ליצור קרבה ולחשוף את הצדדים המושכים באישיותכם ובמראכם. מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתכניס אנרגיה, ארגנו בילוי רומנטי עם בני זוג שלכם. 
 טיפ השבוע: התייחסו לכל סיטואציה בעיניים מפוכחות ומציאותיות, כדי לא להיסחף לאשליות ולאי בהירות. דגים מוכנים להקריב, לעזור ולתת, אך לדבר אחד לא יסכימו - להשתלטות עליהם ולהגבלת החופש שלהם.