אחים בלב: בתוך שלושה חודשים עברו שני אחים ניתוח לב אצל אותו רופא. בחודש דצמבר עבר איברהים באשיר ניתוח מעקפים והחלפת מסתם אצל ד"ר קכל, במחלקת ניתוחי לב וחזה שבמרכז הרפואי פדה פוריה. השבוע עבר אחיו הצעיר, מוחמד, אף הוא ניתוח מעקפים  אצל אותו רופא: "הרגשתי מאד לא טוב, היו לי כאבים בחזה, בקופת חולים שלחו אותי ישר לבית חולים" סיפר מוחמד מסכנין,  שהגיע לפני שבוע לבית החולים.



"מוחמד הגיע עם מחלה כלילית מאד קשה. לאחר שעשינו לו צנתור התברר שיש צורך בניתוח מעקפים. בניתוח ראינו שההיצרויות בעורקים הכליליים היו קריטיות. אם לא היינו מנתחים בזמן הוא היה עלול לסבול מאוטם קשה של שריר הלב שהיה מסכן את חייו ופוגע משמעותית  באיכות חייו בהמשך" הסביר ד"ר קכל, מנהל יחידת ניתוחי לב וחזה. 


הניתוח עבר בהצלחה, בעודו בהתאוששות סיפר מוחמד לד"ר קכל שהגיע בעקבות אחיו, איברהים. "לאח שלו, איברהים היתה מחלה קשה מאד והיינו חייבים להחליף לו מסתם ולבצע ניתוח מעקפים". מוחמד הוסיף, "אחי איברהים (72) עבר כאן ניתוח לב לפני חודשיים,ואז באתי לבקר אותו כמה פעמים. היום הוא מרגיש מצויין. עכשיו אני הגעתי לכאן". ארבעה ימים לאחר הניתוח מוחמד חש בטוב ושוחרר לביתו.