טלה 21.3־20.4

שבת וימי תחילת השבוע עשויים להיות רגישים, ולהכביד בעניינים שבריריים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. ביום חמישי כבר יצפו מכם להתייחס לענייני קריירה ועבודה בוערים.
 
טיפ השבוע: ימים שלישי–רביעי: עשויים להיות קלילים יותר. יהיה לכם קל יותר ליצור קשרים, תרגישו בנוח במפגשים ותמשכו תשומת לב. תהיה אפשרות להתרחבות ולהתפתחות אישית, זאת בתנאי שאתם ערים לגבולות ולמגבלות שמטילה הסביבה על ההתרחבות האישית הזאת.

 
 
שור 21.4־20.5
שבת וראשון עשויים להדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. כדאי להיזהר לא להיכנס למצבי מתח. לקראת יום חמישי דברים יתחילו לזוז ולהתקדם לכיוון הרצוי לכם.
 
טיפ השבוע: הצורך שלכם לצמוח ולהתפתח בולט עכשיו יותר מתמיד, וחשוב שתקבעו לעצמכם יעדים ומטרות. מיקום כוכבים בבית הקריירה שלכם יגביר את היצירתיות ויקל על יצירת קשרים. תוכלו להתיידד הודות לחיבור מהסוג שיכול לקדם אתכם. במקביל, כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג המפתה והלא אמין.
 
 
תאומים 21.5־20.6
ליוצרים, לאמנים ולבעלי הדמיון המפותח - זוהי תקופה פורה. מצד שני, בקשרים מקצועיים ובינאישיים אל תמהרו לתת אמון, שכן הנסתר רב על הנגלה. אתם נוטים להיעלב מכל הערה, גם אם לא הייתה כל כוונה נגדכם. מישהו שתיצרו איתו קשר ידידותי עלול להתגלות מאוחר יותר כבעל אינטרסים שלא הייתם מודעים להם. 

טיפ השבוע: שלישי–רביעי: תהיה לכם אפשרות לבלוט ולהבריק, תוכלו לבטא את עצמכם בחופשיות ולהגביר את הקסם האישי שלכם. 
 
 
סרטן 21.6־22.7
בחודש הקרוב צפוי אתגר מבטיח שיעורר בכם מוטיבציה, התרגשות ועניין. השבוע יודגשו הדמיון והרגישות היצירתית שבם ניחנתם. האנרגיה היצירתית האדירה שמייצרים הכוכבים במזל דגים, ממתיקה לבני המזל וליצירתיים שבכם את החיים. אל תחששו להראות מה אתם מסוגלים. 

טיפ השבוע: שבוע זה עומד בסימן של יצירה, התעלות, אשליה או הקרבה. כל קשר (רגשי או אחר) שייווצר עכשיו עשוי לעמוד למבחן בהמשך. 
 
 
אריה 23.7־22.8
שבת וראשון עשויים להיות רגישים, ייתכן מבית. שלישי־רביעי: כבר עשויים להותיר בכם תחושה טובה ומבטיחה. הפגינו יצירתיות ומקוריות והפתיעו את הסביבה. למעוניינים שביניכם: זה הזמן לפלרטוט ולחיזור. מנגד, אתם רשאים להפליג בחלומות בהקיץ, אך באותה הנשימה חשוב לחזור מהר למציאות. 
 
טיפ השבוע: חמישי: יודגשו ענייני עבודה תובעניים. נראה שמישהו יבוא אליכם בדרישות או שאינו נוהג איתכם בגילוי לב. נהגו בנושא בזהירות ובדיפלומטיות. 
 
 
בתולה 23.8־22.9
אתם כישרוניים, פוריים ונחושים, וכל דבר שתיקחו לידיכם יתבצע ביעילות ובמושלמות. המישור היצירתי מגיע לפסגות שלא צפיתם אותן. כדאי שתנסו להבליט את הישגיכם בפני מי שיידע להעריך זאת. 

טיפ השבוע: יש לכם אידיאלים שאתם רוצים להגשים. עכשיו תוכלו להעלות את תמונת השייכות שלכם לדרגת אמנות מלאת השראה. מנגד, הנטייה לעשות אידיאליזציה של בני הזוג עלולה לגרור בסופו של דבר התפכחות כואבת. אל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.

 
מאזניים 23.9־23.10
מתגבש רעיון לגבי פרויקט יצירתי. גם אם אתם מתקשים לראות את התמונה בשלמותה כרגע, מאוחר יותר תקבלו יותר עצמאות וחופש פעולה שיאיצו את הפוטנציאל ההישגי שלכם. 

טיפ השבוע: ענייני כספים והשקעות עשויים לאפיין את ימי תחילת השבוע. ייתכנו הוצאות בלתי צפויות. מבחינה מקצועית, חשוב שתיצרו לעצמכם יסודות קידום יציבים. ונוס כוכבכם מספק ריגושים, עניין ותשומת לב, ודווקא במקום שאינכם מצפים לכך תזדמן לכם היכרות מאתגרת. 
 
 
עקרב 24.10־21.11
רבים מכם פעילים ויצירתיים יותר מתמיד, וימים אלה מלמדים על רצון לקדם פרויקטים, אך גם תובעים אחריות, איפוק ושיקול דעת, מה שטוב לעסקים. 

טיפ השבוע: שלישי–רביעי: עשויים להשפיע על ענייני כספים והשקעות. אין להתבסס על נתונים לא ודאיים, כי הם עלולים לייצר פערים בין ציפיות למציאות. ליוצרים יהיה קל להתבטא, והלחץ שייווצר מתיש אומנם, אך התוצאה תהיה טובה. נסו להגיע לרגיעה מנטלית כדי להשתחרר ממצבים קוטביים שדורשים מודעות ואחריות. 
 
 
קשת 22.11־21.12
זהו שבוע מועד לפערים בין ציפיות למציאות. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים שבת וראשון. מיקום הירח במזלכם בהמשך השבוע ייטיב עמכם. מבחינת הקשתים, האהבה היא הרפתקה, התרגשות ושינוי. צפויות היכרויות מפתיעות שיישאו אופי לא שגרתי. 

טיפ השבוע: זוהי תקופה מעורבת. מצד אחד אידיאלית, מצד שני דינמית ולעתים פרועה ועצבנית. לפיכך עליכם למצוא את האיזון בין שניהם. 
 
 
גדי 22.12־20.1
השבוע תלווה אתכם אנרגיה של מוטיבציה מאתגרת, לכן מומלץ להיות ממוקדים, ליזום ולהיות פעילים. האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים שלישי־רביעי, אבל אתם תתחזקו לקראת יום חמישי. 

טיפ השבוע: יש לכם יכולת לשפוט מצבים באופן נבון ונכון. חשוב, אם כן, שאנשי העסקים והאנשים היצירתיים שביניכם לא יחמיצו את הפוטנציאל. מצד שני, מומלץ להיזהר בענייני חברויות ועסקים. נסו להביט מעבר לרושם הראשוני ולהכיר את הצד השני לעומק כדי להימנע מאכזבה. 

 
דלי 21.1־18.2
נוכחות ונוס במזלכם תיטיב עם הכריזמה השקטה/הטבעית שלכם. ימים אלו מרמזים על גירוי חווייתי ומיוחד, אשר ילווה בפגישה מקרית ומרגשת. 

טיפ השבוע: שבת–ראשון עשויים לסחוף למתחים מקצועיים. שלישי–רביעי: עשויים להדגיש את המישור החברתי שלכם. בענייני כספים והשקעות - הפעילו שיקול דעת! כוכב נפטון עשוי ליצור ענן של ערפל סמיך, שעלול לפגוע בהיגיון ובכושר השיפוט שלכם. לקראת יום חמישי מסתמנת עייפות מסוימת שעשויה להיעלם עד שבת.
 
 
דגים 19.2־20.3
צמידות שמש־נפטון במזלכם עשויה לתת ליצירתיים שביניכם מקום לפלטפורמה יצירתית ואמנותית פורייה במיוחד, שבו תבלטו ותצטיינו.

טיפ השבוע: בני מזל דגים מאופיינים ביכולת לחלום ובהבנה אינטואיטיבית. האמנים שביניכם חווייתיים, רגישים ובורחים דרך אמנותם. מצד שני, שימו לב! השבוע דורש איזון ושיקול דעת, לכן חשוב להתרכז בעשייה ממוקדת. ייתכן מצב שבו הרגש והדמיון משפיעים על ההיגיון, מצב שעלול לערפל את המחשבה ולגרור טעויות בשיקול הדעת.