טלה 21.3־20.4


אתם חווים התחדשות של אנרגיות וכוחות, מומלץ שתרחיבו את פעילותכם החברתית. אתם נראים טוב, השתמשו בקסם האישי שלכם כדי ליצור קשרים לא שגרתיים.


טיפ השבוע: שימו לב: ביום ראשון מתחילה נסיגתו של כוכבכם מרס (המהלך במזל קשת), והעניינים עשויים להיות מסובכים יותר אם לא תשימו לב לעיכובים ולדחיות שעשויים להיווצר עקב הנסיגה. ונוס לפחות מחייך אליכם ממקום מושבו במזלכם עכשיו, מה שמוסיף לכריזמטיים שביניכם המון נקודות זכות. בהצלחה.



סרטן 21.6־22.7


ענייני עבודה וקריירה עשויים לגרור דברים לקיצוניות. כדאי שתימנעו ככל האפשר מכעסים ומהתפרצויות. מי שנפגע ממשבר כלשהו חייב לסגל לעצמו מודעות עצמית ולהיות ממוקד, כדי לא להיגרר לאובססיות.


טיפ השבוע: השבוע עשוי לציין את שיאם של תהליכים מאומצים אך הישגיים, שמתאפיינים בהשקעה ממוקדת. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי לסייע לכם. לפתע תרגישו צורך לקחת חלק במתרחש סביבכם, ומעורבותכם הנמרצת יותר במתרחש הופכת להיות מרכזית וחשובה.



מאזניים 23.9־23.10


תקופה זו מכבידה עליכם ומותירה בכם תחושה לא נוחה. מיקום הכוכבים השבוע עשוי להיות מלווה ברגישות ובפגיעות. מישהו עלול להלחיץ אתכם, שמרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.


טיפ השבוע: שישי–שבת: מומלץ לשנות אווירה ושגרה. במהלך השבוע יש מקום להתחדשות, להפתעות, אך גם לגוזמה ולקפריזיות שלכם או של אלה שמולכם. נהגו באורך רוח כדי לשמור על סטטוס קוו בחייכם. התנחמו בעובדה כי כוכבכם ונוס מול מזלכם עשוי להיטיב עמכם.



גדי 22.12־20.1


עוצמה מורכבת של כוכבים עלולה לגרור חוסר יציבות למצבים בלתי צפויים. עשו זאת כדי לתעל את האנרגיה למקום מפרה ובונה. התוצאה, גם אם תלווה בקשיים, תהיה תכליתית, כיאה למזלכם, ותהיו עסוקים בפעילות פורה, הטומנת אפשרות להכרה עתידית מבורכת. שמרו על דיסקרטיות.


טיפ השבוע: כוכבכם סטורן מתקיף השבוע את כוכב מרס (שנמצא בנסיגה) מצב שמכביד ומדכא, ולא מאפשר ביטוי עצמי, מה שהופך יחסים מסוימים לרגישים ופגיעים יותר, או מרמז על עצירה או על עיכוב של תהליכים.



שור 21.4־20.5


כניסת השמש למזלכם (לקראת יום רביעי) מכניסה אתכם לחודש משוחרר יותר, ואתם תתמלאו בכוחות פיזיים ונפשיים ותחזרו לקצב שהולם אתכם ואת שגרת חייכם. אלה חדשות טובות לאלה מכם שחשו (ועדיין חשים) את כל מסת הכוכבים מאחורי גבם. אתם עומדים להשתחרר מתקופת טלה המתישה (מזל אש) ונכנסים בהדרגה לחודש שפוי יותר (אדמה).


טיפ השבוע: שמירה על איזון ועל פרופורציה היא הדבר שהכי חשוב לדבוק בו עכשיו. הרווח האמיתי עוד יגיע.



אריה 23.7־22.8


שישי־שבת: עשויות להיפתח בפניכם אפשרויות חדשות, הנוגעות לנסיעה או ללימודים. ענייני חו"ל מודגשים.


טיפ השבוע: בחייכם דברים משתנים ושוררת תחושה של חוסר יציבות ואי שקט. בכל מקרה, תרגישו שעליכם להגן על העמדה שלכם, שכן אתם עלולים להרגיש מאוימים על ידי אדם מסוים שנעשה מעורב מדי בתחומכם, וייתכן שתרגישו צורך להציב לו גבולות. חשוב שעמדתכם תהיה ברורה ובו בזמן שלא תתפרש כתוקפנית או כביקורתית.



עקרב 24.10־21.11


אתם נכנסים לתקופה גדושה בעשייה. אלה מכם העוסקים בניהול ובארגון, ואלה הנמצאים בעמדות מפתח, ניחנו בכישרון להפנות אל עצמם את אור הזרקורים. יש אפשרות לעסוק בפרויקט מאתגר בעוצמתו, שבו נדרשים עצבים חזקים ויוזמות המצריכות תעוזה.


טיפ השבוע: יש בכם אמביציה, שהיא צורך קיומי עבורכם, ותשוקה בלתי נשלטת להוכיח שאתם המנצחים. כדי לשווק יכולות מסוימות הקיימות בכם, תצטרכו למצוא את האיזון הנכון שיאפשר לכם לחוש נינוחים ולא לחוצים.



דלי 21.1־18.2


אתם מתנסים בחוויות חדשות, מתוודעים לרעיונות מעניינים ושוקלים אפשרויות מאתגרות שלא עלו על הפרק קודם לכן. ההרפתקניים שביניכם נמשכים לפעילויות יוצאות דופן.


טיפ השבוע: נסו להיות רגועים ולמתן את העצבנות מסביב. נסיגת כוכב מרס מ–17 באפריל עד תחילת יוני עשויה להעיד כי רגשות שהצטברו בתוככם זמן רב צפים ועולים ולפעמים מאלצים אתכם להגיע לעימות על נושאים שקודם השתדלתם להפגין איפוק לגביהם. הימנעו מלשתף פעולה עם אנשים לחוצים ותובעניים.



תאומים 21.5־20.6


אף שהחודש נחשב לחלש מבחינה פיזית ונפשית, תהיה בכם אנרגיה שעשויה לסייע לכם. אל תאבדו את האמונה בעצמכם. המזל משחק לידיכם ובזכותו תוכלו ליהנות מרגעי חסד.


טיפ השבוע: הצמידות של הכוכבים מרס–סטורן מול מזלכם בקשת גורמים ליחסים להצטנן ולצד החלש שבהם לאבד ביטחון. יוצא מכך, שכדי לשמור על קשר ועל שלום בית צריך להשקיע, שכן כל מצב של איום עלול להשפיע עליכם אנרגטית. ראשון–שני: הימנעו מביקורתיות יתר והתרחקו מאנשים ביקורתיים.



בתולה 23.8־22.9


אתם בעיצומם של ימים פעלתניים ומאתגרים כאחד. עם זאת, ברגע שתאפשרו לעצמכם להשתחרר מאנשים או מכבלים חונקים מהעבר, תוכלו לפתוח דף מבטיח.


טיפ השבוע: שימו לב לעניין יחסי האנוש - אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה. נסיגת כוכב יופיטר במזלכם עד 9 במאי עשויה לעצור תהליכים והבטחות שעוררו בכם אופטימיות. כל הסכם שתגיעו אליו השבוע כדאי לעגן בכתב, לפרט את כל הזכויות שלכם, את ההתחייבויות של הצד השני ולהשאיר לעצמכם פתח מילוט.



קשת 22.11־21.12


סוף השבוע מומלץ לעבודה יצירתית ולבילוי מאוורר. אתם מרגישים צורך בחופש ובעצמאות, ורוצים לחדש ולהתחדש. העניינים דינמיים ומשתנים, ויש סימנים להשקעה לא מבוטלת בפרויקט מסוים.


טיפ השבוע: נסיגת כוכב מרס במזלכם: רצוי שתהיו זהירים בדבריכם ותימנעו ככל האפשר ממילים בוטות, זאת כדי למנוע הידרדרות ביחסים. מבלי משים אתם עלולים למתוח ביקורת חריפה ולגרום למישהו בסביבה לשמור לכם טינה.



דגים 19.2־20.3


השבוע יידרשו מכם תכנון ובנייה לטווח ארוך, זאת בשל העובדה שכוכב מרס (בבית הקריירה שלכם עד תחילת יוני) דורש התנהלות זהירה בכל מעשיכם. נראה שאתם מסוגלים לראות את התמונה הכוללת, בעוד כולם סביבכם עסוקים בפרטים חשובים פחות, ועל רקע זה עלולים להיווצר ויכוחים.


טיפ השבוע: אל תיכנעו לרצונותיהם של אחרים, ייתכן שנכנעתם יותר מדי באחרונה ועכשיו הגיע הזמן לשוב למסלול שיתאים יותר לרצונכם ולצרכים שלכם. גם קשר רומנטי חדש עשוי להתחיל.



[email protected]