טלה 21.3־20.4


התחום הכספי נהיה מרכזי יותר בשיקוליכם. חשוב לקבוע מהן המטרות החשובות לכם ועל מה תוכלו לוותר ולשקול דברים מבחינה מעשית וכלכלית. מיקום ונוס במזלכם מוסיף לכם נקודות זכות. אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושך אליכם תשומת לב ועניין.  


טיפ השבוע: בתחילת השבוע צפוי לכם אי שקט, ומצב זה עשוי לסחוף לתחושה שאינכם מוצאים פינה לעצמכם. קנאה ותככנות עלולות להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו ממי שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות. 



סרטן 21.6־22.7


מצב רוחכם נתון לשינויים. יש סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי־לשון וחריפים. יש מביניכם כאלה שנוטים להקצין לחצים שאתם נתונים בהם. יש להבהיר אי הבנות, לתקן ולהתקרב למי שיחסו אליכם אינו ברור. 

טיפ השבוע: ירח חדש (בתוך שבוע) עשוי להיטיב עמכם. לכן יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. במקרה כזה, התחברו לאלמנטים רוחניים ומוארים שיעשירו אתכם. השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. 



מאזניים 23.9־23.10

לבני מזל מאזניים לא קל במציאות הנפשית וגם במציאות האובייקטיבית שאליהן נקלעו. נסיגת הכוכבים (מרקורי ומרס) ומיקום הירח בדגים לא עוזרים להם לצאת ממצבי הרוח שעשויים להשפיע עליהם לרעה.


טיפ השבוע:  חברים וקרובים ירצו לבלות בחברתכם, ותרגישו צורך לנסוע ולהתאוורר. כדאי לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על פתיחות וגיוון בכל סוגי הפעילות. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בתוך עצמכם. בקרוב דברים יתבהרו, ותוכלו להירגע. 



גדי 22.12־20.1


תחומים קוסמופוליטיים עשויים לקבל השבוע דגש מיוחד. עם זאת, נסיגות הכוכבים מצפים מכם לגלות או לסגל דיסקרטיות, מעשיות ויעילות. נסו להמעיט בעסקות, ברכישות ובהתחייבויות.


טיפ השבוע:  המשולש המרהיב שמתרחש השבוע במזלכם עשוי לחדד את האינטואיציות שלכם ולהביא למודעות עצמית, לתובנות, להתחדשות מנטלית ולשיפור מגמות מקצועיות עתידיות. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. 



שור 21.4־20.5


הימצאות השמש במזלכם וההתחברות לכוכב המרשים ומלא העוצמה פלוטו מציינות את שיאם של תהליכים מאומצים אך הישגיים. אלה מסמלים התחלה חדשה ושינוי חיובי שיש בו התקדמות. 


טיפ השבוע: בעקבות נסיגות הכוכבים מרקורי ומרס אתם עשויים להיקלע למצב בעייתי מהסוג שעלול להחריף מצבי מתח עבור אלה מכם שעדיין עסוקים בהתלבטויות, וחווים ספקות והפרעות. דברים שנראים מתנדנדים ומסובכים צפויים להתבהר בקרוב.



אריה 23.7־22.8


המחצית הראשונה של השבוע: קשר (אישי או מקצועי) מעורר ומטלטל אתכם כאחד. אל תיסחפו מדי, יש נטייה לשחק ברגשותיכם. במצב כזה קשה לתפקד, הימנעו משיפוט לא נבון, מתלות ומהתמכרות. מומלץ לא לסמוך על מי שאינכם מכירים היטב.


טיפ השבוע: המחצית השנייה של השבוע: מיקום הירח במזל טלה עשוי להיטיב עמכם. האווירה תשתנה ותרגישו חזקים ובריאים יותר. תהיו במרכז ההתעניינות של חברים, מכרים ואנשים אחרים שיבקשו את חברתכם. 


עקרב 24.10־21.11

 
המשולש שמתרחש השבוע בשמיים עשוי להיטיב עמכם. עם זאת, לצד אפשרויות מושכות ומסקרנות, ייתכנו גם לא מעט קשיים ומכשולים בדרך. שלבו איפוק ותבונה אל מול הצורך בשליטה כדי להתקדם ביעילות.

טיפ השבוע: העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה. מי שמרס בולט או בעייתי במפה שלו, יכול לגלות שקשה לו להתרסן - יש נטייה להתרתח ולהגיב מהר וללא מחשבה. היו זהירים בענייני כספים והשקעות. ונוס מול מזלכם עשוי להיטיב עם בני המזל שביניכם בענייני רגשות. 



דלי 21.1־18.2


שבת וימי תחילת השבוע עשויים להעיד כי יש מביניכם כאלה שזקוקים לחוזק ולעידוד נפשי־פיזי. יש עדיין אנרגיה בולמת שעשויה להשפיע על סוגיה לוחצת. כניסת השמש למזל תאומים (בתוך שבוע) מעידה כי הכוחות שבים ואיתם גם עולה מפלס האנרגיה שלכם. 

טיפ השבוע: הבעיות שנראות לכם מורכבות ייפתרו על ידי תקשורת בונה, מודעת ויצירתית. בענייני כספים והשקעות: הימנעו ממצבים דיכוטומיים וסגלו משנה זהירות בהתמודדות עם מצבי כספים חלקלקים. 



תאומים 21.5־20.6


המיקום הבעייתי של הירח בתחילת ימי השבוע עשוי לסחוף לחיבוטי נפש מלנכוליים. גם מבחינה בריאותית מדובר (בתוך שבוע) בתקופה רגישה. זה הזמן לדאוג לצורכי הגוף והנפש שלכם, שכן אלה פרקי זמן מתוחים ורגישים מאוד. דברים יתרחשו מתחת לפני השטח, ובניגוד לנטייתכם תצטרכו לגלות יותר חשדנות כלפי אנשים. 

טיפ השבוע: מוטב שתפעילו את שיקול דעתכם ותנהגו בזהירות. האושר שלכם תלוי במידה רבה בחוש ההומור ובשמירה על איזון. רביעי־חמישי: רעננו קשרים חברתיים.


בתולה 23.8־22.9


לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל, מוטב לנצל ימים אלה לתקשורת אוהדת ויצירתית ולשיפור מגמות מקצועיות עתידיות. הירח החדש בתוך שבוע עשוי להיטיב עמכם.
טיפ השבוע: חלקים מהשבוע עשויים להוביל אתכם לתחושת בלבול. עליכם להיות ממוקדים, לא הוזים. קיים ניגוד שבא לידי ביטוי בקושי של ילידי המזל לקבל החלטות ובמסרים המבלבלים שהם או הזולת מעביר להם. היחסים עם אנשים יושפעו מאי הבנות ומתחושה שלא הכל נאמר בגלוי.

קשת 22.11־21.12


כוכב מרס בנסיגה במזלכם (עד סוף חודש יוני) סוחף אתכם למצב של דואליות ושל ניגודים, לכן השבוע דורש מכם התנהגות בוגרת, אחראית ומרוסנת. מצד אחר, מיקום כוכבים לא שגרתי השבוע עשוי להביא לחייכם הפתעות וקצב אירועים לא שגרתי, אפילו תזזיתי. הירח המלא מומלץ למנוחה. הימנעו מתוכניות מאמצות. 
טיפ השבוע: אפשרו לעצמכם להיפתח לחוויות ולזרום עם הרגשות. בסך הכל זוהי תקופה המאופיינת בתחרותיות וביוזמות, המאפשרת ליצור קשרים למרות העומסים המתלווים לכך.  

דגים 19.2־20.3


 
השבוע מועד לפערים בין ציפיות למציאות, כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות ונחישות. התקופה מרמזת על פעלתנות, אך גם מעלה צדדים פחות חיוביים שלה - לא עשייה אלא מאבק, לא יוזמה אלא אגרסיביות. 
טיפ השבוע:  ונוס במזל שור: חפשו פתרונות יצירתיים לסוגיות בוערות. מומלץ לתת מקום להדגשים תקשורתיים. זה הזמן לתרגם רגשות למילים ולתת ליצירתיות (או לרומנטיקה) פלטפורמה הולמת לביטוי. 

[email protected]