טלה 21.3־20.4


הירח החדש (בשישי) ומיקום הכוכבים במזל שור (בית הכספים שלכם) עשוי עכשיו להעיד כי נושאים כספיים תופסים את תשומת לבכם. שימו לב: דברים עשויים להשתנות, שכן אי אפשר בימים אלה להסתמך על ראייה נכונה ואחראית.


טיפ השבוע: כוכבכם מרס עדיין משפיע עליכם עקב נסיגתו הממושכת עד סוף חודש יוני. וגם כוכב התקשורת מרקורי עדיין בנסיגה בימים אלו. המשיכו לגלות מודעות וזהירות. עם זאת, כוכב ונוס בבית הכספים שלכם (עד 24 במאי) עשוי להפתיע.



שור 21.4־20.5


הירח החדש במזלכם (בשישי) וריכוז כוכבים במזלכם מלמד על תקופה אינטנסיבית המגבירה מאוד את מעורבותכם ואת רגישותכם לגבי הקורה סביבכם, לכן חשוב לפעול באופן מושכל.


טיפ השבוע: ונוס כוכבכם ישהה במזלכם עד 24 במאי, מצב שעשוי להעיד כי מול גל הלחצים והעומסים ייתכנו גם ימים מיטיבים, יצירתיים ומאירי פנים. עם זאת, נסיגת כוכב התקשורת מרקורי במזלכם תאפשר לכם להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם ולמתרחש סביבכם, שמרו על דיסקרטיות.



תאומים 21.5־20.6


נסיגות הכוכבים השבוע עשויות להעיד כי אתם מרגישים שדוחקים בכם ונושפים בעורפכם. במהלך השבוע מומלץ להתרכז במה שחשוב באמת כדי שתעמדו בכל המשימות שלכם. עכשיו יותר מתמיד חשוב לשמור על דיסקרטיות.


טיפ השבוע: מיקום סטורן בקשת מייצג איפוק ועצירה, בבחינת שב ואל תעשה, מצב שעשוי לגרור תסכול ומרירות, ומרמז כי יגיעו לשיאם רגשות שליוו אתכם לאחרונה: בדידות ופסימיות לגבי סיכוייכם להצליח או לצאת ממצב לא נוח.



סרטן 21.6־22.7


הירח החדש (בשישי) וכוכב ונוס בשור עשויים להדגיש את הבית החברתי שלכם, ואתם תיהנו מתמיכה רבה ומסביבה אוהדת. נראה שהזמן מתאים לשינוי שגרה מבורך. הרשו לעצמכם ליהנות מקשרי חברות ובמיוחד להשקיע וליצור קשר חם ואוהב עם בני המשפחה.


טיפ השבוע: נסיגות הכוכבים מרקורי ומרס עשויות להפוך יחסים מסוימים לרגישים ופגיעים יותר. בנושאים רגישים תידרשו לשיקול מעשי, למודעות עצמית ולביקורת עצמית.



אריה 23.7־22.8


הירח החדש ומיקום ונוס במזל שור בשישי (בית הקריירה שלכם) עד 24 במאי עשוי לזמן היכרויות ומגעים מקצועיים. אלה שישכילו לשחק את המהלכים הבאים שלהם נכון צפויים להצלחה.


טיפ השבוע: מנגד, נסיגות הכוכבים מרקורי ומרס עשויות להעיד על הנטייה לדרייב כפייתי שלא מאפשר לעתים פעילות יעילה, בונה וחיובית. אתם עשויים להיקלע למצב של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית גבוהה בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. ותרו על הגאווה והיוהרה.



בתולה 23.8־22.9


זוהי תקופה המאפשרת ליצור קשרים חברתיים ויצירתיים, למרות העומס המתלווה אליה. מומלץ להיות נגישים חברתית ולהפגין נוכחות ופעילות. מנגד, נסיגות הכוכבים מרקורי ומרס עשויות להעיד כי כדאי שתציעו, תיזמו ותגדירו את עמדתכם ואת גבולותיכם.


טיפ השבוע: לאלה מביניכם המתקשים לתפקד כשאינם באיזון פנימי, מומלץ להימנע ממגע עם אנשים שדומים להם באופיים: נוקשים, שמרנים ונוטים להתעקש על עקרונות.



מאזניים 23.9־23.10


אתם עושים כל שביכולתכם כדי ליצור לעצמכם יסודות יציבים. אך אם עדיין יש משהו שפוגם ביחסים המשפחתיים או המקצועיים, חשוב שתקדישו לכך זמן ותתקנו אותם. הירח החדש בשישי עשוי להדגיש ענייני כספים והשקעות. בשל נסיגות הכוכבים מומלץ לגלות זהירות ומודעות.


טיפ השבוע: חשוב לכם שהאנרגיה סביבכם תאפשר תפקוד בריא ומאוזן, כדי למנוע התמודדות עם מצבים בולמים ומתוחים. בתוך שבוע–שבועיים תיכנסו למסלול חיובי ומשמעותי במעמדכם, ויסתיים החודש המתיש שעברתם.



עקרב 24.10־21.11


אתם מתמודדים עם ענייני זוגיות ושותפויות רגישים, מצב שמותיר אתכם לעתים תשושים נפשית. חשוב לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות. תקשורת גלויה חשובה עכשיו במיוחד. עדיף לא להניח הנחות עבור אחרים, אלא לשאול אותם שאלות ישירות. באופן כזה תימנעו מאי הבנות ומעימותים.


טיפ השבוע: ונוס מול מזלכם (במזל שור) עד 24 במאי עשוי להיטיב עמכם. מומלץ לגשר על פני כעסים מיותרים. רגשותיכם דומיננטיים ביותר כרגע. מישהו עשוי להשפיע עליכם בצורה חזקה וסוחפת.



קשת 22.11־21.12


שישי־שבת: אתם חסרי אנרגיה וכוח. המצברים שלכם התרוקנו ואתם פועלים עכשיו על הרזרבות שלכם. לפתע תרגישו חסרי מצב רוח ומוטיבציה, ותעדיפו לנוח.


טיפ השבוע: אתם חשים בסוג של יריבות או מתח עם מישהו מהסובבים אתכם. מוטב שתשמרו על איפוק ועל ריסון. בלי משים אתם עלולים למתוח ביקורת חריפה ולגרום למישהו בסביבה לשמור לכם טינה. נסיגת מרס במזלכם: מומלץ להתרחק מאנשים וממצבים חלקלקים. תרגישו צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות.



גדי 22.12־20.1


הירח החדש (בשישי) עשוי לסמל כי התקשורת בארץ או בחו"ל נעשית חשובה יותר. כוכב ונוס מיטיב עמכם. פלוטו והשמש בהרמוניה מראים על כוח התמדה. בהשפעתם אתם לא נסוגים גם לנוכח מכשולים, מצב המקנה פרספקטיבה וכושר שיפוט טובים.


טיפ השבוע: נסיגות הכוכבים יאלצו אתכם להבחין במהלך השבוע בין עיקר לטפל, כדי שתוכלו להקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. התייחסו בכובד ראש לכל צעד שתעשו, ובמקביל, נקטו זהירות וביקורת עצמית.



דלי 21.1־18.2


שישי–שבת: אנרגיית השור–עקרב מתישה אתכם. אתם עסוקים בביסוס מעמדכם שנלווה אליו דרייב כפייתי שלא מאפשר לתרגם בדייקנות וביעילות אלמנטים חיוביים. ייתכן שיש מסביבכם אנשים כפייתיים, וכדאי שעמדתכם תהיה מוגדרת וברורה.


טיפ השבוע: המצב שתיקלעו אליו רק יחדד מאוד את רגישותכם ויאפשר לכם להבחין בדברים שמתחת לפני השטח. בענייני בית ומשפחה אתם עלולים לפעול מתוך שיקולים מוטעים. ריכוך עתידי צפוי בתוך שבוע–שבועיים.



דגים 19.2־20.3


הכוכבים העוצמתיים במזלות גדי ושור מפעילים את המישור החשיבתי שלכם ומשפיעים על קידום מיזם מהסוג שיסמל עבורכם פריצת דרך עתידית. רבים מכם צפויים להתחלות שיגיעו לשיאן בתוך שבוע מהיום. עד 20 במאי: חדשו קשרים ואת קצב החיזורים שלכם בארץ ועם חו"ל.


טיפ השבוע: נסיגות הכוכבים השבוע עשויות להעיד כי תידרשו לכוחות נפש ולריכוז רב. מנגד, יש לבחון מחדש את טיב הקשרים עם הסובבים אתכם. גלו אחריות ואל תיסחפו למצבים דו–משמעיים.