טלה 21.3־20.4


השתתפות מרס כוכבכם בירח המלא (שבת־ראשון) ממריצה אתכם לעשייה יצירתית ורצון להשיג תוצאות מיידיות. כדאי להפעיל את יכולת ההתקשרות הבלתי אמצעית שלכם. 
 טיפ השבוע: הירח המלא מדגיש ענייני תקשורת ונסיעות בארץ ובחו"ל, והדבר דורש מכם תעוזה ויוזמה. קשרים עשויים להתפתח עם אנשים בחו"ל, וכן בנסיעות. המעוניינים שביניכם עשויים להכיר מישהו מחו"ל או שקשר יתחיל בזמן נסיעה. מצד שני, תזדקקו למסגרת ולמשמעת ואלה דורשות התארגנות מעשית, במיוחד לקראת המחצית השנייה של השבוע. 

שור 21.4־20.5
הירח המלא (שבת־שני) שם דגש על עניינים פיננסיים. עכשיו חשוב לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות, מצב שמותיר אתכם לעתים תשושים מחשבתית. בהשפעת המסרים השגויים שמעביר מרקורי, כוכב המסחר, שנמצא בנסיגה, כדאי שלא תסמכו על מי שאינכם מכירים היטב. 
 טיפ השבוע: מיקום ונוס כוכבכם בבית הכספים שלכם עשוי לקדם קניית בית, מכונית או חתימה על מסמכים וחוזים. מומלץ בחום לדחות חתימות למחצית השנייה של השבוע. שלישי־רביעי: קדמו ענייני עבודה, חו"ל ונסיעות. 
תאומים 21.5־20.6
השמש במזלכם מדגישה את האיכויות של מזל תאומים - מזל השכל, התקשורת, הפיקחות והזריזות, שלא בנוי למצבים סטטיים ושנוטה להשתעמם במהירות. מנגד, כוכבכם מרקורי במקרים רבים עשוי להדגיש את השניות הקיימת בכם. 
 טיפ השבוע: נסיגות הכוכבים מרס מול מזלכם וכוכב האנרגיה והתקשורת מרקורי עשויים להגביר את האנרגיה שלכם מצד אחד, ומצד שני, כוכב מרס, הספק הראשי של מקורות אנרגיה נפשיים וגופניים, עשוי להדגיש מתחים הקשורים לאנשים בחיים או לאלה הסובבים אתכם. 
סרטן 21.6־22.7
מזל סרטן משקף את הכמיהה לחיים שקטים ושלווים. זה הזמן לדאוג לצורכי הגוף והנפש שלכם. ימים שבת עד שני עשויים להקצין מצבי מתח ותשישות ומבטאים את הצורך בפסק זמן ומנוחה. בנוסף, היו ערים למצבים של חוסר יושר ותככנות.
 טיפ השבוע: צאו מהשגרה בשבת. הרחיבו את המעגל הרוחני שלכם, תוכלו לזכות בהארה בזכות תובנות של עומק ומשמעות. מומלץ להתרענן ולהרחיב אופקים על ידי התכתבויות ופגישות עם אנשים בעלי השקפת עולם רחבה ומעניינת.
אריה 23.7־22.8
תקופת מזל תאומים מדגישה את אופייכם הפעלתני והספונטני שלא רוצה עכשיו לעצור. אתם כבר ששים לכל הרפתקה יצירתית, עקב תחושת התחדשות תקשורתית וחברתית כאחד. הירח המלא (שבת־שלישי) מדרבן אתכם לעשייה וליצירתיות גבוהה יותר שיאפשרו גילויים חדשים באשר ליכולות שלכם. 
 טיפ השבוע: חשוב לזכור כי זוהי תקופה עתירת יצירתיות וחדשנות שתלווה בהומור ובכישורים חברתיים מפותחים. מנגד, שימו לב, מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים חבויים שאינכם מודעים להם. 
בתולה 23.8־22.9
נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להעיד כי ימים אלה מועדים לפערים בין ציפיות למציאות, ואף עשויים לשבש את תחושת הנינוחות. חשוב להסתגל למצבים משתנים בשטח. 
 טיפ השבוע: מצב רוחכם נתון לשינויים. מרס בבית הקריירה שלכם גורר מתח רב ואי שקט. יש סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי לשון וחריפים. הפנו את כל מרצכם לעבודה אינטנסיבית וממוקדת. בין לבין יש להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. 
מאזניים 23.9־23.10
יש אפשרות להכיר אנשים מעניינים במיוחד, ייתכן שתוך כדי נסיעות בארץ או בחו"ל. מנגד, ייתכנו נסיגות בדברים שהייתם מעוניינים שיהיו אמינים. שימו לב במיוחד לענייני תקשורת לא אמינים ומבלבלים. בנוסף, פגישות עשויות להתבטל או לגרור כעסים.
 טיפ השבוע: הזמן מתאים לבירור אי הבנות, להתקרבות מחודשת, לוויתורים ולגישור על בעיות. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. סבלנותכם ונכונותכם להקשיב יעזרו לגשר על הפערים.
עקרב 24.10־21.11
הירח המלא (בשבת ותחילת השבוע) עשוי להעיד כי תצטרכו השבוע להקדיש תשומת לב לתחום הקשור לכספים והשקעות, שכן אתם עשויים להיסחף להוצאות גבוהות. ייתכן שיהיו לכם גם שיקולים שגויים, משום שלא תאבחנו נכון את המצב. כל זה בהשפעת נסיגת מרס בבית הכספים שלכם ונסיגת כוכב התקשורת מרקורי, המושפע מנפטון המבלבל והמטעה.
 טיפ השבוע: חשוב לתת אמון באנשים הנכונים. יכול להיות שאתם חשים מאוימים על ידי מישהו שהופך להיות מעורב מדי בתחומכם וההרגשה הזאת בולמת אתכם. 
קשת 22.11־21.12
אי אפשר להתעלם מהאי שקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. האינדיבידואליות והצורך בביטוי אישי עלולים לעורר בכם התנגדות שתורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. יחסים אלה מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית כדי שלא ייפגעו. חשוב להיות עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלווים לגחמות של רגע. 
 טיפ השבוע: השפעת נפטון השבוע עשויה לעורר בכם רגשות סותרים. יש חשש מאכזבה, פגיעה או נטישה. 
גדי 22.12־20.1
אתם דורשים מעצמכם יותר מדי ושופטים את עצמכם בחומרה. ייתכן שמתלוות לכך דרישות תובעניות מהסובבים אתכם, המצריכות השקעה רבה במשימות מייגעות. אלה עתידות להשפיע על הרגשות ועל מצב הרוח שלכם. 
 טיפ השבוע: הירח המלא משבת עד שני: הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות שעמן יהיה קשה לכם להתמודד. כניסת הירח למזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע עשויה להיות מבריאה ומחזקת. 
דלי 21.1־18.2
תקופת תאומים והירח המלא (בראשון־שני) מדגישים אנרגיה תקשורתית ושכלתנית מתחדשת, שבה צפויה פעילות מגוונת, אולי אפילו נועזת לגבי כל דבר העומד על הפרק, וייתכן שתהיה כרוכה בנסיעות. התכתבויות חובקות עולם וגלישה באינטרנט יקבלו דגש. עם זאת, נסיגות הכוכבים מרקורי ומרס השבוע עשויות לגרור דחיות, ויכוחים ואי הבנות. 
 טיפ השבוע: השפעת נפטון השבוע (בבית הכספים שלכם) עשויה להיות טעונה ומבלבלת ולסחוף לאי ודאות. כדאי שתתייחסו בעירבון מוגבל להבטחות הנוגעות לכספים.
דגים 19.2־20.3
הירח המלא (בראשון–שני) גורם לאי שקט בלתי נסבל. נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאלה שיש להם השפעה מלחיצה עליכם. נסיגות מרקורי ומרס עשויות להשפיע על הרגשות ועל יחסי בית–משפחה–קריירה בכלל זה. 
 טיפ השבוע: אתם נסחפים לקיצוניות, דורשים מעצמכם יותר מדי ושופטים את עצמכם לחומרה, מצב שהוא בלתי נסבל מבחינתכם, כי אתם אוהבים סדר וארגון וידועים כחולי שליטה. ראייה אובייקטיבית ומאוזנת יותר תסייע לכם להתמודד בתקופה זו.