טלה 21.3־20.4


ראשון–שני עשויים להיות רגישים אנרגטית. הכוחות יחזרו לקראת ימים שלישי–רביעי. מיקום הירח במזלכם עושה רושם מאתגר ויש בכם רצון להשיג תוצאות מיידיות. במקביל, בשל נסיגת כוכבכם מרס עליכם להימנע ממתחים ומקפריזות.


טיפ השבוע: ענייני כספים או השקעות עשויים לאפיין את יום חמישי. מיקום ונוס בתאומים עשוי להיטיב עמכם ולהדגיש את הקסם האישי שלכם במגעים תקשורתיים ואחרים, אבל בגלל נסיגות הכוכבים מומלץ לסגל זהירות ומתינות וללוות את מעשיכם בקריצה ובהומור.




שור 21.4־20.5


מיקום ונוס כוכבכם בתאומים (עד 17 ביוני) שם דגש על עניינים פיננסיים. חשוב לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות, מצב שמותיר אתכם לעתים תשושים מחשבתית. בהשפעת המסרים השגויים שמעביר כוכב מרס (בנסיגה) מול מזלכם מומלץ להימנע מתגובות אימפולסיביות וממריבות. 


טיפ השבוע: נסיגות הכוכבים עד סוף חודש יוני מגבירות מאוד מצב קונפליקט על רקע של פגיעות וענייני אגו שעשוי לפגום ברמת המודעות, הריכוז והאושר שלכם. שלישי–רביעי: שמרו על דיסקרטיות. 



תאומים 21.5־20.6


השמש במזלכם מדגישה את האיכויות של מזל תאומים - מזל השכל, התקשורת, הפיקחות והזריזות, שלא בנוי למצבים סטטיים ושנוטה להשתעמם במהירות. מנגד, כוכבכם מרקורי במקרים רבים עשוי להדגיש את השניות הקיימת בכם. 


טיפ השבוע: : כדאי להיזהר מטיפוסים מהסוג השרמנטי והמפתה, להתייחס להבטחות בזהירות ולגלות מודעות. תנו לעניינים להתנהל ללא מעורבות קפדנית מצדכם, ושמרו על מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם. 



סרטן 21.6־22.7

אתם נכנסים לתקופה המבטאת צורך בפסק זמן ומנוחה, שעשוי להקצין מצבי מתח ותשישות. בנוסף, היו ערים לחוסר יושר ולתככנות. ענייני חו"ל ונסיעות עשויים לאפיין את ימי תחילת השבוע. 


טיפ השבוע: שימו לב! תצטרכו לגייס סבלנות רבה לבני הזוג ולסובבים אתכם בכלל. אלה עלולים להיפגע השבוע. תהפוכות במצב הרוח יגרמו לכם להתחפר עוד יותר בעמדתכם ולהסתתר מאחורי חומות הגנה שבניתם לעצמכם. 



אריה 23.7־22.8

תקופת מזל תאומים מדגישה את אופייכם הפעלתני והספונטני שלא רוצה עכשיו לעצור. אתם כבר ששים לכל הרפתקה יצירתית, עקב תחושת התחדשות תקשורתית וחברתית כאחד. 

טיפ השבוע: חשוב לזכור כי זוהי תקופה עתירת יצירתיות וחדשנות שתלווה בהומור ובכישורים חברתיים מפותחים. מנגד, שימו לב. עליכם להאזין יותר לתחושות הבטן ולאינטואיציות - לא הכל גלוי וברור על פני השטח. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים חבויים שאינכם מודעים להם. 



בתולה 23.8־22.9

נסיגת כוכבכם מרקורי עשויה להעיד כי ימים אלה מועדים לפערים בין ציפיות למציאות, ואף עשויים לשבש את תחושת הנינוחות. חשוב להסתגל למצבים משתנים בשטח. 


טיפ השבוע:  מצב רוחכם נתון לשינויים. מרס בבית הקריירה שלכם גורר מתח רב ואי־שקט. ישנם סימנים של פגיעות מאנשים ביקורתיים, חדי לשון וחריפים. הפנו את כל מרצכם לעבודה אינטנסיבית וממוקדת. הקפידו להבחין בין עיקר לטפל, ולהקדיש זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. 



מאזניים 23.9־23.10

אתם בתקופה שבה תהיו תקשורתיים ומלאי קסם אישי, במיוחד אלה מכם שהם פעילים, יצירתיים וחברותיים. תוכלו ליהנות מהתחדשות מואצת שתתבטא בלימודים, ובעיקר תוכל לסייע לכם בהרגעת הרוחות ובקידום יעדים נחשקים. 


טיפ השבוע: ימים ראשון–שני: עשויים להיות עמוסים נפשית ופיזית ולסחוף לבלבול ולאי–ודאות. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם. מיקום מרס (בנסיגה) בבית הכספים שלכם סוחף להוצאות בלתי צפויות ולבזבוזים. 



עקרב 24.10־21.11

מיקום מרס בנסיגה במזלכם (עד סוף חודש יוני) מזהיר מסיכום עסקות ומחתימה על חוזים ומסמכים, שכן חוסר הבהירות עכשיו עלול לגרום אי–הבנות בעתיד. בינתיים כדאי להתחבר לשגרה נורמלית ככל שניתן. בקרוב דברים יתבהרו, ותוכלו להירגע ולנשום לרווחה.


טיפ השבוע:  אין לכם סבלנות לאנשים אטיים, והחודש יעצים את הביקורתיות והתובענות, את הציניות וחוש ההומור החריף שלכם. היזהרו מקשר המעורר בכם תחושות סותרות. חשוב לתת אמון באנשים הנכונים.



קשת 22.11־21.12

אי אפשר להתעלם מהאי־שקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. הצורך שלכם בביטוי אישי עלול לעורר כלפיכם התנגדות שתורגש במיוחד ביחסים שלכם עם אנשים שאיתם אתם עובדים, חיים או משתפים פעולה. יחסים אלה מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית כדי שלא ייפגעו. 


טיפ השבוע: : חשוב להיות עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלוות לגחמות של רגע. בהשפעת ונוס אתם נראים טוב. כוח המשיכה שלכם חזק עכשיו. שימו לב לסובבים אתכם.



גדי 22.12־20.1

המשולש המבורך והעוצמתי שנוצר השבוע במזלכם יגביר את הכריזמה ואת הקסם האישי שלכם. התכתבויות ושיחות מקומיות וקוסמופוליטיות מומלצות בחום. 


טיפ השבוע:  עקב נסיגת כוכב מרס השבוע חשוב להיות שקולים ומעשיים ולבדוק בזהירות ובאחריות כל מידע שמגיע אליכם. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, שעמן קשה לכם להתמודד. גילויי גמישות והסתגלות מהירה ייתנו לכם עמדת יתרון. 



דלי 21.1־18.2


תקופת תאומים מדגישה אנרגיה תקשורתית ושכלתנית מתחדשת, שבה צפויה פעילות מגוונת, אולי אפילו נועזת לגבי כל דבר העומד על הפרק, וייתכן שתהיה כרוכה בנסיעות. הקשרים הטובים שיצרתם יוכלו בקרוב מאוד לסייע לכם בביסוס מעמדכם. 


טיפ השבוע:  שימו לב, האירוע הבולט בשמיים הוא הילוכו האחורי של מרס, שעשוי להשפיע על התקשורת ועל ענייני קריירה ומעמד. אלה עשויים להיות רגשיים והפכפכים.



דגים 19.2־20.3


נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאלה שיש להם השפעה מלחיצה עליכם. הכוכבים במזל תאומים, בבית המשפחה שלכם (עד 24 ביוני), משפיעים הן על הקשר הזוגי והן על יחסי בית–משפחה. ראייה אובייקטיבית ומאוזנת יותר תסייע לכם להתמודד עם התקופה, שאינה קלה לכם.


טיפ השבוע: בענייני עבודה וקריירה: השבוע יודגש הצורך בשמירה על סודיות ברוב הנושאים שמעסיקים אתכם, כל מה שלא תדברו עליו יתברר מאוחר יותר כרווח נקי.