1


סוביניון בלאן מבציר 2013 של יקב היוצר – יין צהבהב עם ניחוחות של אפרסק ופירות קיץ. ליין נוכחות חזקה, שמאוד מתאימה לגבינות כחולות.


מחיר: 40 שקל.



2


La Vie בלאן דו קסטל מבציר 2015 של יקב קסטל – יין יבש המשלב שלושה זנים (סוביניון בלאן, גוורצטרמינר ושרדונה) בעל צבע צהבהב וניחוחות של הדרים. יין חמצמץ עם טוויסט מתקתק.


מחיר: 89 שקל.



3


יין רוזה מסדרת רכסים דישון של יקב סגל, מבציר 2015 – יין וורדרד מענבי קברנה פרנק, בעל טעם פירותי אך חמצמץ מעט. מצוין לערבי קיץ חמים.


מחיר: כ־79 שקל.



4


ויוניה גליל מבציר 2015 של יקב הרי גליל - יין יבש עם מתקתקות קלה. יין עדין מאוד שמשתלב בטבעיות לצד לחמים וגבינות.


מחיר: 60 שקל.



5


ריזלינג קאיומי מבציר 2014 של יקבי כרמל – יין לבן יבש שכבר זכה בתחרות “אשכול הזהב 2016”. ליין צבע זהוב הנוטה לירקרק, ריחות פרחוניים וחמיצות עדינה.


מחיר: 80 שקל.



6


סוביניון בלאן 2015 מסדרת ירדן של יקבי רמת הגולן - יין בעל גוף בינוני שמיוצר מענבי סוביניון בלאן. ליין טעמים פירותיים וניחוחות של פסיפלורה וגויאבה. מצוין לצד גבינת עזים.


מחיר: 50 שקל.



7


אסטייט סוביניון בלאן מבציר 2015 של יקב תשבי - יין יבש מ־100% ענבי סוביניון בלאן. ליין ניחוח רענן וטעמי פירות. משתלב נפלא עם מאפים וגבינות.


מחיר: 55 שקל.



1


חלבת יעקבס מכפר הרא”ה חוגגת 20 שנה של פעילות ביריד קולינרי (6־10 ביוני), והיא תציג בו מגוון גבינות מחלב בקר, כבשים ועזים, גבינות קשות וחצי קשות בשלות, גבינות עובשים וגבינות רכות. מחלבת משק יעקבס היא אחת ממחלבות הבוטיק המובילות בארץ, והיא התחילה כמחלבה משפחתית. בין היתר תוכלו לטעום שם ולקחת הביתה לחג גבינת רוקפור עם תאנים, גבינת גאודה עם ענבים, קממבר אגוזים, גבינת עזים ביין וגאודה עם כמון וקימל.



2


תנובה השיקה כמה מוצרים חדשים לרגל שבועות, אחד מהם הוא גבינת צ’דר שתימכר במעדנייה. גבינה קשה ועדינה בטעמה עם 34% שומן. גבינת נוספת ומפתיעה היא שמנת נפוליאון עם פלפל חלפיניו ב־24% שומן. גבינה פיקנטית, שכיף למרוח על בגט טרי.



3


אם אתם מעדיפים "לנגב” את הגבינה שלכם, שטראוס מרחיבה את סדרת גבינות השמנת סימפוניה 5% בשני טעמים חדשים: סימפוניה בצל ירוק וסימפוניה שום ופלפל שחור.



4


מחלבות גד מציעה מהדורת גבינות מיוחדת לשבועות, שבה תמצאו גבינת סנט מור מחלב עזים ובעלת מעטה עובש לבן, מטבעות עזים - גבינת שמנת עזים טבעית שמתאימות לטיגון, מוצרלה פרסקה ועוד.



5


חברת הייבוא סיימן הביאה ארצה שש גבינות גורמה חדשות, וביניהן: גבינת סנט מורה (גבינת שמנת), גורגונזולה אותנטית, סדרת גבינות לנדנה, ברס בלו (גבינה מחלב פרה המשלבת בתוכה גבינה כחולה) וגבינת עזים פירמידה של “מרסי שף” המגיעה בטעמי דבש, שום ועשבי תיבול.