"בנוסף, מדובר בענף מאוד בוגדני. כלומר, זה יכול להצליח תקופה מסוימת ופתאום, פוף, אתה לא מבין איך, אבל לא מגיעים יותר אנשים. מספיק שתעבור חודשיים־שלושה כאלה, ללא לקוחות, ואתה מתחיל לתלוש את השערות. לכן גם כשאתה שוקל להיות זכיין, ואני בעד זכיינות, כי אני מנהל חברה זכיינית, אתה צריך להבין ולקחת בחשבון שני דברים: הדבר הראשון הוא שאתה הולך להשקיע הרבה מאוד כסף. והדבר השני הוא שאתה הולך להשקיע עוד יותר כסף. אתה צריך לקחת בחשבון שאתה עומד למעשה להשקיע את כל המשכורות שאתה לא מקבל יותר, כלומר את ההכנסה הנוכחית שלך. אם אתה מרוויח עכשיו למשל 10,000 שקלים בחודש כשכיר, זה אומר שהפסדת 100 אלף שקל בשנה. איך שלא תרצה, מדובר פה בהשקעה מאוד גדולה דווקא בענף שהוא עתיר סיכון. אתה חייב להכניס זאת לשיקולים שלך. אני לא אומר שאתה צריך לוותר על זה, אלא לחשוב טוב לפני שאתה נכנס לתחום הזה. בהצלחה".
"אם תבחרו לקנות רכב חדש, במחיר של 60־70 אלף שקל, תצטרכו לקחת הלוואה עם החזר חודשי של כ־1,000 שקל בחודש. אם נחשב את הכל, יוצא שמדובר בסכום דומה. היתרונות בליסינג הם הנוחות שיש באחזקת הרכב ובטיפולים, וגם בכך שאתם לא צריכים להישאר עם רכב בבעלותכם שהשווי שלו רק הולך ויורד עם השנים. לכן, במקרה הזה, לדעתי עדיף לכם ליסינג כי אין פה הבדלים גדולים".