מראה מראה

דיוטי פרי ישראל הוא אחד מהמצליחים בעולם. ככל הנראה זאת הסיבה שחברת DIOR בחרה להציג בו את “ראי הקסם" שלה, שמוצב בנקודות מכירה בודדות בעולם. הרעיון שעומד מאחורי הצבת הראי הוא שכל אחת ואחד יוכלו ליצור לעצמם איפור וירטואלי עם מוצרי החברה, וכך בעצם לבחור לוק ייחודי. בעזרת הראי ניתן לראות איך הצבעים והמרקמים בקולקציה מתאימים לגוון הייחודי שלנו, בלי שנצטרך “ללכלך" את הידיים ולדלג מטסטר לטסטר. במקום זה, אפשר פשוט לעמוד מול מסך ולראות את הבחירות שלנו כשהן מוצגות בגודל טבעי ובתלת ממד. ואם זה לא מספיק, אפשר גם להצטלם עם הלוק הנבחר ולשלוח אותו לעצמכם במייל. השימוש בראי ללא תשלום והוא יעמוד בג'יימס ריצ'רדסון עד סוף השבוע הנוכחי.



על תבונה ורגישות

למותג הקוסמטיקה הבוטנית “איב רושה" הצטרפה סדרת טיפוח לעור עדין ורגיש, המבוססת על תמצית עלי צמח הסיגסבקיה. הסדרה, שנקראת SENSITIVE VEGETAL, כוללת שישה מוצרים: קרם לחות להפגת אדמומיות, קרם לחות מרגיע, קרם עיניים עדין, סרום מרוכז להרגעה עמוקה, מים מיסלריים ותחליב ניקוי. הפורמולה שעליה מבוססת הסדרה מכילה תמצית של עלי הסיגסבקיה, שהופקה בתהליך מיצוי טבעי מלא. למעשה, התרכובת מכילה למעלה מ־%93 חומרים ממקור טבעי, והיא ללא חומרי בישום, אלכוהול, חומרי צבע, שמנים מינרליים או פרבאנים. המוצרים מושלמים לעונה זאת של השנה, שבה אנחנו מתחילים להרגיש את נזקי השמש ואנשים רבים סובלים מאדמומיות ומרגישות. בניגוד למוצרים אחרים באותה קטגוריה, סממנים כמו אדמומיות או גירויים משתפרים כבר מהמריחות הראשוניות. כמו כן, מכיוון שהמוצרים אינם מכילים חומרי בישום, הסיכוי לאלרגיה יורד מאוד. טווח מחירים: 49־125 שקל למוצר.



סדרת הטיפוח לעור עדין ורגיש. צילום: יח"צ
סדרת הטיפוח לעור עדין ורגיש. צילום: יח"צ





חדשות הטיפוח


כמו בלונדון

ענקית האיפור הבריטית “רימל לונדון" חזרה אל המדפים שלנו. הרשת, שבחרה לחזור לישראל, תשווק באופן בלעדי על ידי חברת “דנשר". הפנים של המותג, שפועל תחת הסלוגן “GET THE LONDON LOOK", היא קייט מוס. רימל מציעה ארבע קטגוריות של מוצרים: פנים, עיניים, שפתיים וציפורניים. בין הקטגוריות יש קולקציות מוצרים בעיצוב מיוחד ובחתימתה של מוס. וזה מה שתמצאו שם: מייק אפ, BB קרם, פודרה, קונסילר, סמקים, ברונזרים, מסקרות, עפרונות עיניים, צלליות, שפתונים ולקים. טווח מחירים: 30־130 שקל, להשיג ברשתות הפארם.



"רימל לונדון", קייט מוס. צילום: סטודיו קוטי
"רימל לונדון", קייט מוס. צילום: סטודיו קוטי



תעתועי הזקן

“להתגלח או לא להתגלח?" זאת כבר לא השאלה הנכונה. בעיקר כשדור שלם של גברים הצליח להחזיר את הזקן לאופנה. אז אם כבר זקן, לפחות שהוא ייראה מטופח. כדי לעצב אותו בקלות, בלי להתלכלך יותר מדי או ללכלך את האמבטיה, תוכלו להיעזר בקוצץ הזקן החדש של “ פיליפס". זהו קוצץ זקן וזיפים עם מנגנון לשאיבת הזיפים, כך שלא משנה איפה אתם עובדים, השטח סביבכם יישאר נקי. המכונה, מדגם BT7085, מציעה 18 דרגות אורך שונות, כך שכל אחד יוכל לבחור את הלוק המתאים למבנה הפנים שלו. מחיר: 499 שקל, להשיג ברשתות החשמל.



קוצץ הזקן החדש של פיליפס. צילום: יח"צ
קוצץ הזקן החדש של פיליפס. צילום: יח"צ




משמרת לילה


כבר שנים אנחנו שומעים על התועלת שבשגרת טיפוח לילית, והנה חברת הטיפוח אסתי לאודר מחליטה להרחיב את סדרת ה־DAYWEAR שלה עם השותפה הלילית שלה, סדרת NIGHTWEAR PLUS DETOX. הסדרה החדשה, שמיועדת ללילה, כוללת קרם ומסכת טיהור אשר מסייעות לעור להגיע למראה זוהר יותר. המוצרים מכילים פורמולה שעוזרת להסיר מהעור את הלכלוך שהצטבר במהלך היום ומעניקה לו לחות תוך כדי צמצום הנקבוביות הנראות לעין. בנוסף, למוצרים יש ניחוח של עלים ירוקים ותווים מימיים, והם נותנים תחושה של התחדשות. בניגוד לקרם, שאותו יש למרוח כל ערב, את המסכה יש למרוח רק פעמיים בשבוע למשך שלוש דקות. מחיר לקרם הלילה NightWear Plus Anti-Oxidant Night Detox Creme: עד סוף יולי 269 שקל, מחיר למסכת 3-Minute Detox Mask: עד סוף יולי 219 שקל, להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

קרם הלילה. צילום: יח"צ
קרם הלילה. צילום: יח"צ