טלה 21.3-20.4

בשישי–שבת יש נטייה למצבי רוח משתנים ולתחושה של תשישות. מיקום הירח במזלכם לקראת ימים שני–שלישי כבר יחזיר לכם את הצבע לפנים, ומי כמוכם יודע שאתם זקוקים לכך מאוד.


טיפ השבוע: הכוכבים ונוס ומרקורי ממשיכים לחייך אליכם ממקום מושבם במזל אריה, שאין מיקום מתאים ממנו יותר עבורכם. יוצא מכך שענייני רגשות ויצירה, נסיעות והתכתבויות עשויים להיטיב עמכם. לכו על זה.




שור 21.4-20.5



האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית הראשונה של השבוע, אך אתם מתחזקים עם מיקום הירח במזלכם לקראת המחצית השנייה של השבוע.


טיפ השבוע: הזוגיות חשובה מאוד לשוורים, אבל הם זקוקים לאיזון, ליציבות ולתחושה של בית. חשוב להתחבר לרגשות, לעולם הפנימי, למשפחה. מיקום ונוס ומרקורי במזל אריה עשוי להעיד כי ענייני בית ומשפחה עשויים להעסיק אתכם. אלה יקבלו דגש לקראת מועד הירח המלא ב–2 באוגוסט.



תאומים 21.5-20.6



התקופה הקרובה תתאפיין בדאגה בשל התמודדות עם אילוצים פיננסיים והסיכונים הנלווים להם. אומנם כספים נכנסים, אבל ההוצאות דוחקות, וחשוב לחזור מהר לאיזון ולשליטה במצב.


טיפ השבוע: שני הוא היום שלכם השבוע. המחצית השנייה של השבוע עשויה לסחוף לתשישות. עם זאת, אין כל מקום לדאגה, האנרגיות יחזרו אליכם לקראת ערב יום חמישי, ובסוף השבוע הבא כבר מומלץ לעסוק בפעילויות מהסוג שאין בהן שעמום ושגרה.



סרטן 21.6-22.7


מיקום השמש במזל אריה עד 22 בספטמבר עשוי להדגיש את בית הכספים שלכם. מיקום ונוס ומרקורי במזל אריה (בית הכספים שלכם) במהלך השבועיים הבאים עשוי להיטיב עמכם. אלה יקבלו דגש לקראת מופע הירח המלא בשבוע הבא בימים שלישי ורביעי.


טיפ השבוע: בזוגיות או באהבה וסקס מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך. ככל שקשר חדש יתפתח לאט יותר, כך הוא יוכל להאריך ימים.



אריה 23.7-22.8



מיקום הכוכבים שמש, ונוס ומרקורי במזלכם עשוי להיטיב עמכם, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. שנו את דפוסי ההתנהגות השגרתיים שלכם והיפתחו להתנסויות חדשות. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי להתיידד.


טיפ השבוע: שימו לב: מיקום כוכב מרס בעקרב, בית המשפחה שלכם, עשוי להגביר מתחים, מריבות וקונפליקטים הקשורים מבית. רסנו את הנטייה שלכם לשתלטנות.



בתולה 23.8-22.9



אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים. ההישגים שלכם הם קנה המידה להערכתכם העצמית, והם ירוממו את הדימוי העצמי שלכם פלאים.


טיפ השבוע: היזהרו מכעסים מודחקים שעלולים לעודד תוקפנות ביקורתית משתלחת כלפי הסובבים אתכם. פעלו על פי השכל הישר והימנעו ממצבים דיכוטומיים, כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה.



מאזניים 23.9-23.10



מיקום הכוכבים במזל אריה מאפשר לכם לחוש חזקים ולהתמלא באנרגיה. אלה נותנים את האות להיענות להזמנות ולנצל קשרים חברתיים. בענייני כספים גלו אחריות.


טיפ השבוע: ימי סוף השבוע מומלצים למנוחת הנפש. בהמשך השבוע כדאי לקדם יעדים חברתיים, מקצועיים ואחרים, במיוחד לאלה מכם שנמשכים לשינויים ולריגושים ושיש להם אומץ לנסות ולהתנסות. הכינו תוכנית חברתית או רומנטית, כזו שתוסיף לכם סומק לפנים.



עקרב 24.10-21.11



מיקום הכוכבים בבית הקריירה שלכם עשוי לעודד טיפוח קשרים מקצועיים. כושר ההשפעה שלכם יגבר. לאלה שהאדרנלין שלהם בשפל, מוטב לנצל ימים אלה לתקשורת אוהדת ויצירתית ולשיפור מגמות מקצועיות עתידיות.


טיפ השבוע: תפגשו אדם קורן וכריזמטי, ייתכן שהדבר יקרה תוך כדי אינטראקציה מקצועית. מנגד, מרס במזלכם עשוי לבטא עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות. הימנעו מעימות פרונטלי כתוצאה ממניפולציה נחושה להשיג הכל על ידי הפעלת לחצים, לעתים לא אתיים וברוטאליים.



קשת 22.11-21.12



מיקום כוכבים משמעותיים בבית התשיעי שלכם ייטיב איתכם. ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך השבועות הבאים. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות לחו"ל.


טיפ השבוע: למיקום ונוס באריה עשויות להיות השלכות מחמיאות מבחינתכם. מופע הירח המלא בתוך שבוע ידגיש ענייני תקשורת, רגשות ונסיעות ויאפשר לכם לבלוט ולהצטיין בעשייה פעלתנית ויצירתית.



גדי 22.12-20.1



מיקום כוכבים משמעותיים בבית הכספים שלכם עשוי להעיד כי תהיו מסוגלים לקבל החלטות בנוגע לכספים שלכם או של מישהו קרוב. כדאי שתתייחסו ברצינות להצעה שתאפשר לכם להגדיל את הכנסתכם הקבועה.


טיפ השבוע: מוטב שתציבו לעצמכם יעדים קצרי טווח ותתקדמו בהדרגה. יכול להיות שאנשים רבים מקנאים בכם ומקשים עליכם. אל תניחו להיגיון הקר ולשמרנות להרחיק לכת. צמצמו את מעורבותכם בנושאים שונים. אם לא יהיה לחץ, הכל יסתדר.



דלי 21.1-18.2



מיקום הכוכבים בבית השותפויות והנישואים מדגיש את מעורבותכם. אלה יקבלו דגש לקראת ראש חודש בשבוע הבא. ייתכן שדברים בסביבתכם משתנים בקיצוניות. ולכן נדרשים חשיבה מסודרת וממוקדת ושינוי סדרי עדיפויות קיימים.


טיפ השבוע: כוכב מרס בבית הקריירה שלכם: רבים מכם מאיצים הגעה ליעדים של סמכות וכוח. כדאי לשמור על פרופורציות, בעיקר במערכות היחסים המקצועיות. כדאי שתיזהרו ותפעילו גם את ההיגיון, ולא תיסחפו רק אחר הרגשות.



דגים 19.2-20.3


כניסת השמש לבית השמיני שלכם השבוע, שם תשהה עד 22 באוגוסט, עשויה להעיד כי על הפרק תעלה הזדמנות פיננסית שתוכל לעזור לכם בהגשמת פרויקט חשוב, אם רק תדעו להתוות את הדרך אליו.


טיפ השבוע: הנטייה להיתפס לפרטים קטנים ומטרידים תפריע לכם לראות את התמונה הכוללת. טקט וזהירות יהיו לעזר במגעים שלכם השבוע. כדאי להיות זהירים בהערכת היכולות שלכם לגבי אנשים ומצבים. הגנו על עצמכם מפני גחמות קרובים או אחרים הגורמים לקונפליקט.