כל דור מסתכל על הדור שבא אחריו ואומר "זה נוער זה?" והפעם, ייתכן שהוא צודק. מחקר חדש שהתפרסם בארצות הברית בדק את הרגלי המין של צעירים בארצות הברית וגילה שדור המילניום, ילידי שנות ה-80 וה-90, מקיימים פחות יחסי מין. אז פעם הבאה שהילד או הילדה שלכם שקועים בטלפון הסלולרי, יש סיכוי גבוה יותר שהם מחפשים את הפוקימון הקרוב ולא פעילות לילית.

לפי המחקר, 15% מילידי תחילת שנות ה-90 דיווחו שלא קיימו יחסי מין מאז שהגיעו לגיל 18, זאת לעומת רק 6% מילידי שנות ה-60. "ייתכן ולטכנולוגיה יש אפקט הפוך ממה שמניחים", אמרה מנהלת המחקר, פרופסור ג'יין טוונגה, "למרות כל האפליקציות שנועדו למפגשים מיניים, אם צעירים מבלים הרבה זמן באינטרנט ופחות זמן אחד עם השני, הם יקיימו פחות יחסי מין".
גורם נוסף שציינה טוונגה הוא המודעות הדורית לבטיחות. "הדור הזה מתעניין מאוד בביטחון, מה שגורם גם לירידה בשתיית אלכוהול ועניין מוגבר ב'שטחים בטוחים' בקמפוסים, זה דור שמנסה להימנע מסיכונים והאופי הזה יכול להשפיע על ההתנהגות המינית שלהם". בנוסף לכך, במחקר התגלה כי נשים פחות פעילות מינית מגברים, כך גם צעירים לבנים לעומת אפרו אמריקאים ומסתבר שבחוף המזרחי של ארצות הברית צעירים מקיימים פחות סקס מבחוף המערבי. 

שקועים ב"פוקימון גו"? צילום: רויטרס
שקועים ב"פוקימון גו"? צילום: רויטרס