דנה ספקטור ורן שריג אירחו ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" את עורכת התוכנית, מרינה קיגל, שסיפרה על אתר שמנסה ללמד נשים כיצד להגיע לאורגזמה. "האתר נקרא OMGES, והמנוי אליו עולה 100 שקלים", סיפרה, "מדובר בסטארט-אפ באנגלית שמלמד נשים לחוות אורגזמה. יש סרטון שמדגים כל מיני טכניקות. לפני שהעברתי כרטיס אשראי ביקשתי לראות דמו, שבו מסבירים בטכניקה אחת איך זה עובד. 


בסרטון הראשון אישה עם עיניים מצועפות סיפרה כמה זה טוב. היא אמרה שאחרי שנולדו לה ילדים היא לא נהנתה מסקס. היא גם לא ידעה לאונן, כי בני הזוג כל הזמן ביקשו ממנה והסבירו לה, אז היא עשתה את זה בכאילו. בקיצור, ואז היא גילתה את עצמה, באמצעות הטכניקה הזו הספציפית".

"הסרטון הבא הוא סרטון הדגמה שמראה רק את הפנים שלה במהלך הביצוע", המשיכה קיגל. "בסרטון השלישי, שמראה את הטכניקה, חשכו עיני, כי רואים בו ואגינה ענקית בצורה פרונטאלית מול העיניים, כאילו אני הולכת לעשות למישהי מין אוראלי. זה ללא 'בוש', היא נראית כמו בסרטי פורנו מגולחת ומסודרת, גם ברגליים. ואז הסרטון אומר בקול רובוטי 'תגעי בי, תגעי בי'. אמאל'ה. ואז הוא אומר לי ללחוץ עם העכבר (של המחשב), ואני מנסה ללחוץ עם העכבר, כמו גבר מטומטם כאילו. ואז אני מתחילה ללחוץ עם העכבר והיא אומרת 'לא ככה', והיא צועקת עלי 'לא ככה! לא ככה!'. ואז זה מראה לי 'תסובבי ככה', ומדברת בקול רובוטי 'כן, כן, עוד עוד'. כן, זה כמו 'סירי' ואת רואה את הפות של 'סירי' מולך ככה.

אני צריכה ללמוד את הטכניקה עם העכבר (של המחשב), כאילו אני לא מספיק אינטליגנטית. מסביב, על הדגדגן, לאט לאט. ובטכניקה ספציפית צריך לעשות 'פו'. ואז צריך לעצור ולעשות עוד פעם, וזה במין נסיגה כזאת. היו לי מחשבות, ואם הייתי עושה אתר כזה הייתי מסבירה איפה נמצא הדגדגן ואיך הוא בנוי", ציינה קיגל, "אם אני עכשיו עושה סקר עם ארבע תמונות ושואלת נשים איך נראה הדגדגן שלהן, נשים לא יודעות. הן לא יודעות לגעת בעצמן".