האם נשים בהיריון נהנות יותר מסקס והאם גברים נמשכים יותר לנשים בהריון? הסקסולוגית שלי פסטרנק-כץ שוחחה היום (חמישי) על הנושא עם גבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" והסבירה: "החשקים משתנים מאישה לאישה, כמו בכל דבר גם בזה. יש נשים בהריון ויש נשים בהריון. אם נכליל, אז בתקופה הראשונה של ההיריון, בשליש הראשון, רוב הנשים יותר עייפות וחוות כל מיני תהפוכות ובחילות, אז הן פחות רוצות. ויש גם ריחות. יש כאלה שאומרות שהריח של הגבר מונע מהן להתקרב אליו. גם ריחות של בשמים וכל מיני מאכלים שפתאום לא נעימים".





"אבל, בתחילת חודש הרביעי יש נשים שמספרות שהבינו שעד עכשיו כל הסקס שהיה להן בחיים היה רק המשחק המקדים ועכשיו מתחיל להיות מעניין", ציינה פסטרנק-כץ. "זה השלב שבו החששות מכך שהעובר לא יחזיק מעמד מתגמדים לחלוטין. אצל נשים רבות בשלב הזה הבטן עדיין לא מפריעה לכל מיני תנוחות. בנוסף, בגלל שכבר אין את הלחץ של להיכנס להריון, התחושה היא שעושים סקס רק בשביל ליהנות. זה ברור לחלוטין, החוויה היא אחרת ובגלל שהמחשבה משוחררת נשים נהנות יותר. אני עצמי אמא לארבעה, עשיתי סקס בהריונות כל הזמן ואני ממש זוכרת שנהניתי יותר, כמו הרוב המוחץ של הנשים ששוחחתי איתן ב-16 השנים בהן אני סקסולוגית".

"הסקס מזרז את הלידה"


הסקסולוגית הוסיפה כי החודשים האחרונים להריון יחסית מוגבלים יותר לקיום יחסים: "התקופה שלפני הלידה קצת יותר מסורבלת לסקס, אבל חשוב לזכור שמי שלא עושה סקס במהלך ההיריון, קשה לו לחזור לסקס אחרי הלידה, כי זה משהו שקצת שכחנו אותו וקצת שמנו אותו בצד", הדגישה הסקסולוגית. "אגב, ברגע שעושים סקס בהריון, בחודש התשיעי, ממש לקראת הסוף, הסקס עצמו מזרז את הלידה, למי שרוצה להשתמש בחומרים טבעיים לזירוז הלידה. בנוסף צריך לזכור שבמיוחד אם מדובר בהריון ראשון, זה הזמן האחרון שלכם ליהנות, ממש ככה. בלי שיש מישהו שכל הזמן מטריד אתכם ומונע מכם לישון להרבה מאוד שעות".

"רוב הגברים נמשכים לאישה בהריון וחושבים שזה הדבר הכי סקסי שיש, הכי מיוחד שיש", הוסיפה פסטרנק-כץ. "וגם פה זה תלוי באישה. אם היא מרגישה סקסית בהריון היא תשדר שהיא סקסית בהריון. אם היא מרגישה שיש לה בצקות ברגליים, שהיא כבדה וקשה לה ללכת והיא מתנהגת לעצמה ככה, זה מה שהיא תשדר, אז היא לא תראה סקסית".