סקר שנתי שפרסמה "בזק" מדווח כי 38% מהזוגות הטריים בישראל הכירו דרך הרשת. פנינה רוזנבלום, בעלת אתר ההיכרויות "'Pnina Love", התייחסה לנתון בשיחה עם ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM: "זו תופעה שידועה. זו הדרך הכי קלה בעולם. זה טבעי. רוב האתרים היום הם חינמיים. היום אנשים כבר לא יוצאים לברים. זה כבר עובד שנים ככה ואלה האחוזים, זו עובדה".



"אין יתרון בלהכיר מישהו ברשת, זה הימור, אתה יכול ליפול ואתה יכול להצליח", ציינה רוזנבלום. "גם האתר שלי חינמי. אין משהו מיוחד מאחד לשני. האנשים הם אלה שעושים את האתרים האלה. לאתר שלי מגיעים כל מיני אנשים. הם מנסים בכל האתרים, לא מצליח באחד, אז עוברים לשני. ומי שמתחתן, לא מפרסם באינטרנט. בעבר כן היו מפרסמים".
 
"אני לא אכיר בן זוג דרך אתר היכרויות", הדגישה רוזנבלום. "אני לא זקוקה לזה ולא הייתי זקוקה בחיים. אני נשואה כבר 30 שנה, עם שני בני זוג, אז אני לא מכירה את זה, אני לא יודעת, ואף פעם לא הייתה לי בעיה להכיר גברים. זה מתאים לאנשים שעסוקים ועובדים ודרך שידוכים זה יותר קל". על פרידה בוואטסאפ אמרה: ,זה אכזרי ומגעיל. אם מדובר בהיכרות של יותר מיום אחד".
 

רפאל שאל את רוזנבלום האם היא קים קרדשיאן הישראלית. "לא, ממש לא", השיבה רוזנבלום. "אני אשת עסקים אמיתית כבר שלושים שנה. התחלתי כדוגמנית וסלבריטאית והייתי פוליטיקאית וחברת כנסת. אני עושה מיליון ואחד דברים. היא (קרדשיאן) מגלגלת כסף בזכות זה שהיא אמנית, אני יודעת מה היא עושה בדיוק? אין לי מושג, לא תהיתי על קנקניה. אני לא יכולה להגיד שאנחנו דומות בכלל".