טלה 21.3-20.4



מקבץ כוכבים במזל בתולה מדגיש את בית הבריאות והעבודה שלכם. זהו שבוע מתוח מאוד. ראש חודש בימים שני–שלישי עשוי לבשר על ימים טעונים ולא קלים. נוסף על כן, כוכבכם מרס משפיע עליכם מבחינה נפשית, פיזית ובריאותית - והופך את אופיו האקטיבי לתוקפני יותר.


טיפ השבוע: מצב הכוכבים השבוע עשוי לפגום באנרגיה שלכם. עליכם לשמור על עצמכם. לכן חשוב שתטפלו בעצמכם ושתקפידו על פעילות מתונה.




שור 21.4-20.5



מיקום הכוכבים במזל בתולה המעשי (מזל אדמה כמוכם) עשוי להתאים לאופייכם יותר. החג יכניס לחייכם אווירה נינוחה ומרגיעה ויאפשר לכם להקדיש זמן לעצמכם, לחבריכם וכמובן לבני המשפחה שלכם.


טיפ השבוע: עם זה, חשוב להיות ממוקדים, להימנע מדואליות ולהתרחק מאנשים וממצבים חלקלקים. אל תקשיבו לשמועות - ייתכן שמישהו מנסה להטעות אתכם במכוון, ומוטב שלא תתפתו לכך.




תאומים 21.5-20.6



ימים אלה יעמידו במבחן מערכות יחסים רגישות. בין שמדובר במישהו מהעבודה ובין שמדובר בבן משפחה או בבן הזוג, אתם מתחילים לאבד סבלנות כלפי מישהו ביקורתי ותובעני. לכן כדאי שלא להשמיע דברי ביקורת. ברגע של רוגז ומתח מילים קשות מדי נאמרות, ונושא רגיש עולה וצף מחדש.


טיפ השבוע: גלו זהירות ומודעות לחלקלקות הלשון של מי שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.




סרטן 21.6-22.7



רבים מביניכם עסוקים בנסיעות, בחופשות ובתקשורת, ואנשי העסקים שבכם ישלבו יוזמה שתזמן לכם אתגרים. עם זה, עליכם להקפיד ללמוד את כללי המשחק ולבחור מסגרת מחייבת שתאפשר לכם להיות שקולים ואחראים.


טיפ השבוע: יש הזדמנויות ברוכות לרווחים, להכנסות או להעברת סכומי כסף שציפיתם כבר לקבלם. כוכב מרס מצדו נוטה ליצור זרמי מתח ונטייה לריב. שמרו על איזון ועל זהירות בדרכים.





אריה 23.7-22.8


השבוע חשוב להשקיע בלמידה, בהפקת לקחים ובשינוי דפוסים. שימו לב במיוחד לענייני כספים והשקעות. האריות המהמרים חייבים להיות זהירים בתכנון הפיננסי שלהם לעתיד. כרגע נסיבות חיצוניות שומטות את הקרקע מתחת לרגליכם, מצב הדורש איפוק, רצינות, בגרות ואחריות.


טיפ השבוע: כדאי שתיענו בחיוב להזמנה לאירוע חברתי או משפחתי. מישהו מביניכם עשוי להיות מסמר הערב.



בתולה 23.8-22.9



בימים אלה אתם עסוקים מאוד, ומומלץ להאט את הקצב. בימי החג מומלץ להיות מוקפים באנשים אהובים.


טיפ השבוע: שימו לב לאורך השבוע למצב של מסר כפול זה או אחר, שעלול להפריע למהלך חלק ותקין ולפגום בו. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים. למרות המתח שעלול להיווצר, כדאי שתמצאו דרך לעבוד יחד. כוכב ונוס ייכנס למזלכם לקראת יום חמישי וישהה שם עד אמצע חודש אוקטובר, מצב שיעלה פלאים את הכריזמה שלכם.



מאזניים 23.9-23.10



חוסר המרץ והבריאות הרגישה מתלווים תמיד לתקופה שלפני יום הולדתכם. שימו לב לימים שני־שלישי. חשוב למצוא איזון. אף שהתקופה הנוכחית לא קלה לכם, תיווצר הזדמנות להרחבת האופקים וכן להרחבת מעגל האנשים שאיתם יש לכם כימיה ותקשורת עניינית.


טיפ השבוע: תוכלו להיפגש עם מגוון רחב של טיפוסים שבחברתם תרגישו בנוח ושמאפשרים מרחב וחופש.



עקרב 24.10-21.11



ש לכם הזדמנות להרחבת האופקים וכן להרחבה מעגל האנשים שאיתם יש לכם כימיה ותקשורת עניינית אך פרקטית. עם זה, נסיעות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יהיו מבוקרים ותכליתיים. יכול להיות שתסכול מסוים מעורר בכם ספקות באשר לעתיד; לכן מומלץ להיות גמישים, שהרי אתם מוצאים פתרון מבריק ומתגברים על מכשולים.


טיפ השבוע: שיחות נפש יעשו טוב לזוגיות. מצד שני, ייתכן שאתם ביחסים מתוחים וממהרים להגיב. כדאי להיות קצת יותר רגישים לזולת. צאו לבלות וליהנות.



קשת 22.11-21.12



יש לכם הזדמנות להרחבת האופקים וכן להרחבה מעגל האנשים שאיתם יש לכם כימיה ותקשורת עניינית אך פרקטית. עם זה, נסיעות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יהיו מבוקרים ותכליתיים. יכול להיות שתסכול מסוים מעורר בכם ספקות באשר לעתיד; לכן מומלץ להיות גמישים,


שהרי אתם מוצאים פתרון מבריק ומתגברים על מכשולים.


טיפ השבוע: שיחות נפש יעשו טוב לזוגיות. מצד שני, ייתכן שאתם ביחסים מתוחים וממהרים להגיב. כדאי להיות קצת יותר רגישים לזולת. צאו לבלות וליהנות.



גדי 22.12-20.1



השבוע פותח תקופה חשובה של יוזמות זהירות ומפוכחות ותחושו בהדרגה שגם השאיפות המקצועיות והאחרות שלכם נראות עכשיו בהישג יד. אפשרויות הקידום בתקופה זו בידיכם, ונקיטת יוזמה מצדכם תהיה משמעותית מכל סיוע שתקבלו.


טיפ השבוע: ייצא לכם לפגוש אנשים ויהיה לכם קשר עם מעגלים חדשים של חברים, שהתקשורת איתם תהיה חשובה ותוכל לעזור לכם בעתיד. נסיעות וענייני חו"ל עשויים להיות מודגשים.



דלי 21.1-18.2


במהלך החודש הקרוב השתדלו להימנע ממאמץ יתר ושמרו על בריאותכם. בינתיים זהו שבוע שבו אתם עשויים להיתקל בקשיים. אתם קִצרי רוח ושרויים במתח מתמיד בשל עמדה של סכסוך, או נתונים בעמדה של מצב מנוכר - קשה עד הפכפך - עם אחד האנשים הסובבים אתכם.


טיפ השבוע: החל מ–23 בחודש ואילך עשוי המצב אצל רבים מכם להשתפר. הכינו תוכניות חברתיות וחופשות בארץ ובחו"ל.




דגים 19.2-20.3


הכוכבים במזל בתולה ממול אינם מקילים עליכם, ומחדירים בכם מתח, בלבול ואי־ודאות. ייתכנו קשיים ביחסים שבינו לבינה או בעיות מקצועיות. הדבר יצריך התמודדות עם האמת והסקת מסקנות רציניות ואחראיות. חלקכם משדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. לכם או למישהו מולכם יש נטייה לבלבול, קושי לשתף אחרים, וצורך בחופש אישי.


טיפ השבוע: הימנעו מכל קיצוניות במצבי הרוח שלכם וברגשותיכם ורסנו את הפוטנציאל לגוזמה.