בשנים האחרונות עולה המודעות ליתרונות של השיטות הטבעיות לריפוי סרטן יחד עם הטיפול שמציעה הרפואה המערבית. מחקרים רבים ועדויות של מבריאים מהארץ ומהעולם מצביעים כי בגופנו טמונות יכולות ריפוי המועצמות כאשר המבריא מודע להן ופועל להביאן לידי ביטוי. אנשים הנוטלים אחריות על בריאותם מעצימים את סיכויי ההחלמה שלהם.



הוצאת ספרי הבריאות פוקוס והפורטל לתזונה בריאה Eatwell חברו עם עמותת תעצומות, המעניקה בית למתמודדים רבים הלוקחים אחריות על בריאותם ומבקשים לבנות לעצמם תוכנית הבראה מקיפה ואישית, ליצירת כנס מיוחד בנושא שיטות טבעיות להחלמה מסרטן ורתימת חוכמת הגוף והנפש להחלמה מסרטן. הכנס תעצומות בהרצליה, שיתקיים ביום שישי, ב־27.01, בין השעות 14:45־08:30 בהיכל אמנויות הבמה, מיועד לכל מי שמחלת הסרטן נגעה בחייו - מבריאים, בני משפחה ומלווים, כמו גם לקהל הרחב המעוניין להרחיב את ידיעותיו בנושא, לתחזק את בריאותו ולשמור על איכות חייו לאורך זמן.



במהלך האירוע יתקיימו הרצאות של רופאים בעלי ניסיון ומיטב המומחים, אשר יציגו מידע עדכני על שיטות מקיפות וכלים חדשניים להעצמת תהליכי הריפוי וההחלמה ממחלת הסרטן, לחיזוק המערכת החיסונית ולמזעור תופעות הלוואי של הטיפולים הקונבנציונליים. המרצים בכנס, פרופ' שמגר בן אליהו, ד"ר גיל יוסף שחר וד"ר ג'נט מיכאל ידונו באספקטים שונים של ריפוי הסרטן כגון: לחצים פסיכולוגיים, רפואה משלימה כטיפול תומך, כלים מעשיים להעצמת יכולת ההתמודדות ולקיחת אחריות, אימוץ גישות אקטיביות ובעלות תקווה להחלמה וגישתו המיוחדת של הרמב"ם לטיפול במחלות כרוניות דרך מחשבה ואמונה.



בכנס ייערך גם פאנל מומחים בנושא השלמת חוסרים לשמירה על בריאות מיטבית עם ד"ר שרון בר גיל, ד"ר יאיר מימון ושרון איילון בהנחייתו של דליק וולניץ, ובסיומו יופיעו המשורר אביחי קמחי והמוזיקאי אמיר שלומיאן אשר החלימו ממחלת הסרטן. את הכנס תנחה האמנית מיקי קם. ברחבת ההיכל יוקם מתחם מיוחד עם דוכני בריאות ואוכל בריא.



לדברי רות רואי־ויינשטיין, מייסדת עמותת תעצומות, "אין שיטת ריפוי אחת המתאימה לכולם, אין סיבה אחת להופעת המחלה ואין דרך אחת להתמודד עמה. תהליכי המחלה וההחלמה מורכבים ומסתוריים. לנו ניתנת זכות הבחירה, לחלום את בריאותנו ולחוללה מחדש בזכות מינוף, שימוש בחכמת הגוף והקניית כלים להרדמת הסרטן".