בעוד רבים חוגגים היום את הולנטיינס דיי, לא רק האהבה באוויר, אלא גם אחותה המרשעת - הבגידה. וזה אמור לשמח בעיקר את הסינגלס שבינינו כנראה. האינטרנט עושה את אקט הבגידה בין בני זוג או בין בעל ואישה לאקט נח, נגיש וכל כך קל. כיום קיימים עשרות אתרי שכל מטרתם היא להפגיש בין גברים ונשים שמעוניינים לבגוד בבני ובנות זוגם.

אחד מהמוני האתרים האלו הוא האתר השנוי במחלוקת, Seeking Arrangement, אשר מבטיח לשדך בין שוגר דאדיס מליינים לשוגר בייבס צעירות במיוחד.
מי שנוהגים או יותר נכון נוהגות לעשות בו שימוש הן בין היתר סטודנטיות צעירות, אשר מחפשות דרך לממן את לימודיהן.

אישה המכנה עצמה ג'ין מארי, היא אחת מהפילגשות הכי פופולריות באתר, אשר בזכות ניסיונה הרב, טוענת שהיא יודעת בדיוק איך מתנהג אדם שבוגד.
בראיון שנתנה לאחרונה, סיפרה על סימני האזהרה שמעידים על כך שבן או בת הזוג בוגדים, והנה הם כאן לשימושכם. בתקווה שלא תמצאו עצמכם בין הנבגדים: 
1. הם מבצעים משיכה רבה של מזומנים
לנהל רומן זה עסק יקר, ואדם שבוגד ידע להימנע מכרטיסי אשראי או כל אמצעי חיוב שישאיר "טביעות אצבעות". לכן, אם הגבר או האישה נוטים למשוך מזומנים רבים מהחשבון, כנראה שיש להם משהו להסתיר
2. הם מאבדים עניין בסקס
אם בן או בת זוגכם לא נראים מעוניינים בסקס ומאבדים התלהבות בכל הקשור לתחום, מדובר בנורת אזהרה רצינית. דרך אחת לבדוק זאת, לדעתה של הפילגש הפופולארית ג'ין מארי היא, "להעניק לו מסאג', להכין לו את הארוחה האהובה עליו ולראות אם יש שינוי במצב". אם לאחר מכן הוא "מקיים איתך יחסי מין, אז עדיין יש תקווה. אם לא, יתכן שהוא לא נמשך אליך יותר", ושהוא אף בוגד.
3. הם כל הזמן בודקים את הנייד שלהם
אבל לא רק בדיקת הנייד צריכה לעורר חשד, אלא אם הוא מנסה להסתיר את זה, הוא שם ססמה בנייד, או נועל אותו, אם הוא מחביא את המסך ממך כשהוא מסתכל בו, בהחלט יש סיבה לחשוד. בייחוד אם מדובר בהתנהגות חדשה שלא הייתה שם קודם לכן. 

"הדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה לבדוק את היסטוריית הגלישה במחשב שלו ולבדוק על מה הוא הסתכל", מספר ג'ין, "שיטה אחרת שאני נהנית ממנה היא ליצור משתמש בפייסבוק או באינסטגרם, להעמיד פנים שאני אדם אחר, ולראות אם הוא עונה או מנסה לקבוע תכניות". במקרה כזה היא מוסיפה שחשוב שתמונת הפרופיל הפיקטיבית של האישה תהיה ממש סקסית. 
4. המראה החיצוני שלהם משתנה 
נכון יתכן שלבן או בת הזוג שלכם פשוט מתחשק לשדרג את המראה שלהם. אך זה גם יכול להיות סימן שהם מנסים להראות טוב בעיני מישהו שהוא לא אתם. "גברים הם שפוטים", מסבירה ג'ין, "ברגע שהם מרגישים שהם השיגו אותך, הם יפסיקו לנסות להרשים אותך", ואם הם כן כנראה שהם מנסים להרשים מישהו אחר.
5. הם כל הזמן עובדים
זה סימן קלאסי לבגידה. תירוצים כמו עבודה עד השעות המאוחרות של הלילה, נסיעות וטיסות במסגרת העבודה הם פופולריים מאוד בקרב בוגדים. בכלל, כל שינוי בשגרת העבודה של בן או בת הזוג עלולה להחשיד ולהיות סימן לאי נאמנות.