צפייה בטלוויזיה אינו בהכרח דבר שלילי. בעקבות צפייה בסדרה 'האנטומיה של גריי' גילתה שרית פישביין כי גודש שחשבה כתמים הוא לא פחות מגוש סרטני בשד. שרית סיפרה לגבי גזית בתכניתו ב-103FM: "הסיפור שלי התחיל בגיל 34. אם צעירה שסיכוייה לחלות בסרטן בגיל הזה נמוכים, לא הייתה לי גנטיקה מיוחדת או משהו כזה. את כל הילדים שלי הנקתי עד גיל שהוא יחסית מאוחר, דבר שלפי הספר אמור לצמצם את הסיכויים לחלות בסרטן. תמיד כשהנקתי את בתי הקטנה סבלתי מגודש בצד שמאל.

לא התייחסתי אליו יותר מידי. הלכתי לבדיקה שגרתית אצל כירורגית שד. היא אמרה לי שזה שום דבר. שמדובר בבלוטות חלב מההנקה, שהכול בסדר ושאני יכולה ללכת הביתה. כעבור כמה חודשים, כשכבר הפסקתי להניק השד נשאר עם גוש די משמעותי. יום אחד ישבתי בביתי וציפיתי בסדרה 'אנטומיה של גריי'. בדיוק היה פרק שמגיעה מישהי עם גודש בשד. חשבו שהגוש זה בלוטת חלב, אמרו לה שזה כלום אך הסתבר שזה סרטן שד. שלחו אותה לניתוח ופשוט ראיתי את עצמי דרך המסך".

כשנשאלה מה היה קורה אם לא הייתה צופה בפרק, ענתה שרית: "חד משמעית הייתי מגיעה למצב גרוע. הייתי עולה על זה בסוף אבל יכול להיות שזה היה מאוחר מידי. באותו לילה שצפיתי בפרק נדדה שנתי. בבוקר קמתי ומיד קבעתי תור לרופא אחר. הגעתי ותוך שבועיים כבר הייתי אחרי ביופסיה בדרך לכימותרפיה. זה היה גוש מאד גדול, מאד משמעותי שכבר שלח גרורות לבית השחי. היום אני כבר אחרי. אני כבר שנתיים נקייה. את הסיפור שלי שמעו בארצות הברית. מישהי שם החליטה לכתוב את הסיפור. זה הגיע ליוצרת הסדרה שהעלתה את הסיפור בעמוד הפייסבוק שלה".

עריכת תוכן 103FM: מיכל גור