תינוק בן שנה מירושלים הורעל באיבופרופן לאחר שבלע מינון גדול פי 11 מהרגיל של כדורי אדוויל לילדים, המיועדים לשיכוך כאב והורדת חום. הפעוט הגיע ביום שישי האחרון למיון בהדסה הר הצופים, כשהוא מחוסר הכרה. הכדורים, שנרכשו בארה"ב, עוצבו כך שהם דומים לממתקים צבעוניים עם טעם מתוק. מסיבה לא ברורה הכדורים נמצאו על שולחן בבית, והיו נגישים לתינוק שבלע אותם באופן עצמאי. 
בירור קליני שביצע מנהל המחלקה לרפואה דחופה בילדים, ד"ר דוד רכטמן, הצביע על המינון הגבוה משמעותית מן המומלץ שבלע התינוק (כאשר נשללה אפשרות של הרעלה משולבת עם חומרים אחרים). 
לאחר מספר שעות של ייצוב ראשוני של מצבו וטיפול באמצעות מתן נוזלים דרך הווריד ופחם פעיל, הועבר התינוק למחלקה לטיפול מוגבר ילדים (טיפול נמרץ). התינוק שוחרר מבית החולים ביום שלישי.

"מעולם לא שמחתי כל כך לשמוע את הבכי של בני. רק אז ידעתי שיהיה בסדר", סיפר אביו של התינוק."מאוד מפחיד לראות את הילד שלך עם רמות חמצן שצונחות ולאט לאט הוא מאבד הכרה. מעורר השראה לראות את המומחים נוקטים בכל הפעולות שנדרשות כדי לעצור את ההידרדרות ולהציל אותו".
לדבריו של פרופ' יעקב ברקון, מנהל מחלקת ילדים בהדסה הר הצופים, "עבודת הצוות היעילה והנכונה הייתה זו שהצילה את התינוק אשר הגיע במצב מסכן חיים. היא מנעה הדרדרות נוספת במצבו וביצוע טיפולים קשים כמו הנשמה. אפשר להגיד בביטחון כי הצוות המטפל הציל את חייו של התינוק".