בבית: כבר בגילי 25 ומעלה, לנשים וגברים כאחד חשוב לאמץ שגרת טיפוח קבועה, וההמלצה היא לשמור על איזון הלחות בעור, על מנת שיישאר חיוני וגמיש יותר. כדי להשיג את התוצאה הרצויה, יש להקפיד על שטיפת הפנים בסבון ייעודי ולאחר מכן למרוח קרם לחות לפחות פעם ביום. קרם לחות הוא קרם הבסיס החיוני ביותר בשגרת הטיפוח. בשוק נמצאים מאות סוגי קרמים עתירי לחות, לכל סוגי העור ולכל הגילים.



כל שעלינו לעשות זה לבחור אחד מהם ולשלבו בשגרה שלנו. אם אתם לא אוהבים או יכולים להשקיע בקרם יקר וממותג, תדעו שברשת הלואו קוסט למוצרי טיפוח איפור וקוסמטיקה "ביוטיקייר" אפשר למצוא קרם לחות עשיר, המבוסס על אצות ים ושמנים ממקור צמחי, ב־17 שקלים (בתמונה למעלה).



קרם פנים אנטיאייג'ינג של ביוטקייר. צילום: יח"צ
קרם פנים אנטיאייג'ינג של ביוטקייר. צילום: יח"צ



גם Multi-functional BODY & FACE OIL Regenerating (בתמונה) של המותג הסקנדינבי “מול אנד בי” שעלה החודש על המדפים בארץ, יעשה פלאים לעור. השמן נספג לחלוטין בעור ואינו יוצר תחושה שומנית. הוא מתאים לטיפול בכל הגוף, החל מעור הפנים, עד הצוואר, המחשוף ואפילו השיער. נפלא לשיקום העור לאחר חשיפה לשמש והוא מטפל בגירויי עור ובעור יבש ורפוי. מחיר: 179 שקלים.



הקרם מבית המותג הסקנדינבי "מול אנד בי". יעשה פלאים לעור. צילום: יח"צ
הקרם מבית המותג הסקנדינבי "מול אנד בי". יעשה פלאים לעור. צילום: יח"צ




אם אתם מתלבטים באיזה סבון לשטוף את הפנים, נסו לבחור בתכשירים של מותג פרימיום לבריאות העור - מוצרים כמו של דרמלוג’יקה למשל, שכבר משלבים בתוכם כמה פעולות בתכשיר אחד: ניקוי העור על ידי פילינג האורז "דיילי מיקרופוליאנט" (בתמונה). זוהי שיטה הגורמת להסרה עדינה של תאי עור מתים, ללא חומרים כימיים, פולשניים או אמצעים מכניים הגורמים לשפשוף יתר ולגירוי העור, ומחירה 338 שקלים.




סבון הפנים של דרמלוג'יקה. ללא חומרים כימיים. צילום: יח"צ
סבון הפנים של דרמלוג'יקה. ללא חומרים כימיים. צילום: יח"צ

אצל הקוסמטיקאית


במכוני הקוסמטיקה והיופי אפשר למצוא פתרונות מתקדמים לחידוש העור, בהם גם מכשור מקצועי ומתקדם, שלמעשה מחליף את הטיפולים הכימיים כמו קילוף העור על ידי חומצות פעילות וכדומה. Adeline Star, למשל, הוא המכשיר החדש ביותר בקרב המכונים היום, והוא שייך לסדרת המכשור המקצועי של חברת “סינרון מדיקל”, מי שאחראית גם על פטנט ה־ELOS. הטכנולוגיה שלו משלבת גלי רדיו ואינפרא־אדום, אשר מבטיחים שאחרי שלושה טיפולים תרגישו בהתחדשותו של עור הפנים והצוואר. זוהי שיטה מהירה מאוד, אינה פולשנית ואינה מכאיבה. עוד מבטיח המכשיר למצק את העור ולטפל בקמטים, בפיגמנטציה ובכתמי השמש.




סדרת פרימיום לספא כפות הידיים והרגליים. צילום: יח"צ
סדרת פרימיום לספא כפות הידיים והרגליים. צילום: יח"צ


מובן שכשמדברים על עור וחידושו ועוד בסוף הקיץ, מתכוונים גם לעור כפות הרגליים, או במילים אחרות - פדיקור ספא. בקרוב ממש יוצפו כל מכוני הפדיקור בשיטת הטיפולים החדשה שמנחיל המותג OPI בקרב המכונים בישראל. שיטה זו מבוססת על סדרת הדגל של המותג OPI Pro Spa (בתמונה), סדרת פרימיום לספא כפות הידיים והרגליים, שאותה יהיה אפשר להשיג במכוני הטיפוח ואפילו לרכוש הביתה. הסדרה מבטיחה לרכך את עור הרגליים באמצעות סרומים, מסכות מפנקות ופילינג סוכר שיחדש את עור העקבים, וכל זאת במחירים שלא עולים על מחירי הפדיקור שהורגלנו לשלם עליהם (טווח מחירים לטיפול: 120־150 שקלים).

אצל הרופא

במרפאות של ד”ר רונן גלזינגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, תמצאו טיפול במכשיר ריאקשן. מדובר בטיפול המשלב גלי רדיו וואקום, הדואג בעיקר למיצוק העור באזור הפנים והצוואר. הטיפול מעודד את יצירת סיבי הקולגן בעור ומסייע בהפחתת תהליך ההזדקנות. הטיפול אינו פולשני או כואב, והפטנט בטיפול הזה הוא גירוי סיבי הקולגן והאלסטין הקיימים כדי לשפר את מראה העור. שילוב גלי הרדיו עם הוואקום גורם לשלושה תהליכים שונים: חימום הרקמות העמוקות, מתיחה ועיסוי מכני של הרקמות. אם למשל אתם סובלים מרפיון בסנטר בשל הרזיה שגורם לכם להרגיש מבוגרים יותר מכפי גילכם, זהו פתרון נפלא עבורכם.

מכשיר הפרקטורה. מעניק פתרונות לבעיות שונות. צילום: יח"צ
מכשיר הפרקטורה. מעניק פתרונות לבעיות שונות. צילום: יח"צ


לסובלים מכתמי שמש ומפיגמנטציה, תוכלו לבדוק טיפול במכשיר ה־FRACTORA (בתמונה). מדובר במכשיר אחד המעניק כמה פתרונות לבעיות שונות החל משינוי המרקם של העור, מיצוקו, חידושו וטיפול בכתמי פיגמנטציה. הטיפול מזרז תהליכים טבעיים בעור תוך התחדשות תאים והתחלפותם, כך שהעור ייראה וגם ירגיש מתוח וצעיר יותר. השיטה מבוססת גלי רדיו ומעניקה פתרון לכל סוגי העור ולבעיות עור שונות. אורך הטיפול הוא כ־20־30 דקות לטיפול פנים מלא שנעשה באלחוש מקומי.