פרופ' אליעזר רחמילביץ, הרופא שטיפל בין השאר בדסי רבינוביץ' והיה גם רופאו האישי של רה"מ בנימין נתניהו, הלך היום לעולמו והוא בן 82. רחמילביץ ז"ל, המטולוג ופרופסור לרפואה באוניברסיטה העברית, נולד בירושלים במרץ 1935 ולמד בבית הספר התיכון ליד האוניברסיטה. אביו, משה רחמילביץ, היה מאבות מקצוע הרפואה בישראל. את לימודי הרפואה, אותם עשה באוניברסיטה העברית בירושלים, סיים רחמילביץ' ב-1961 ומשם המשיך להתמחות ברפואה פנימית והמטולוגיה בבית החולים הדסה , ובהמשך גם בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת טאפטס בבוסטון. 
ב-1966 הצטרף לבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית וב-1978, בגיל 42, מונה לפרופסור מן המניין. הוא כיהן בין השאר כראש המחלקה להמטולוגיה בבית החולים הדסה הר צופים וכן כראש המחלקה בהדסה עין כרם, עד שעבר בשנת 2000 לכהן כראש המכון ההמטולוגי בבית החולים וולפסון.
רחמילביץ ייזכר בי השאר כמי שריכז בארץ את הטיפול בחולי תלסמיה, מחלה תורשתית של תאי הדם האדומים. הוא גם הכניס את הטיפול בסילוק עודפי ברזל אצל החולים במחלה ומחקריו סייעו באפיון הגנטי של התלסמיה בארץ, להכנסת בדיקות טרום-לידתיות של המחלה ולהבנת המנגנון האחראי על הרס הכדוריות האדומות. הוא יזם קשרים רפואיים עם מרכזים רפואיים ערביים בגדה המערבית, במצרים וירדן, ובפרט הכשיר רופאים למרפאות ההמטולוגיות הראשונות בשכם ובית ג'אלא. הוא ארגן בישראל חמישה קונגרסים בינלאומיים להמטולוגיה.

רחמילביץ היה נציב קבילות הציבור הראשון במשרד הבריאות ויו"ר הוועדה לניסויים קליניים במשרד הבריאות. הוא השתתף בוועדת נבון לבדיקת פרשת השמדת מנות הדם של עולי אתיופיה.
יש לציין כי רחמילביץ זכור גם כמי שטיפל בשנות ה-90 בנערה דסי רבינוביץ', שחלתה בלוקמיה ובסרטן הלימפה. בשלב מסוים של טיפוליה החליטה לעבור לטיפול בבית החולים רמב"ם. רחמילביץ הורה לאנשי מחלקתו שלא לתת לרבינוביץ' טיפול תומך במחלקה אותה ניהל בבית החולים הדסה, בלא אישורו, בשל העובדה שעברה להיות מטופלת אצל רופא אחר.
התחקיר הראשוני שהביא לידיעת הציבור את מאבקה של רבינוביץ' במערכת הבריאות פורסם ב-25 ביוני 1996 על ידי רונאל פישר בעיתון מעריב. הסיפור עורר הדים רבים, בין היתר בשל מעמדו של רחמילביץ, והפנה את תשומת הלב הציבורית לנושא היחסים שבין רופא לחולה.
בעקבות הפרסום, הוקמה על ידי משרד הבריאות ועדה שבדקה את התלונה והחליטה להגיש קובלנה נגד פרופ' רחמילביץ, באשמה של "רשלנות והתנהגות שאינה הולמת רופא". באוגוסט 1998 קבעו רוב חברי ועדת הקובלנות כי "התנהגותו של פרופ' רחמילביץ אינה הולמת רופא וכי אין ספק שההנחיה של פרופ' רחמילביץ הייתה בעלת פוטנציאל לפגיעה גופנית קשה ואף מסכנת חיים". הוועדה החליטה להסתפק בנזיפה, ושר הבריאות יהושע מצא אימץ את ההחלטה.
ממשפחת נתניהו נמסר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו מביעים צער עמוק על פטירתו של פרופ' אליעזר רחמילביץ ז"ל. פרופסור רחמילביץ היה מהבולטים שברופאי ישראל ובעל מוניטין בהמטולוגיה. הוא היה בן לרופא גדול והמשיך את המסורת של אביו. הוא היה ידיד המשפחה, ואנו אסירי תודה לו על עזרתו המסורה בטיפול בהורינו הקשישים בשנות חוליים. אנו שולחים תנחומים לרעייתו ולכל בני משפחתו".