סקס נחשב לחלק מאוד חשוב בחיים ולדבר מדהים, שצריך להוסיפו לפלאי תבל. אבל מסתבר כי יש לא מעט נשים שיחלקו על כך, ויעדיפו לעשות דברים אחרים כדי להנעים את זמנן, למרות חיבתן לסקס. על פי סקר חדש שנערך לאחרונה, נשים רבות יכולות לחשוב על לא מעט פעילויות מהנות שעדיפות על יחסי מין עם בן הזוג. 


בסקר, בו השתתפו 1,000 נשים בגילאים 18-50, נשאלו המשתתפות מה היו מעדיפות לעשות כדי להירגע, מבין הפעילויות שהוצגנו בפניהן. למרות שאחת האופציות הייתה סקס, מרבית הנשים בחרו בפעילויות אחרות כמועדפות עליהן, למשל קריאה או סריגה. סך הכל, מבין כל האפשרויות, קריאת ספר הייתה הפופולרית ביותר (37%), אחריה אמבטיה חמה (26%), יצירה (18%) וסקס קיבל העדפה בקרב 8% בלבד.

"אם יש לי שעה לעצמי, אני בדרך כלל אעשה אמבטיה חמה ואקרא ספר", סיפרה אחת המשתתפות, קלייר הרפר, 39, אם לילד. "אני אוהבת לסרוג, וכנראה הייתי בוחרת שעה עם כדור צמר מאשר עם בן הזוג שלי, לא משנה כמה רע זה נשמע". להגנתה, הוסיפה, בן הזוג שלה גם לא היה בוחר בסקס אלא מעדיף "ללכת לפאב או לצפות ביוטויוב, אז לא היה לי עם מי לעשות סקס ממילא". 
 
סקס? לא תודה, יש לי ספר. אילוסטרציה: אינגאימג
סקס? לא תודה, יש לי ספר. אילוסטרציה: אינגאימג
בסקר אחר, שבדק מה הן הפעילויות הכי מרגיעות, סקס אפילו לא הגיע לראש הרשימה. בסקר, שנערך באוניברסיטת דורהאם, השתתפו 180,000 גברים ונשים מ-134 מדינות ברחבי העולם. מתשובותיהם, נמצא שיש חמש פעילויות שנחשבו כמרגיעות ביותר: אמבטיה חמה, קריאת ספר, טיול בחיק הטבע, האזנה למוזיקה ולהיות לבד ופשוט להירגע ולא לעשות כלום.