למרות שזה נעשה באותו המקום, אין שום דמיון בין סקס לשינה. עם זאת, האחד בהחלט יכול להוביל לשני. אי לכך, עבור זוגות רבים, חדר השינה הופך למקום עם מורכבות, בעיקר כשיש רצונות שמתנגשים. אבל איך אפשר לזהות את מה שבן הזוג שלך רוצה? בשביל זה אנחנו כאן. על פי סקר חדש שנערך בארה"ב, יש תנוחות שמתאימות לכל סיטואציה, אשר נפוצות בקרב רוב הזוגות. בסקר שנערך בידי חברת Mattress Advisor השתתפו 1,000 גברים ונשים במערכות יחסים. אלו נשאלו על הרגלי השינה הזוגיים שלהם, כמו למשל תנוחות אהובות לשינה ותנוחות אהובות לסקס. אלו היו התשובות שלהם.

אם אתם רק רוצים סקס

עבור רוב הזוגות, התנוחה שהובילה יותר מכל לסקס הייתה שכיבה פנים אל פנים, צמוד האחד לשנייה. ככלל, רוב התנוחות שכללו מגע, היו בעלות פוטנציאל רב יותר להפוך לסקס. במקום השני בקטגוריה זו הייתה תנוחת הכפיות, שטובה כנוחה למי שמתלבט בין סקס לשינה. בנוסף לכך, המשתתפים בסקר גם נשאלו על התנוחות שהכי לא נוח להם לישון בהן. באופן לא מפתיע, אותן תנוחות היו אלו שהיו בעלות הסיכוי הרב ביותר להוביל לסקס, כי כללה מגע רב. כך למשל, תנוחה בה בני הזוג מתחבקים בשכיבה, כשהרגליים של האישה סביב מותניי הגבר נמצאה כממש איומה עבור שינה, בעיקר עבור גברים. אך היא כן תוכל להוביל לדברים מעניינים הרבה יותר.*דירוג 5 - התנוחה הובילה לסקס כל לילה. 

mattressadvisor.com :התנוחות הכי סקסיות. צילום מסך
mattressadvisor.com :התנוחות הכי סקסיות. צילום מסך


אם אתם רק רוצים לישון

נשים וגברים כאחד, הסכימו שהתנוחה האהובה עליהם ביותר כשהם רוצים לישון, היא גב אל גב עם מרחק קל ביניהם. זה אומנם לא נחשב רומנטי וזה שונה ממה שמוצג בסרטים, אבל לפחות זה נוח. בכל הקשור לשאר תנוחות השינה האהובות, נמצא שוני קל בין נשים לגברים. כך למשל, נשים דירגו  תנוחת כפיות במקום השני, בעוד גברים העדיפו תנוחת כפיות פחות אינטימית עם מעט מרחק בין בני הזוג.



מעבר לכך, נמצא שלוותק של מערכת היחסים יש השפעה על התנוחות המועדפות על בני הזוג. מתשובות המשתתפים, נמצא שככל שבני זוג נמצאים יחד יותר זמן, כך המרחק הפיזי ביניהם בזמן השינה. למשל, אחרי חמש שנים שינה גב אל גב עם מרחק קל הפכה בהתמדה לתנוחה המועדפת. מעל 30 שנים יחד, התנוחה הייתה בגדר הסדר שינה לא רשמי. ההסבר לכך, טוענים החוקרים, הוא שככל שחולף הזמן, שינה איכותית הופכת חשובה יותר משמירה על אינטימיות. 

mattressadvisor.com :התנוחות שהכי אוהבים לישון בהן. צילום מסך
mattressadvisor.com :התנוחות שהכי אוהבים לישון בהן. צילום מסך


סקס או שינה? תנוחה למתלבטים

שינה בכפיות דווחה בידי רוב הזוגות כמעין "תנוחת ביניים"- כלומר לא התנוחה המושלמת לשינה, וגם לא התנוחה המושלמת עבור סקס. התנוחה הזו גם דורגה בממוצע כאחת התנוחות הכי מרגיזות לישון בהן בקרב שני המינים. במילים אחרות, אם אתם מתלבטים, נסו לשהות קצת בתנוחה הזו ותראו לאן אתם זורמים משם. עדיין לא יודעים? נסו לישון בדרכים לא נוחות לשינה, כלומר כל תנוחה שכוללת מעט מגע. למשל, תנוחה בה בן הזוג שוכב על הגב, והאישה משעינה מעט את גופה עליו, ושמה את ראשה על חזהו.