בשורה לגברים רבים בישראל: הערב (חמישי) דווח ב"החדשות", כי לאחר שמחקרים רבים כבר פורסמו על השינויים שחלו בחברה בגלל אותה גלולה כחולה, הלא היא הוויאגרה, הכדור שעוזר לאין אונות,  וזה עוד כשהשימוש בה היה מוגבל לפי מרשם רופא, כעת מגיעה בשורה גדולה לגברים בישראל: משרד הבריאות החליט שהגלולה הופכת להיות תרופה ללא מרשם רופא. 
אחת הסיבות להחלטה הזאת של משרד הבריאות, היא שגברים רבים מתביישים לספר לרופא שהם סובלים מאימפוטנציה כדי לקבל מרשם, והם רוכשים דרך האינטרנט ויאגרה מזויפת, שעלולה לסכן את בריאותם, ועכשיו – כשלא צריך מרשם – אז אין ממה להתבייש ולא צריך לקנות תרופה מזויפת. 
המגבלות על הרכישה יהיו אלה: רק גברים מעל גיל 35 יוכלו לרכוש אותה, ורק רק לאחר תשאול דיסקרטי של רוקח – שיוודא שאין חשש לנזק בריאותי. בנוסף, רכישה בודדת תוגבל לשני כדורים של 50 מ"ג או 4 כדורים של 25 מ"ג. בכך ישראל מצטרפת לבריטניה וניו-זילנד, שכבר עשו את זה לאחרונה. 

בתגובה לבשורה אמר דוד פפו יו"ר הסתדרות הרוקחים: "זו יוזמה מבורכת של משרד הבריאות. במעקב אחר מיליוני מרשמים שנופקו בעולם, אנו רואים מיעוט זניח של תופעות לוואי, וצעד זה יהווה הקלה רבה לאלפי הגברים הזקוקים לתרופה. הגדלת הנגישות של המטופל לתרופה, היא תמיד צעד מבורך. צעד זה אמור גם לטפל בתופעת הזיופים המאוד נפוצה בסוג זה של תרופות, וכעת יוכלו גם הגברים הישראלים לקבל פתרון זמין, נגיש ואיכותי לבעיה שמטרידה המונים".