במבט ראשון, קניית דלי של מגבונים לניקוי וחיטוי כללי יכולה להיראות מוגזמת, אבל כשמתחילים לנקות לפני פסח מבינים כמה הוא יעיל וחסכוני. המגבונים של PERFECT נשלפים בקלות, יש להם ניחוח עדין והם מתאימים לכל המשטחים.







מחיר: 29.90 שקלים ברשת חצי חינם. 4/4 - מומלץ


אם גם לכם נמאס להסריח מאקונומיקה, תעברו למגבוני הניקוי של חברת FIX שמדיפים ריח של תפוח נעים. המגבונים עבים ואיכותיים, מתאימים לניקוי כללי ומגיעים באריזה של 50 יחידות במחיר מאוד משתלם. 




מחיר: 5.90 שקלים. 3/4 - כדאי


הרבה אנשים מנצלים את בוא החג כדי לנקות את החלונות, דבר שיכול להיות מאתגר, בעיקר בבתים שיש בהם ויטרינות גדולות. במקרים כאלה, הערכה של חברת VIVIAN האיטלקית יכולה לבוא לעזר. היא כוללת מגב מתכוונן בעל קצה סיליקון, כרית קרצוף מהצדדים וכרית מיקרופייבר לייבוש. כמה פשוט, ככה נוח.





מחיר: 84.90 שקלים, כולל שתי ידיות – קצרה וטלסקופית. 4/4 - מומלץ


חובבי הסביבה בוודאי ישמחו לשמוע על ספוג כלים אקולוגי מבית Green Flash. יש לו שני צדדים: האחד מתאים לקרצוף הכלים ומכיל בתוכו קליפות אגוזי מלך, והשני ספוגי ומתאים יותר לניגוב משטחים ולספיגת נוזלים. את הספוג אפשר לנקות במדיח, הוא עמיד מאוד ואינו שורט את הכלים.





מחיר: 16.90 שקלים לאריזת רביעייה. 2/4 - בסדר



נראה ששואבי האבק האלחוטיים הולכים להחליף את השואבים הוותיקים. שואב האבק של פוג’יקום, שמגיע במחיר נוח, מגיע עם סוללת ליתיום. הוא עוצמתי ומגיע עם מברשת חובטת שמנקה מעולה ריפוד ושטיחים. הוא קל ויש לו ידית מתקפלת לאחסון נוח.






מחיר: 699 שקלים. 3/4 - כדאי


כחלק מהניקיונות וסידור הבית לפסח, חברת ליפסקי מציעה סלי כביסה שיעזרו לעשות סדר בבלגן בחדרים. החברה מציעה למעשה שני סלים: האחד גבוה עם מכסה, ואפשר לדחוס בו כביסה בנפח של 60 ליטר, מה שהופך אותו לנפלא לחדרי ילדים. השני נראה יותר כמו גיגית, והוא מעולה לנשיאה של הכביסה אחרי ההורדה מהחבל.





מחיר: 29־49 שקלים. 2/4 - בסדר


אם אתם חובבי “עשה זאת בעצמך”, תשמחו לשמוע שנירלט הוציאו סדרת ספריי צבע חדשה לכל מי שרוצה לשפץ, לשדרג ולחדש רהיטי עץ ומתכת ולהתאים אותם לתקופת האביב. בסדרה יש 13 גוונים, חלקם מטאליים. העבודה איתם קלה ופשוטה – מתיזים על המשטח בצורה אחידה וממתינים לייבוש.






מחיר: 13־20 שקלים. 4/4 - מומלץ


ניקיונות הפסח לא מוגבלים רק לתוך הבית, כך שאם יש לכם ריהוט גן, זו בדיוק התקופה לנקות ולרענן אותו. אחד ממוצרי הניקוי שיעזרו לכם להחזיר את הריהוט למצב חדש הוא שמן התפוז של המותג פּלאדג’. השמן עוזר להסיר אבק מהריהוט, תוך שהוא מבריק את העץ ומגן עליו מפני כתמים.






מחיר: 30.90 שקלים. 3/4 - כדאי



צילומים: יח"ץ, דיזיין אנד שוט,