מכירים את זה שאתם נכנסים לקנות תכשיר הגנה מהשמש, ומוצאים את עצמכם מוציאים סכום כסף שתמיד נראה לך מוגזם? אז בקיץ הזה, מסתבר, שיש פתרון חדש, שיוזיל עלויות בצורה ניכרת. מוצרי "פרפקט" מבית חצי חינם יוצאים אל השוק כשהמטרה היא להיטמע בשוק הכביסה, טואלטיקה, ניקיון, חד פעמי, מגבונים ועוד, כשמדובר על כ-250 מוצרים. המותג פרפקט על כל מגוון מוצריו נמצא בצמיחה מתמדת ותופס נתחי שוק משמעותיים ברשת, אנו רואים קניה חוזרת של המוצרים ומקבלים פידבק אוהד מאוד מקהל לקוחותינו.

השבוע השיקה החברה סדרת מוצרי הגנה, כשבשלב ראשון מדובר על חמישה מוצרים: ספריי שקוף 200 מ"ל בדרגת הגנה 30SPF יעלה כ-19.90 ש"ח 
ספריי תחליבי לילדים 200 מ"ל 30SPF יעלה כ-19.90 ש"ח. ספריי שקוף 200 מ"ל  בדרגת הגנה של 50SPF יעלה 19.90 ש"ח, ספריי שקוף אריזת חסכון 300 מ"ל עם הגנה של 30SPF יעלה 29.90 ש"ח. תחליב 250 מ"ל 50SPF יעלה 29.90 ש"ח. יש לציין כי כיום, כל המוצרים שהוזכרו, עולים במקומות אחרים בין 39.90 ל-69.90. המוצרים כמובן עמידים במים, ללא פראבנים, מכילים ויטמין E, היפואלרגני, ובאישור משרד הבריאות.  

אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק ופרסום רשת חצי חינם אמרה: "אנו שמחים להרחיב את המותג הפרטי של הרשת- PERFECT, ולהשיק סדרת מוצרי הגנה משמש איכותיים ובמחירים הוגנים. בבדיקות שונות שערכנו מצאנו כי הלקוחות אינם שבעי רצון מהמחירים הגבוהים של מוצרי ההגנה מהשמש בישראל ובהתאם החלטנו לעשות מהלך משנה שוק שיוכיח ללקוחות שאפשר ליהנות ממוצרים אלו גם במחיר משתלם. אנחנו מתחייבים לעמוד בשלושה עקרונות יסודיים - איכות מוצרים גבוהה, נראות יפה וחדשנית והדגש העיקרי הינו בגזרת המחיר- מחיר משתלם ללקוח".