זוהר לוי, מנכ"ל חברת SeeDo הישראלית, שעובדת על "מקרר קנאביס" שייאפשר גידול שתילי מריחואנה בשיטות ממוחשבות ומתקדמות התראיין הערב (רביעי) לתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, וסיפר על הפיתוח והפוטנציאל הכלכלי של המצאתו. "אתם עומדים למעשה הרובוט שמגדל עבורנו את הקנאביס?" שאל כספית, ואלדד שאל אם אפשר יהיה להאשים את הרובוט במקרה שהמשטרה תמצא שתילי קנאביס בבית, וצחק.



"למעשה פיתחנו אלגוריתם שמנהל באופן אוטונומי את תהליך גידול הקנאביס", הסביר לוי והוסיף כי החברה פיתחה "שיטות גידול להרבה מאוד זנים ואנו עובדים  על זנים נוספים כל הזמן, שנותנת לצמח תנאים אידיאליים לגידול. התוצרת שיוצאת מגידול מבוקר היא הרבה יותר איכותית מכל גידול חממות או שטח פתוח", הוא הדגיש. כשנשאל האם הוא מדבר מתוך ניסיון, ענה לוי כי הוא באופן אישי לא מעשן, "אבל מי שניסה מרוצה מאוד". גידול מריחואנה הוא כמובן נושא עם השלכות חוקיות. "אין בעיה חוקית בזה שאתה מאפשר עבירה על החוק", שאל אלדד את לוי, שענה: "אני לא עושה דבר כזה. כל לקוח שלנו מתחייב לפעול לפי חוקי המדינה בה הוא מגדל, זה כמו 'אינני הנהג בווייז'". 


בנוגע לרפורמה בקנאביס, שתאפשר לישראל לייצא את תוצרי הצמח אך בשלב זה נבלמת על ידי השר לביטחון פנים גלעד ארדן, ומחר תיפול הכרעה בנושא, אמר לוי שהוא בעד הרפורמה והוסיף "אנחנו כרגע בתהליך מתקדם להקמת חוות גידול במכולות, גידול מבוקר, אוטונומי, הכל רובוטי, ללא חומרי הדברה, במערכת סגורה בלי כניסה של מזיקים ומחלות.


"זה לא יהיה קנאביס בלאדי", ציין כספית, ולוי ענה "לא תמיד הבלדי זה טוב, אולי פעם היה לזה טעם מיוחד, אבל כיום כבר לא".