לכל מי שהספיק לתכנן את החופשה הקרובה וגם עבור מי שלא, אלו הן האפליקציות שיהפכו את הטיול שלכם למושלם. מילת המפתח היא המלצות, מלונות שווים, מסעדות מפנקות וברים מיוחדים. מעבר להמלצות אפליקציה פשוטה תבטיח שהפעם לא תשכחו להביא את כל מה שאתם צריכים, בחופשה על חוף הים או על פסגת הר מושלג.



Booking



לכל הזריזים שרוצים לתכנן כבר עכשיו את החופשות שלהם לתקופת חגי האביב, האפליקציה הזו עוזרת לבחור את המלון הטוב ביותר על בסיס דירוגים וחוות דעת של גולשים שביקרו כבר במקום. בנוסף היא מאפשרת זיהוי אטרקציות קרובות והשוואה בין מלונות שונים ביעד המבוקש, והכל בעזרת ממשק נוח ויעיל.



מילה תרגומים



הגעתם ליעד שבו אתם מטיילים ואתם צריכים עזרה ביצירת קשר עם המקומיים? באפליקציה זו ניתן להשתמש בשיחון פשוט ויעיל במגוון שפות. בוחרים את השפה הרצויה, מכניסים מילה או משפט מבוקש, ומקבלים תרגום באופן מיידי.



Pack the Bag



איך נוודא שניקח את הדברים החשובים לנסיעה? האפליקציה מאפשרת להכין את רשימת הדברים שצריך לקחת לחופשה ולקבל המלצות לפי סוג החופשה.



Trip Advisor



האתר המבוסס על חוות דעת של מטיילים אחרים, שיעזרו לכם להחליט באיזה מלון להתארח ובאיזה לא, איזו מסעדה טובה יש באזור החופשה ועוד. האפליקציה סורקת את הסביבה בה אתם נמצאים על פי המיקום ונותנת לכם אינפורמציה לגבי האתרים ומקומות הבילוי מסביבכם. כמו כן, ניתן לקבל תשובות לשאלות בפורומים ממטיילים שונים, וגם להוסיף בעצמכם תמונות וביקורות.



Happy Hours



מדריך לחובבי ברים ומטיילים שמחפשים מקום טוב לשתות בו. האפליקציה מספקת מידע על ברים ופאבים הפזורים ברחבי ארצות הברית, כולל כתובת, תפריט ותמונות של המקום. ניתן לקבל את המידע באמצעות מפה המציגה את הפאבים הממוקמים סמוך למיקומכם, ומספקת מידע על שעות הפתיחה, תפריט המשקאות ועוד.