להרבה מהישראלים לא מפריעה הדרישה להגיע שלוש שעות לפני הטיסה. ככה כמובן יש יותר זמן בדיוטי לביצוע כל הרכישות המתחייבות מאדם הנוסע לחו"ל. אבל לעיתים גם כל הזמן הזה לא מספיק. 

אז תכירו את הטרולי-קורקינט; מזוודת עליה למטוס, שאליה חיברו קורקינט מתקפל. איך לא חשבו על זה קודם? כך תוכלו להתגלגל לכם מחנות לחנות, להספיק את כל הקניות שלכם ואז להתגלגל את כל המסדרון עד שער העלייה למטוס.  וכל זה עם חיוך מרוח על פניכם כי לכם יש את זה ולאחרים אין.

בארץ תשלמו על זה 1599 שקלים אצל היבואן הרשמי כאן
 


לפני כולם לדיוטי.  צילום: יח"צ

אלימות במטוסים? הרי מזה אנחנו מנסים להתרחק. אף אחד לא מעוניין בעוד מקרה 'שוקולד' על מטוס. גם ככה האוויר דחוס ויבש והרעש המונוטוני של המנועים הופכים כל אדם בר דעת ללוחם ספרטני ללא חת. בדיוק מהסיבות האלו לא ברורה לנו ההחלטה של אדם להמציא, לייצר ולמכור את המוצר הבא – מגן הברכיים

לא, לא מדובר במוצר לרוכבי אופניים וגם לא ללוחמי חי"ר. מדובר במוצר קטן ותחמני שמתלבש על ציר המושב שלפנינו ומונע ממנו להישען אחורה.

מה ולמה?
המטרה הראשונה של הממציא היא להגן על הברכיים של אנשים עסוקים, אך בעיקר גבוהים שסובלים ממושבים שחורצים להם את הברכיים. הכול טוב ונחמד, אבל ברור שהמוצר הזה הומצא ללא מחשבה על אדם בשר ודם שמנסה להישען אחורה ונתקל בסירוב מצד המושב שלו. המוצר הזה גם מתעלם מהתגובה של אותו נוסע לכשיגלה את הסיבה לסירוב המושב שלו להישען אחורה. אלימות כבר אמרנו? 

אגב, חלק מחברות התעופה בארצות הברית אסרו על השימוש במתקן הזה. 
22 דולר לטיסה מלאת חוויות. ניתן להשיג גם כאן. 


יוצר אלימות. צילום: יח"צ

רוצים לארוז עוד במזוודה? תשתמשו בשקיות וואקום. כן, כן, אלו שמוכרים כאמצעי אחסון לשמיכת הפוך מתחת למיטה. הכול מצטמק בוואקום. רק שימו לב לא לעבור את המשקל המותר. אגב, כשאתם בדרך חזרה, ניתן לבקש מהמלון שואב אבק כדי לייצר וואקום. או שתוכלו להשתמש במשאבה ידנית שניתן לרכוש יחד עם שקיות הוואקום.


יותר בפחות. צילום מסך: איזי סורס


אז מה הטיפ הכי חשוב לפני טיסה משפחתית?
מפצל. הדבר הזה עם השקעים המרובים. קחו אתכם מפצל חשמלי בתיק צד כי הרבה פעמים תיתקלו בחדר מלון, מסעדה, לובי, שדה תעופה ועוד, עם שקע אחד באזור.

זה ברור לכם שברגע שהטלפון הסלולארי מת, כל הכיף של הטיול מת יחד איתו, במיוחד אם מדובר בטלפון של מתבגר או מתבגרת. ולכן כל נושא הסוללה והטעינה חשובים להצלחת הטיול כמו מזגן במלון בזמן גל חום. לכן, בנוסף למפצל שימו לכם בתיק סוללה ניידת עם קיבולת גדולה מהרגיל (באזור ה-10,000mAh) עם לפחות שתי יציאות לטעינת חרום של שני מכשירים.

מטען חרום. אנקר. צילום: יח"צ

עושה כיף בטיול. מטען חרום נייד אנקר. צילום: יח"צ