כשהצוללת החדשה של חיל הים עושה את דרכה ארצה בגלי ענק, החלטנו לחפש דרך בה כל אדם יוכל ליהנות מהחוויה של להיות בצוללת. יצא לא זול.

עם התפתחות תיירות היוקרה בעולם, חברות רבות מנסות למצוא את הדבר הבא לעשירים בלבד. מתברר שחברת התיירות היוקרתית הבריטית 'מסעות אוליבר' (Oliver's Travels), כבר משכירה מעל לשנה צוללת חמישה כוכבים באי הקריבי סנט לוסיה. הצוללת נקראת Lover's Deep והיא אמורה להיות בית חם ונעים לזוג מאוהב למינימום של שני לילות.

הצוללת מאוישת על ידי קפטן, שף פרטי ומשרת פרטי. שלושת אנשי הצוות מתגוררים בחלק אחר בצוללת, בחדרים מרוחקים ומנותקים מאזור האורחים. הצוללת יכולה להגיע לעומק של כמה עשרות מטרים, כשהסלון מוקף כולו בחלונות ענק, בחדר השינה יש עוד חלונות ענק והמקלחות בנויות להכיל שני אנשים במקביל. הצוללת והאווירה אמורים להשרות על בני הזוג פעילות מסוימת שניתן להבין מה היא על פי שם הצוללת.

נרגעים מתחת לגלים. צילום: יח"צ

אם בכל זאת יש בעיות בתחום הנ"ל והפעילות לא מצליחה להתרחש כמצופה, למלון-צוללת יש תפריט ארוחות מיוחד להגברת החשק המיני, וכולל מאכלי ים מיוחדים, משקאות וקינוחי שוקולד. אגב, באתר מתגאים בכך שאחד מהאלמנטים שעוזרים ביצירת החשק לאהבה הוא מוסיקת הרקע של בארי וויט.



יוצאים לים, מרימים תרנים. צילום: יח"צ

כשמביטים בתמונות קשה למצוא סיבה לבעיות בפעילות, אלא אם חושבים על המחיר.
והמחיר הוא באזור המיליון שקל ללילה! או בשפה המקומית, 175 אלף פאונד בריטי ללילה לזוג. מינימום שני לילות כבר אמרנו?
אבל אל תדאגו, זה הכול כלול. פרט לטיסה. השרות כולל שמפניה, ארוחות במיטה, פיזור ורדים, עצירות באתרי צלילה, מעברים לחוף בעזרת סירות, כניסה לחדרי VIP בשדות תעופה ועוד.
ואם נחזור רגע לצוללת החדשה של חיל הים שעושה דרכה ארצה, מדובר בשני עולמות מרוחקים זה מזה כמרחק מזרח ומערב.

מלון צוללת
אז אם בא לכם להפתיע את בני/בנות הזוג שלכם, אז אחרי שיירגעו מההפתעה של המינוס בבנק, הנה האתר לקביעת תאריך.