אנחנו לא נוכל לסייע לכם בבחירת היעד המדויק, אך כן נוכל לבצע עבורכם 'סינון' כלשהו שיקל על המלאכה - ממש כמו שעושים אתרי השוואות המחירים כדוגמת טרווליסט, גוליבר ועוד רבים וטובים, המציעים בכל יום חבילות נופש יוצאות דופן. יאללה, מתחילים. 



הקלאסיות

חבילות הנופש לחו"ל שנכנסות לקטגוריית הקלאסיות, הן כאלו שכבר שמעת עליהן לא פעם ולא פעמיים - כאלו שיובילו אותך ליעדים שבהם ביקרו לפחות שלושה אנשים שאתה מכיר. ולא, אין בזה שום דבר רע: הן זולות יחסית, הן זמינות מאוד, אפשר להזמין כאלו מיום למחר (ולפעמים מהיום להיום), ובדרך כלל הן אלו שמציעות את החופשה הקלאסית שכולנו אוהבים: בטן-גב. החיסרון: הן יציעו בדרך כלל חופשה במקומות הומי אדם.


היעדים המתאימים: איי יין, איה נאפה, רומא, ורנה (בולגריה).



הרומנטיות

אינספור יעדים רומנטיים יש בעולם, אבל כשהם מגיעים במסגרת של חבילות נופש לחו"ל - אז הם הופכים לרומנטיים באמת. למה? אולי בגלל השיווק המצוין, אולי סתם כי כך התרגלנו. בכל אופן, חבילות נופש נועדו להיות רומנטיות, או שהרומנטיקה רק חיכתה לרגע שבו יציעו בשמה חבילות נופש לחו"ל - כך או כך, זו אחת הסיבות העיקריות שבגללן מטיילים מחפשים חבילות נופש. החיסרון: ישנן חבילות נופש ליעדים מסוימים, שיהיו יקרות להחריד.


היעדים המתאימים: איי סיישל, האיים הקארייבים, הוואי, זנזיבר, רומא, פראג, פריז.



ההרפתקניות

חבילות נופש לחו"ל לא חייבות להיות רק למקומות קלאסיים או רומנטיים, אלא גם למקומות שלא חשבתם שתגיעו אליהם לעולם. מקומות אקזוטיים, מטריפים ויוצאי דופן, שיוציאו מכם את החוש ההרפתקני. אגב, דווקא החופשות הללו מתגלות לא פעם כחופשות הרומנטיות ביותר והמהנות ביותר, דווקא בגלל שהן אינן שגרתיות. החיסרון: אם אתם לא אנשים הרפתקניים, מאוד לא נחמד לגלות את זה בזמן הטיול...


היעדים המתאימים: הסוואנה של אפריקה, זנזיבר, המזרח הרחוק, ניו זילנד, אלסקה.



הרחוקות

יש קסם כלשהו, קצת ל מוסבר, בחבילות נופש לחו"ל שכוללות טיסות ארוכות. עד לשנים האחרונות, לא היה פשוט למצוא טיסות כאלו, אך לאחרונה - כששפע הטיסות הגיע לארצנו וכשענף התיירות לחו"ל התפתח עוד יותר - יש כאלו כמעט לכל מקום, מרוחק ככל שיהיה. אז אם אתם אוהבים טיסות ארוכות טווח וטיולים לקצה השני של העולם, זוהי בהחלט האפשרות המועדפת. החיסרון: טיסות ארוכות יכולות להתברר כפחות נעימות ממה שאפשר היה לחשוב לפני שהן החלו...


היעדים המתאימים: אוסטרליה וניו זילנד, יפן, סין, ארה"ב, קנדה, אלסקה, מרכז אמריקה, דרום אמריקה.



המגלות

שלא תתבלבלו עם חבילות הנופש ההרפתקניות - כאן מדובר בהרפתקה מסוג אחר: הרפתקה אשר חוקרת מקום חדש, שמעטים דרכו בו קודם לכן. נכון, בעולם של היום מדובר בעניין מאוד קשה להשגה (כי באיזה מקום על פני הכדור איש מעולם לא היה?), אך זהו חלק מהיופי של העניין. אם אתם מעוניינים לחקור ולהכיר מקומות חדשים, אתם יכולים לעצור כאן. החיסרון: אתם באמת לא יכולים לדעת מה מחכה לכם שם.


היעדים המתאימים: מונגוליה, אלסקה, אזור האמזונאס, אזורי השבטים של אפריקה, ארץ האש שבדרום אמריקה הדרומית.



הטבעיות

רבים מהמחפשים סוג טיול כזה, טבעי משהו (שדומה במידה מסוימת לטיולים ה'מגלים' מקומות חדשים), מניח שאין חבילות נופש לחו"ל ליעדים כאלו. וכאן הטעות: כפי שכבר ציינו, כיום יש שפע חבילות נופש ליעדים רבים מאוד ברחבי העולם, וכך גם ליעדים שכל כולם טבע פראי - שלעתים, אגב, נמצא קרוב משחשבתם לאורבאניזציה ולערים הגדולות. החיסרון: אם אתם לא רגילים לטיולי טבע, עלול להיות לכם קשה מעט.


היעדים המתאימים: הרי הקרפטים (בדגש על רומניה), סרי לנקה, צפון הודו, מרחבי סין, סיביר (בעיקר באביב), אלסקה (בקיץ), איסלנד, פטגוניה, אפריקה ועוד.



הקרובות - שנותרו רחוקות מהעין

יש ברחבי העולם כל כך הרבה מקומות, שלפעמים אנחנו שוכחים מקיומם של כמה מהם - על אף שהם מדהימים ומיוחדים בפני עצמם. כך קורה שאנחנו פשוט פוסחים על חבלי ארץ שלמים בדרכנו למקום המוכר והידוע, מבלי לעצור לרגע ולהחליט שהפעם אנחנו הולכים על הפחות מוכר - אך על האיכותי לא פחות. המקומות הללו בדרך כלל זולים יחסית, נהנים מכמויות נמוכות יותר של תיירים ומציעים מקומות מופלאים בפני עצמם - ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לחשוף אתכם אליהם. החיסרון: אנחנו ממש לא בטוחים שיש חיסרון כלשהו במקרה הזה...


היעדים המתאימים: ולנסיה (ספרד), פורטו (פורטוגל), ורשה (פולין), מנילה (הפיליפינים), איסלנד, קירגיזטן (אסיה), ארמניה, דרום אפריקה.