חברת הלואוקוסט האירית הגדולה ריינאייר הודיעה היום (רביעי) על השקת שני קווי תעופה חדשים לנמל התעופה עובדה מהערים ברמן ודיסלדורף בגרמניה במחיר השקה של החל מכ-30 יורו לכיוון. שני הקווים החדשים יהיו לנמל התעופה עובדה והם יהיו דו שבועיים. הקווים הללו מתווספים לכ-10 קווים קודמים בתדירות של פעמיים בשבוע שמפעילה ריינאיר מנמלי התעופה: באדן באדן, ברלין, בריסל-שרלואה, פרנקפורט-האן גאנץ מילאנו-ברגמוט פוזננץ וורשה-מודלין, ברטיסלבה, בודפשט, קובנה וקרקוב וכולם לעובדה. 



בריינאייר ציינו כי במסגרת מבצע ההשקה יהיה ניתן להזמין את המחירים המוזלים עד מחר בשעה חצות הלילה. במסגרת הטיסות, משרד התיירות מעניק מענק לכל כרטיס בהיקף של כ-40 יורו וזאת במטרה לעודד את התיירות בישראל.



"אני מברך את ריינאייר על בחירתה להעמיק את שיתוף הפעולה עם משרד התיירות, ולפתוח שני קווי תעופה חדשים לעובדה וזאת בנוסף לקווים הקודמים עליהם הכריזה החברה רק לפני מספר חודשים", ציין שר התיירות יריב לוין, "זוהי הוכחה נוספת לכך שמדיניות השיווק אותה הטמענו מביאה לתוצאות בשטח, אך יותר מכך לאטרקטיביות של אילת בפרט וישראל בכלל לתיירות בינלאומית".



סגנית מנהלת המכירות והשיווק במזרח אגן הים התיכון בריינאייר דימיטרה אפצידו אמרה כי "פתיחת נתיבי התעופה החדשים בין אירופה לאילת שיושקו באוקטובר, כחלק מתוכנית ההתרחבות שלנו לחורף 2017. כדי לחגוג את קווים, אנו משיקים את הטיסות במחיר המיוחד שניתן יהיה להזמין עד מחר בחצות".