כיאה למנהיג משמעותי ובכיר, נשיא ארה"ב צפוי להתארח במלון המלך דוד בירושלים במהלך ביקורו בישראל. חיים שקדי, מנכ"ל המלון, סיפר ב-103fm על הערכות המלון לביקורו של הנשיא: "ירושלים בחודשים האחרונים נמצאת בתקופה מצוינת של תיירות, ולכן עוד לפני שידענו על ביקורו של טראמפ בישראל המלון היה מוזמן מראש בתפוסה מלאה. נאלצנו לפנות את כל המלון, 240 חדרים". 


לדבריו, "הרשות האמריקאית משלמת על כל חדרי המלון שלנו. נאלצנו, כפי שאנו מחויבים, למצוא לכל אורחי המלון אלטרנטיבות אחרות במלונות הסמוכים ואכן כך עשינו. זה לא היה פשוט עקב התפוסה המלאה שיש במלונות העיר בתקופה זו. במהלך שהות הנשיא במלון האזור עצמו יהיה כאי מבודד ולא תתאפשר כניסה גם להולכי רגל ברחובות הסמוכים". 



בקרוב בירושלים. טראמפ ורעייתו בסעודיה. צילום: רויטרס
בקרוב בירושלים. טראמפ ורעייתו בסעודיה. צילום: רויטרס


 
בנוגע לבקשות בלתי צפויות שעלולות לצוץ במהלך ביקורו של הנשיא, השיב המנכ"ל: "לכל הבקשות בנוגע לאוכל או אפילו מסאג' אנחנו מסודרים וערוכים. לאור ניסיון רב שנים של אירוח מנהיגי העולם אני יודע שאין להם בקשות מיוחדות. הם באים לעבוד ואין להם זמן. הם בעיקר רוצים תנאי עבודה. לטראמפ יש בית מלון ברשותו והוא מכיר את ההתנהלות". 
עוד הוסיף המנכ"ל : "טראמפ אינו שונה מכל ביקור נשיאותי אחר, כל הנשיאים שארחנו עד כה קיבלו את אותו הטיפול. לאחר רצח רבין ואסון התיאומים הוחמרו אמצעי הביטחון אבל מעבר לכך לא השתנה דבר. הלוגיסטיקה אמנם סבוכה ויש לדאוג שלכל צורך במלון יש מענה אך זהו אתגר שעמדנו בו בעבר ונעמוד בו גם בעתיד".