טיסות הלואו קוסט בין ישראל לאירופה ממשיכות לצבור תאוצה. חברת איזי ג'ט הודיעה היום (שלישי) על פתיחת שני קווים נוספים מנמל התעופה בן גוריון - לוונציה ונאפולי באיטליה. הקו תל אביב-ונציה יופעל בתדירות של שלוש טיסות שבועיות, לאורך כל השנה, בימים שלישי, חמישי ושבת החל מה-31 באוקטובר 2017. הקו ת"א-נאפולי יופעל בתדירות של פעמיים בשבוע, לאורך כל השנה, בימים רביעי ושבת, החל מה-4 בנובמבר 2017. איזי ג'ט הודיעה שכבר החלה מכירת הכרטיסים באתר החברה. 

על פי המודל העסקי לפיו מתנהלת איזי ג'ט כחברת לואו-קוסט - את הכרטיסים הזולים ביותר ניתן להשיג ככל שמזמינים מוקדם יותר. כרטיס טיסה לשני היעדים עשוי לעלות החל מכ-25 יורו לכיוון, אבל המחירים משתנים כל העת, בהתאם לביקושים, לתפוסה ולמשך הזמן שמוזמן מראש מועד הטיסה. המחיר אינו כולל ארוחות, הזמנת מושב במטוס ומזוודות, אבל בכל מקרה, הוא זול משמעותית לעומת הטיסות הסדירות.
איזי ג'ט היא חברת הלואו קוסט הראשונה שהפעילה שירות מישראל, עוד בנובמבר 2009 עם הקו הראשון בין תל אביב לנמל התעופה לוטון שבלונדון. מאז החברה הרחיבה את פעילותה בישראל והפכה להיות לאחת מחברות התעופה המובילות בנמל התעופה בן גוריון, כשהיא מטיסה למעלה מ- 700,000 נוסעים בשנה בקווים מישראל ואליה.  

כיום החברה מפעילה קווים בין תל אביב ל- 11 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין, פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה ונאפולי. 
סופי דקרס, מנהלת אזור בריטניה וישראל באיזי ג'ט, אמרה לרגל פתיחת שני הקווים החדשים: "שני הקווים החדשים הללו מאפשרים לנו להרחיב את טווח היעדים באירופה אותם אנו מציעים לקהל לקוחותינו בישראל, צעד שנובע מרצוננו להציע לקהל זה שירות מעולה במחירים שווים לכל כיס. אנו נמשיך לחפש אחר הזמנויות עסקיות נוספות בישראל".