הישג מרשים, ואולי מפתיע, לנמל התעופה בן גוריון. מגזין התיירות Travel + Leisure בחר בו לאחד מעשרת נמלי התעופה הטובים בעולם. למעשה, נתב"ג נמצא במקום השמיני, כשהוא מקדים את סחיפהול ההולנדי ואת נמל התעופה של אבו דאבי. מדובר בירידה עבור הנמל המרכזי של ישראל, שבשנה שעברה היה מדורג במקום השישי.



בכלל, מעשרת נמלי התעופה הטובים בעולם שמונה נמצאים במזרח אסיה ובמזרח התיכון, ורק שניים - אמסטרדם וציריך - באירופה. הנמל הכי טוב, על פי המגזין, הוא נמל התעופה של סינגפור, ואחריו שתי מצויות למפרץ הפרסי - דוחא במקום השני ודובאי בשלישי. 



הדירוג הוא חלק מפרויקט ה"הכי טובים" לשנת 2017, שמדרג, בין היתר, גם את הערים הכי טובות, המלונות הכי טובים, חברות התעופה הכי טובים והאיים הכי טובים. 



העיר הכי טובה, לפי המגזין, היא סאן מיגל שבמקסיקו. ברצלונה, הכל כך אהובה על הישראלים, נמצאת רק במקום ה-15. רומא, העיר הנצחית, נמצאת במקום ה-12. הפתעה נרשמה כשהעיר צ'רלסטון מדרום קרוליינה דורגה שנייה, צ'אנג מיי מתאילנד שלישית וקיוטו מיפן רביעית.



הישג גם לירושלים. עיר הקודש הגיעה למקום השני מבין הערים במזרח התיכון ואפריקה. קייפטאון הדרום אפריקאית הגיעה למקום הראשון. באירופה, העיר הכי טובה היא פירנצה, מולדת הרנסנס.



בגזרת המלונות אין לישראל נציגות בין 100 המלונות הטובים בעולם, אבל כן ברשימה האזורית. מלון וולדורף אסטוריה בירושלים הגיע למקום השני בצפון אפריקה והמזרח התיכון. מלון נורמן התל אביבי שביעי.