כנסת ישראל תסיים היום (רביעי) את מושב הקיץ שלה, ובמשך שלושת החודשים הקרובים, לא יתקיימו שום דיונים במליאת הכנסת, פרט לוועדות, שימשיכו לעבוד בצורה שוטפת. חבר הכנסת אורן חזן סיפר לגבי גזית על תכניותיו בתקופה זו והבהיר כי מבחינתו לא מדובר בחופש: "אני יודע שבפגרה קודמת הייתה חברת כנסת שנסעה לחודש להודו, אני לא יודע מה עושים אחרים אבל אני לא יוצא לשום חופשה. הפגרה מתייחסת למליאה, מי שחבר בוועדות ממשיך את עבודתו כרגיל. מעבר לכך, במהלך הפגרה אנחנו מסתובבים בשטח ומגיעים למקומות שקשה להגיע אליהן כשאתה נמצא מהבוקר עד הערב בכנסת. יש איזון מסוים, חברי הכנסת משרתים את הציבור ויש להבין שהפגרה הזו היא חלק מהעבודה שלנו".



גבי גזית התייחס לדבריו ומתח ביקורת על חברי הכנסת: "אילו היית יודע כמה חברי כנסת נוסעים לחו"ל במקום לבקר את הנכים. אם לא הייתם יוצאים לחופשה אולי הייתם מספיקים לפתור את בעיית הנכים לדוגמא. האם מוצדק בעיניך שחזרתם רק לפני חודשיים מפגרת פסח וכעת אתם יוצאים לפגרה נוספת? על כך השיב לו ח"כ חזן: "זו שאלה מעניינת. לדעתי הכנסת יכולה לעבוד יותר. יש המון עבודה שאנחנו לא מספיקים לעשות. אישית, אני לא יצאתי לחופשה מאז שנכנסתי לכנסת. אני מקבל את הדברים שאתה אומר אבל מתקיים היום מעשה חמור יותר בכך חברי כנסת, בתקופת הפעילות של הכנסת, נמצאים יותר בחו"ל מאשר בארץ".



לשיחה הצטרף רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של 'איסתא', אשר המליץ על החופשות המפנקות עבור חברי הכנסת: "אני מציע לכם לנסוע לאיי סיישל במחיר של 7,250 אירו ולישון בוילה, תוכלו לשדרג את מושב הטיסה ולנסוע במחלקת עסקים עם תוספת של 3,000 דולר. סך הכל 10,250 אירו לחופשה בשבוע". גבי גזית הוסף וטען: "זהו סכום נמוך יותר מזה שאורן חזן יפסיד בקזינו". חבר הכנסת חזן השיב לדבריו ואמר: "מי אמר לך שאני מפסיד? אני מתנגד להימורים בארץ ואני לעולם לא יהמר על ארץ ישראל".





רונן קרסו סיפר על חבילה נוספת לחו"ל: "אם הנסיעה הקודמת לא מספיק יוקרתית, יש בסרדיניה מלון יוקרתי ב-17 אלף אירו כולל ארוחת הבוקר אך אין אוכל כשר במלון. בנוסף לכך, אני יכול להמליץ על מקום שחברי הכנסת ושרים אוהבים מאד - ניו יורק. חדר פיינטהאוס במלון 'ארבעת העונות' במחיר משתלם של 99,956 דולר ללילה אחד כולל ארוחת בוקר עם נוף מדהים על כל ניו יורק". בתקציב של אורן חזן, אני יכול להציע לו לאשתו החדשה לנסוע לכרתים ב-359 דולר. נסיעה צנועה ושווה לכל נפש".



על ההצעות לחופשה הללו התייחס ח"כ אורן חזן טען: "שמעתי כי מאז שפורסם הסיפורים עליי ועל בורגס המחירים שם רק עלו. ביקר אותי חבר פרלמנט בבולגריה ואמר לי שאני הנכס הכי טוב של בולגריה. אני ממליץ לנסוע לבורגס. לבולגריה בחופשת הקיץ מגיעים 3 מיליון תיירים ומהמרים רק 50 אלף. יש בה רצועת חוף מלאה במסעדות וברים במחירים נמוכים. יש שם חוף נקי עם מים מתוקים".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן