האם הבואינג החדש של אל על יחזיר אליה את הנוסעים?

תאורה מיוחדת שתצמצם ג'ט־לג, שירותי VOD לכל נוסע ומסכים גדולים. כל זה ייכלל במטוס המתקדם, בואינג 787 דרימליינר, שיגיע החודש ארצה ויצטרף לצי של אל על

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
בואינג 787 דרימליינר
בואינג 787 דרימליינר | צילום: יח"צ אל על
5
גלריה
'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג
'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג | 'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג
'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג
'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג | 'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג

בשורה התחתונה, מחלקת העסקים - שבה ישהו רוב נוסעי המטוס - לא תשתנה באופן קיצוני. על פי המידע שהתפרסם, מרווח הרגליים אף הצטמצם בשלושה סנטימטרים בהשוואה ל־747 ול־767. אך הכיסאות האלה יצוידו בראש מתכוונן, והשיפור שייהנו ממנו כל נוסעי המטוס יורגש גם במחלקה זאת.

בחברה הוסיפו כי המטוסים מצוידים בטכנולוגיה שנועדה להפחית את תחושת הזעזועים בכיסי אוויר. "המערכת פועלת באופן דומה לאוזניות מבטלות רעשים", סיפר הס. לדבריו, היא שולחת גלים המנוגדים להפרעה החיצונית במטרה לשמור על איזון. כמובן שיש גבול ליכולות המערכת, וזעזועים חזקים יכולים עדיין להסתיים במשקאות מעופפים ואף בפציעות. מדמה גובה הטיסה הנמוך, שיוצר תחושה כאילו המטוס בגובה נמוך יותר (תחושה של 1.8 ק"מ בגובה של 2.4 ק"מ, למשל), אמור לעזור לנוסעים לחוש טוב יותר במהלך ואחרי הטיסה, וגם הוא עוזר למנוע תחושת ג'ט לג.

'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג
'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג | 'בואינג 787 דרימליינר. צילום: סיוון פרג
'דוד מימון, מנכ"ל אל על. צילום: סיוון פרג
'דוד מימון, מנכ"ל אל על. צילום: סיוון פרג | 'דוד מימון, מנכ"ל אל על. צילום: סיוון פרג
תגיות:
אל על
/
בואינג
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף