בשורה התחתונה, מחלקת העסקים - שבה ישהו רוב נוסעי המטוס - לא תשתנה באופן קיצוני. על פי המידע שהתפרסם, מרווח הרגליים אף הצטמצם בשלושה סנטימטרים בהשוואה ל־747 ול־767. אך הכיסאות האלה יצוידו בראש מתכוונן, והשיפור שייהנו ממנו כל נוסעי המטוס יורגש גם במחלקה זאת.
בחברה הוסיפו כי המטוסים מצוידים בטכנולוגיה שנועדה להפחית את תחושת הזעזועים בכיסי אוויר. "המערכת פועלת באופן דומה לאוזניות מבטלות רעשים", סיפר הס. לדבריו, היא שולחת גלים המנוגדים להפרעה החיצונית במטרה לשמור על איזון. כמובן שיש גבול ליכולות המערכת, וזעזועים חזקים יכולים עדיין להסתיים במשקאות מעופפים ואף בפציעות. מדמה גובה הטיסה הנמוך, שיוצר תחושה כאילו המטוס בגובה נמוך יותר (תחושה של 1.8 ק"מ בגובה של 2.4 ק"מ, למשל), אמור לעזור לנוסעים לחוש טוב יותר במהלך ואחרי הטיסה, וגם הוא עוזר למנוע תחושת ג'ט לג.